Gå til innhold

Erfaring med E Burn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som bruker eller har brukt E Burn brusetabletter som man løser opp i vann og drikker før trening? Synes dere at det hjelper på energien?

Anonymkode: caf96...2d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg leser innholdet riktig får du i deg ca. 64 mg koffein per brusetablett. Dette tilsvarer en svak kopp kaffe.

Det er lite støtte i forskningen for at de andre ingrediensene skal ha noen signifikant effekt (i dosene dette produktet inneholder, i alle fall).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt elendig på å trene, da jeg mister motivasjon så hinsides fort med en gang jeg blir litt sliten. Jeg brukte e-burn en periode og syns det hjalp veldig, fikk mer energi og jeg klarte å holde ut lenger. For meg funker ikke en kopp kaffe på samme vis, sovner godt etter flere kopper kaffe, mens e-burn kunne jeg ikke ta for sent på kvelden😅 

Anonymkode: adf29...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt elendig på å trene, da jeg mister motivasjon så hinsides fort med en gang jeg blir litt sliten. Jeg brukte e-burn en periode og syns det hjalp veldig, fikk mer energi og jeg klarte å holde ut lenger. For meg funker ikke en kopp kaffe på samme vis, sovner godt etter flere kopper kaffe, mens e-burn kunne jeg ikke ta for sent på kvelden😅 

Anonymkode: adf29...5d1

Skal også sies at jeg klarte å fokusere bedre på skolen, da jeg tok det om morgenen/hadde det i drikkeflasken, mer opplagt liksom.

Anonymkode: adf29...5d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Annypanny
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er helt elendig på å trene, da jeg mister motivasjon så hinsides fort med en gang jeg blir litt sliten. Jeg brukte e-burn en periode og syns det hjalp veldig, fikk mer energi og jeg klarte å holde ut lenger. For meg funker ikke en kopp kaffe på samme vis, sovner godt etter flere kopper kaffe, mens e-burn kunne jeg ikke ta for sent på kvelden😅 

Anonymkode: adf29...5d1

Støtter denne! Jeg trener om morgenen og tar e-burn først. Det hjelper meg til å våkne og yte bedre. Her en dag ble det kveldstrening, og jeg gjorde den "tabben" å ta en e-burn kl. 20 på kvelden. Aldri sovet så dårlig i mitt liv 😂 Sovnet ikke før kl. 02 på natta, sov lett, våknet en gang i timen, og klokka 05 var øynene vid åpne og jeg (tilsynelatende) uthvilt. Sykeste jeg har opplevd. Kan ikke garantere at det var e-burn som gjorde det, men det var jo litt spesielt, og jeg har aldri opplevd det før 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...