LilleLilli Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Hei.  Er det noen her som har denne sykdommen som kan si litt om erfaringene sine, hvordan de behandles og hvor godt det hjelper 🙂 Jeg svetter fra skuldrene og opp, og er gørralei av at hele hÃ¥ret blir vÃ¥tt. Jeg skjemmes og er blitt mindre sosial.Â
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Ja har gjennomgått operasjon. Bruker også stoppp24 fra apotek på hendene- ikke den hvite og rød men den gjennomsiktige med grønn skrift. Hjelper veldig. Men du har det hovedsaklig i ansiktet? Jeg har linker til to kremer som har effekt på hyperhidrose i ansiktet, skal se om jeg finner de. Anonymkode: 4ae43...f64
LilleLilli Skrevet 22. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 22. august 2019 Tusen takk, kan kanskje bruke dem i ansiktet og i nakken. Men det værste er i hodebunnen, finner ikke noe jeg kan bruke der. Har hørt om noe tabletter som skal hjelpe, men husker ikke hva de het.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 Jeg har heldigvis «bare» på hendene og får botoxbehandling for det. Det hjelper veldig. Jeg vet ikke hvordan det er ellers andre steder på kroppen. Anonymkode: fa4af...958
AnonymBruker Skrevet 24. august 2019 #5 Skrevet 24. august 2019 På 22.8.2019 den 23.27, LilleLilli skrev: Tusen takk, kan kanskje bruke dem i ansiktet og i nakken. Men det værste er i hodebunnen, finner ikke noe jeg kan bruke der. Har hørt om noe tabletter som skal hjelpe, men husker ikke hva de het. Ja Driotin e.l. Søk på nett. Noen får hjelp av de, andre ikke. Må være forferdelig å ha det i hodebunnen. Min hyperhidrose blir mye verre av kaffe, antagelig fordi det stimulerer adrenalinproduksjonen, og dermed også svetteproduksjonen. Inntak av magnesium har og hjulpet litt, da mangel på magnesium er involvert i alle prosessene ifh svette og gjør hyperhidrosen enda verre. Jeg har måttet forske endel på nett for legen min visste ingenting om dette. Jeg har "kun" på hender, føtter og bak knehasene. Likefullt noe som ødela livet mitt frem til jeg ble noen og tyve. All sympati herfra, det er flere enn man skulle tro som har det. Anonymkode: 4ae43...f64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå