AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #1 Skrevet 23. august 2019 Kan noen forklare litt om emosjonell regresjon? F.eks når voksne snakker eller opprører seg som et barn. Er det alltid relatert til et traume? Hva med stress? Hva vet man om behandling for dette? Anonymkode: f2fa0...eae
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #2 Skrevet 23. august 2019 Er det ingen som har vært borti dette i traumebehandling? Eller som har dette som en reaksjon i vanskelige situasjoner? Anonymkode: f2fa0...eae
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #3 Skrevet 23. august 2019 Barnet i meg kommer gjerne frem i vanskelige situasjoner, både hos psykologen min men også ute blant folk om jeg plutselig blir minnet på noe om fortiden. Men «hun» tar ikke over kroppen min sånn at jeg dissosierer da, iallfall har ikke psykologen min sagt at jeg gjør det! Anonymkode: acd19...6b6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Barnet i meg kommer gjerne frem i vanskelige situasjoner, både hos psykologen min men også ute blant folk om jeg plutselig blir minnet på noe om fortiden. Men «hun» tar ikke over kroppen min sånn at jeg dissosierer da, iallfall har ikke psykologen min sagt at jeg gjør det! Anonymkode: acd19...6b6 Hva gjør dere med dette i behandling? Hvilket fokus har dere der? Anonymkode: f2fa0...eae
Gjest Familytree Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Fysisk eller emosjonell regresjon er en del av parapsykologien. Det indikerer vanligvis eksistensen av traumer. Har du noen gang prøvd hypnose?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 5 timer siden, Augustotejerina skrev: Fysisk eller emosjonell regresjon er en del av parapsykologien. Det indikerer vanligvis eksistensen av traumer. Har du noen gang prøvd hypnose? Nei, hypnose har jeg ikke tenkt på. Hvordan mener du det er hensiktsmessig behandling? Jeg har hatt en mindre god oppvekst og mistenker at jeg har traumefølger, uten at det er oppdaget av tidligere behandlere. Jeg går ikke i behandling nå, men vurderer å ta dette opp med noen. Jeg er bare litt usikker på hvordan jeg skal ta opp dette "ut av det blå," særlig siden jeg er veldig flau over de barnslige reaksjonene mine. Anonymkode: f2fa0...eae
Gjest Familytree Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, hypnose har jeg ikke tenkt på. Hvordan mener du det er hensiktsmessig behandling? Jeg har hatt en mindre god oppvekst og mistenker at jeg har traumefølger, uten at det er oppdaget av tidligere behandlere. Jeg går ikke i behandling nå, men vurderer å ta dette opp med noen. Jeg er bare litt usikker på hvordan jeg skal ta opp dette "ut av det blå," særlig siden jeg er veldig flau over de barnslige reaksjonene mine. Anonymkode: f2fa0...eae Å være flau er normal. Vi har alle noe å være flau i livet, men hvis barnslige reaksjonene dine er relatert til en traumatisk bakgrunn, vet du sikkert som meg, det er en grunn til å løse det, ikke sant?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå