Gå til innhold

Kjennes rart ut der nede 2

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg spurte her inne for en stund siden om råd da det føltes ut som en liten ballong der nede når jeg stakk en finger inn. Var noen som mente at det var livmortappen. Men, det er over en mnd siden og fortsatt kjenner jeg det som føles ut som en liten ballong. Det er vel ikke normalt å kjenne denne så tydelig i over en mnd i strekk?

Anonymkode: e5940...507

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva i alle dager skal du stikke finge opp der for? Er du urolig så kontakter du legen ingen her kan vite hva som er galt. 

Anonymkode: cbfb1...f36

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i alle dager skal du stikke finge opp der for? Er du urolig så kontakter du legen ingen her kan vite hva som er galt. 

Anonymkode: cbfb1...f36

Er det så rart at man kjenner inni skjeden med en finger? 😬 uansett så er det mest sannsynlig livmortappen jeg kjenner. Noe som jeg har forstått er normalt. Men, vil man kunne kjenne den så godt og føles som en liten ballong over flere uker lurer jeg på. 

Jeg har prøvd å google litt men det kommer for det meste opp i sammenheng med graviditet, noe som ikke er tilfellet her.  

• Liker 1
Skrevet

Det er livmortappen. Det er ikke rart du kjenner den fortsatt etter en måned, da den ikke akkurat har tenkt å dra noe sted 🙂 ved opphisselse kan den trekke seg litt tilbake. Uansett, dette er helt normalt

Anonymkode: c563a...34d

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er livmortappen. Det er ikke rart du kjenner den fortsatt etter en måned, da den ikke akkurat har tenkt å dra noe sted 🙂 ved opphisselse kan den trekke seg litt tilbake. Uansett, dette er helt normalt

Anonymkode: c563a...34d

Takk for svar. Godt å høre det ikke unormalt. 😊

Skrevet

Min kjentes alltid slik ut. Skriver kjentes, for min livmortapp ble amputert senere, i forbindelse med en operasjon. Var ikke noe problem med den altså. Den ble bare ofret for å fikse et annet problem best mulig. 

Anonymkode: 0600e...ae4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...