Gå til innhold

For tykk slimhinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 dager før uttak hadde jeg en slimhinne på 17 mm. Insett ble da 5 dager etter ultralyden. 

 

Resultatet ble negativt. 

Og jeg lurer derfor på om slimhinnen kan ha vært for tykk?

Anonymkode: 52144...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 23.8.2019 den 12.26, AnonymBruker skrev:

2 dager før uttak hadde jeg en slimhinne på 17 mm. Insett ble da 5 dager etter ultralyden. 

 

Resultatet ble negativt. 

Og jeg lurer derfor på om slimhinnen kan ha vært for tykk?

Anonymkode: 52144...f48

Min slimhinne var 6mm 2 dager før eggløsning. Aner ikke om dette er til hjelp. Men det var normalt at den var 6-8mm fordi den skulle bli tykkere frem til egget fester seg. Så kanskje den ble 10mm når egget festet seg. 

Anonymkode: d12b1...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et nytt mislykket forsøk i januar, og legen mener at sliminnen min kanskje var for tykk ved innsetting! Min var på 23 mm ved innsetting. Han tok en UL av meg på ettersamtalen, og det var rundt EL, og da var slimhinnen min 13 mm. Han mente at jeg sannsynligvis er utrustet med ganske kraftig slimhinne fra naturens side og at den blir ennå kraftigere av medisinene.

Fant dette på nett. Så hvis din var 17mm ved uttak kan den ha hvert tykkere enn 23mm ved innsett. Å da er den for tykk. Men er så lite skrevet om dette på nett. Tror det er uvanlig. Men leste at noen skraper ut litt av slimhinnen før innsett. Håper det var til noe hjelp. Var også jeg som skrev over her.

Anonymkode: d12b1...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde et nytt mislykket forsøk i januar, og legen mener at sliminnen min kanskje var for tykk ved innsetting! Min var på 23 mm ved innsetting. Han tok en UL av meg på ettersamtalen, og det var rundt EL, og da var slimhinnen min 13 mm. Han mente at jeg sannsynligvis er utrustet med ganske kraftig slimhinne fra naturens side og at den blir ennå kraftigere av medisinene.

Fant dette på nett. Så hvis din var 17mm ved uttak kan den ha hvert tykkere enn 23mm ved innsett. Å da er den for tykk. Men er så lite skrevet om dette på nett. Tror det er uvanlig. Men leste at noen skraper ut litt av slimhinnen før innsett. Håper det var til noe hjelp. Var også jeg som skrev over her.

Anonymkode: d12b1...1d6

Takk for svar ;) jeg har undersøkt litt selv om dette "problemet" etter forsøket ble negativt. Har pratet med flere leger som jobber på fertilitetsklinikker og dem sier alle at dem skulle aldri ha satt inn egget på meg når jeg har så stor slimhinne, at hvis det hadde vært dem så ville dem fryst egget og satt inn i naturlig syklus når slimhinnen mest sannsynlig er normal. 

 

Utrolig kjedelig å ha brukt opp forsøk  når det kommer frem i ettertid at legene på sykehuset kunne gjort det på en annen måte. Veldig leit når man kun får 3 forsøk dekket gjennom staten

Anonymkode: 52144...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar ;) jeg har undersøkt litt selv om dette "problemet" etter forsøket ble negativt. Har pratet med flere leger som jobber på fertilitetsklinikker og dem sier alle at dem skulle aldri ha satt inn egget på meg når jeg har så stor slimhinne, at hvis det hadde vært dem så ville dem fryst egget og satt inn i naturlig syklus når slimhinnen mest sannsynlig er normal. 

 

Utrolig kjedelig å ha brukt opp forsøk  når det kommer frem i ettertid at legene på sykehuset kunne gjort det på en annen måte. Veldig leit når man kun får 3 forsøk dekket gjennom staten

Anonymkode: 52144...f48

Ja det syns jeg var veldig spesielt! 😕 

Nesten så de burde tatt det på sin egen kappe å at det forsøket aldri burde blitt regnet med så du får tatt samme forsøk på nytt. 

Anonymkode: d12b1...1d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det syns jeg var veldig spesielt! 😕 

Nesten så de burde tatt det på sin egen kappe å at det forsøket aldri burde blitt regnet med så du får tatt samme forsøk på nytt. 

Anonymkode: d12b1...1d6

Ja det er det jeg også tenker. Det var nesten som jeg skjønte med engang under insettet har jeg kommer ikke til å bli gravid. 

Da jeg tok dette opp med sykepleier , ble hun veldig overrasket over at vi gjorde insett når slimhinnen var så tykk. 

Allerede når folliklene mine var 8-10 mm, var slimhinnen min 11 mm. Så det er tydelig at slimhinnen vokser kjempefort og i uttakt med folikklene. 

 

Noen som vet hva man kan gjøre for at slimhinnen ikke skal vokse seg så stor?

 

Hi

Anonymkode: 52144...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...