Xxxxhei Skrevet 23. august 2019 Forfatter #21 Skrevet 23. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt brystløft? Synes jeg ser AER nedover. Anonymkode: e4e01...42a Det er teknikken kirurgen brukte på brystvorte reduksjonen, samme arr som brystløft, han sa at arret nedover stabiliserer det eller noe sånn...
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #22 Skrevet 23. august 2019 Helt normale, vakre bryster 😍 Anonymkode: 46830...6a1 4
Hr. Aktiv Skrevet 23. august 2019 #23 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, Xxxxhei skrev: Hei! Jeg er en jente i starten av 20 årene. Jeg hater brystvortene mine... Jeg har «flate» nipler og ganske stor areola (5 cm). Jeg var hos en plastisk kirurg fordi jeg ville han skulle operere niplene mine slik de blir normale, men det ville han ikke siden det kan ødelegge for amming. Så foreslo han at jeg reduserte størrelsen på brystvortene mine, men de har utvidet seg til nesten original størrelse. Før var de 6 cm, nå 5. Hva synes dere om slike brystvorter? Mine blir sjeldent stive.. Det første bildet rett under her er ca så stive som de kan bli😔 Spesielt denne brystvorten hater jeg. Rødheten forsvinner nok siden det bare er et halvt år siden operasjonen, men den er helt flat😔 Hva synes dere jeg bør gjøre? Prøve å redusere størrelsen på nytt? (Jeg lagde en bruker slik at jeg ikke er anonym og kan slette bildene senere, vær så snill ikke siter med bilde) Jeg lurer seriøst hvilke menn du henger med hvis det er de som bidrar til det dårlige selvbildet. Hvis det er dine venniner som bidrar bør du snarest finne deg ny vennegjeng. Det er ingenting feil med disse, hverken pupper eller brystvorter. De er faktisk helt perfekte. 3
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #24 Skrevet 23. august 2019 Brystvorter er så forskjellige, synes det er trist at du ikke er fornøyd med dine i den grad at du føler du må operere de. Det er virkelig, virkelig ikke deg det er noe galt med, det er de som mener at noe skal se annerledes ut enn det som er helt naturlig og normalt! Jeg har selv brystvorter som ikke er bittesmå, noe som plaget meg mer da jeg var yngre fordi jeg tenkte det ikke var fint. Nå, i slutten av 20-årene kunne jeg ikke brydd meg mindre. Hvis noen har lyst til å kommentere de, må de gjerne gjøre det, men hva så. Du er helt perfekt som du er, og jeg håper du innser det selv! Forresten, vil jeg gjerne dele en tanke med deg angående din måte å søke bekreftelse på. Tenk over at andre som ser denne tråden som i utgangspunktet ikke tenker at deres brystvorter er "feil" kanskje kommer på andre tanker ved å se dette. Ved å si at dine nipler er "feil" kan andre tolke at du også sender signal om at andres er "feil". Ikke ment som direkte kritikk mot deg, for jeg tviler på at dette er din intensjon, men er likevel viktig å være bevisst på påvirkning. Anonymkode: a393d...bd2 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #25 Skrevet 23. august 2019 Du er heldig, du kan jo gå uten BH! Selv må jeg ha på BH, fordi jeg syns det er ubehagelig når folk stirrer på brystvortene mine som blir synlige gjennom t-skjorter. Anonymkode: f1c97...7bc 1
Gjest Familytree Skrevet 23. august 2019 #26 Skrevet 23. august 2019 Det er forståelig at det estetisk ikke var den beste avgjørelsen, men jeg ser ikke hvordan det kan påvirke fremtiden. Mange kvinner og menn har store brystvorter som herder og utsetter seg. Aksepter kroppen din som den er, og beslutningene dine. Den rødheten vil forsvinne, og hvilken farge vil brystvorten være
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #27 Skrevet 23. august 2019 Jeg syntes de ser fine ut. Brystene ser store og faste ut, og hvem bryr seg da om vortene. Anonymkode: de2c3...f2f 2
pinar Skrevet 23. august 2019 #28 Skrevet 23. august 2019 Ryddet for seksualisert innhold. pinar, adm.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #29 Skrevet 24. august 2019 Jeg har også store bryst med flate og litt store brystvorter. Opp igjennom har jeg hatt mange sexpartnere og nå lykkelig gift. Og jeg kan si: Jeg har aldri mistet en sexpartner eller kjæreste på grunn av brystvortene mine! (Noen har riktignok lagt sin ære i å undersøke om noe kan gjøre dem stive, som å ha på vann og blåse på dem og så videre :)) Mulig noen har savnet små knopper, men da har de sannelig skjult det savnet godt, for jeg har absolutt følt at de ville ha meg og ble opphisset av meg som jeg var! 😄 Og det er virkelig av de tingene i livet som er helt unyttig å tenke over: Det bare er sånn! Konsentrer deg om det du kan gjøre noe med. Anonymkode: e727b...390 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #30 Skrevet 24. august 2019 Deilige tits 🤤 Anonymkode: b4b55...822 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå