AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Jeg har i litt over 1 år hatt et fwb forhold. Det er et avstandsforhold. Når vi er sammen oppfører vi oss som kjærester, sover sammen, lager mat, ser TV, går på kino, bader, spiser ute osv osv. Vi har fantastisk sex. Tiden vi ser hverandre melder vi, snakker timesvis i telefonen. Jeg ser for meg at det blir slutt nå fordi jeg har fått følelser og vi egentlig at vi skal blit kjærester. Det var han som ville ha det uforpliktende i utgangspunktet, så hvis jeg forteller det så blir det vel slutt. Men jeg er så redd for å miste han. Samtidig gjør det for vondt å fortsette for jeg kommer til å få så vondt når når vi ikke skal ha kontakt. Hva gjør jeg? Anonymkode: 4fb4b...bf9
annebanane Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 (endret) .. Endret 15. oktober 2022 av annebanane
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 Du spør han helt tilfeldig om han ikke ønsker seg fast forhold (ikke hint til at det er deg) eller ikke føler seg klar for det snart med alderen. Hvis han sier nei, så er det bare å glemme å fortelle at du har følelser (og fase ut omgangen med han så du ikke blir mer og mer såra), hvis han sier joda han begynner jo å føle seg klar for å finne ei å slå seg til ro med, så kan du være ærlig å fortelle at du har begynt å få følelser for han og spørre om han gjengjelder de og kunne se for seg noe seriøst sammen med deg. Sier han ja så supert, dere er kjærester, sier han vet ikke eller at han må se an, så er det bare en penere måte å si nei på i håp om at han fortsatt kan holde deg på pinnen for å få sex. Da slutter du å ligge med han. Du skal ikke fortsette å ligge med en i håp om at han til slutt vil ha deg som kjæreste, om han vil det noen gang, vet han allerede nå. Det er ikke noe vits å fortsette å ligge med en du har følelser for fordi da får du hvertfall litt av han, det kommer til å såre deg tusen ganger mer når han treffer en annen dame og slutter å ligge med deg pga han får følelser for henne, mens du har gått glipp av mange menn i mellomtiden som virkelig kunne blitt gode kjærester og gitt deg den kjærligheten og følelsene du fortjener i retur. Anonymkode: e2b89...414 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #4 Skrevet 23. august 2019 Får vondt i hjertet av å lese det der... been there Done that Anonymkode: ca274...18e 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #5 Skrevet 23. august 2019 Tusen takk for svar. Skal prøve å snakke med han, men er så redd for å bli avvist og ende i kjærlighetssorg. Skal ikke være lett dette her. Men det hjelper å lese det dere skriver. For det er sant at jeg ikke burde fortsette å ligge med han hvis han ikke gjengjelder følelsene... takk. Anonymkode: 4fb4b...bf9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #6 Skrevet 23. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Skal prøve å snakke med han, men er så redd for å bli avvist og ende i kjærlighetssorg. Skal ikke være lett dette her. Men det hjelper å lese det dere skriver. For det er sant at jeg ikke burde fortsette å ligge med han hvis han ikke gjengjelder følelsene... takk. Anonymkode: 4fb4b...bf9 Eller du kommer til konklusjonen at en ikke orker å lete mer i denne forvirrende dating jungelen og beholder han og skaffer en til for å holde avstanden... jævlig dumt sikkert... men akkurat nå passer det greit🙈🙈🙈 Anonymkode: ca274...18e
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #7 Skrevet 23. august 2019 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Skal prøve å snakke med han, men er så redd for å bli avvist og ende i kjærlighetssorg. Skal ikke være lett dette her. Men det hjelper å lese det dere skriver. For det er sant at jeg ikke burde fortsette å ligge med han hvis han ikke gjengjelder følelsene... takk. Anonymkode: 4fb4b...bf9 Man skal ikke være så redd for å bli avvist. Det er jo mye bedre det enn å kaste bort tiden sin på noe som uansett kommer til å avvise deg i lengden når han finner ei han faktisk vil bli sammen med! Du blir mye mer såra av det , og mye mer bitter på deg selv som ikke bare gikk videre med en gang! Anonymkode: e2b89...414
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #9 Skrevet 24. august 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller du kommer til konklusjonen at en ikke orker å lete mer i denne forvirrende dating jungelen og beholder han og skaffer en til for å holde avstanden... jævlig dumt sikkert... men akkurat nå passer det greit🙈🙈🙈 Anonymkode: ca274...18e Ja, skjønner godt hva du mener. Jeg "må" være på datingapper nå for å både holde avstand, men også for å tvinge meg selv å holde mulighetene åpne. Anonymkode: a46ea...ddc
Cinnamondiva Skrevet 24. august 2019 #10 Skrevet 24. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er fwb?? Anonymkode: 312c3...3c8 Er friends with benefits
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #11 Skrevet 25. august 2019 Jeg motet meg opp og snakket med han. Takket være dere! Og vet dere, han har følelser han også, og nå har jeg faktisk fått meg en kjæreste. Litt godt til å være sant kjenner jeg. Jeg følte jo at han likte meg, men det var han som ville ha det uforpliktende, derfor trodde jeg ikke at han ville endre meningen om det. Så nå er jeg bare glad for å at jeg slipper å skjule følelsene mine mer. Måtte bare oppdatere for at andre ikke mister helt trua på menn! Anonymkode: 4fb4b...bf9 7
AnonymBruker Skrevet 25. august 2019 #13 Skrevet 25. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg motet meg opp og snakket med han. Takket være dere! Og vet dere, han har følelser han også, og nå har jeg faktisk fått meg en kjæreste. Litt godt til å være sant kjenner jeg. Jeg følte jo at han likte meg, men det var han som ville ha det uforpliktende, derfor trodde jeg ikke at han ville endre meningen om det. Så nå er jeg bare glad for å at jeg slipper å skjule følelsene mine mer. Måtte bare oppdatere for at andre ikke mister helt trua på menn! Anonymkode: 4fb4b...bf9 Heldig du var.. 😍😍😍å som jeg skulle ønske det var meg. Men gleder meg på dine vegne og ser at det er muligheter selv om d kan se mørkt ut... Anonymkode: ca274...18e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå