Gå til innhold

Hvordan overraske min mann i kveld?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Har vært gift i flere år og har alltid slitt med sexlysten.

Nå har vi 3 små barn og jeg har alltid unnskyldninger på lur.

Men nå har jeg lyst til å overraske min mann i kveld.

Er det noen som har gode tips til hvordan jeg selv kan bli kåt og deretter forføre min mann?

Det kan ikke være noe som tar altfor lang tid (bad osv.) ettersom vi er trøtte og må sove litt tidlig, skal tidlig opp osv.

Gode råd mottas med takk! :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis det har gått lang tid uten at dere har hatt sex, så ville jeg ikke valgt en ukekveld i en stresset jobbhverdag.

Sett av en weekend på et hotell i en annen by, eller nærmeste storby, bare dere to. Gå ut og spis en bedre middag på en koselig plass. Da har dere fått den riktige forberedelses-rammen rundt den sexen som skal komme.

Resten går av seg selv.

Gjest x-ray
Skrevet

nytter ikke å sette av en ukedag til slikt...

er helt enig med gjest over..

ta en helg borte bare du og han kan pleie

kjæligheten og sexen litt...

dere har nok ikke brukt mye tid på dere selv, men mye på barna... TENK EN HEL HELG MED BARE KOOOOOOOOSSSSIIINNGGG.....

SIER BARE GO TUR Å KOS DERE :kline:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, vi har store problemer med å få barnevakt. Har ikke slekt osv. som kan passe ungene. De gangene vi har hatt barnevakt, har jeg hatt problemer med å slappe av... :veldigsur:

Gjest gjesta
Skrevet

Du trenger ikke reise bort og gjøre så mye av det. Kanskje mannen blir superbegeistret bare du slår av TV og inviterer ham med på soverommet..... :wink:

Gjest x-ray
Skrevet

med barna som roper i nabo rommet.. jiippii

bare tullet... :hoho: mmmm det må nu bare noe lurt vi kan finne på her... flere forslag folkens.. tenke.tenke :klø:

OPS!!!! må stikke på jobb...

Gjest gjesta
Skrevet

Barna er vel ikke våken hele kvelden?

Hvis man ikke kan ha sex hjemme pga barna, og ikke kan dra bort pga barna, vel.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Elstemann er 7 år og sovner ikke før i 22 tida, av og til senere. I går kveld kom han ned og var tørst kl. 22.30...

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvis du skal overraske ham er kanskje det mest effektive å gå i kjøleskapet, sprette en øl og spørre om det er noe bra på eurosport..?

:sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
Hvis du skal overraske ham er kanskje det mest effektive å gå i kjøleskapet, sprette en øl og spørre om det er noe bra på eurosport..?

:sjarmor:

:hoho::hoho::hoho:

Ja, kanskje det er den beste løsningen! :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser ut som jeg får ta overraskelsen en annen gang. Den ene tvillingen begynte nettopp å spy...

Foreldre på livstid...kanskje det blir bedre når vi blir 66 eller noe sånt..? :veldigsur:

Skrevet
Vel' date=' vi har store problemer med å få barnevakt. Har ikke slekt osv. som kan passe ungene. De gangene vi har hatt barnevakt, har jeg hatt problemer med å slappe av... :veldigsur:[/quote']

Det dere trenger å gjøre er å ha barnevakt oftere. Finn en eller to som dere bruker fast slik at de blir kjent med ungene. Kanskje noen av de ansatte i barnehagen har mulighet, lærlinger eller unge barnehageansatte synes ofte det er greit å tjene litt ekstra på kveldstid. Om du vet at noen barna kjenner er sammen med dem slapper du bedre av, og dere kan ha det fint sammen. Begynn med å ha barnevakt for en tur ut på kino eller liknende som ikke tar så lang tid. Når du har sett at det går bra, barnevakten er varm i trøya og barna er vant med å ha barnevakt kan dere forsøke dere på å være borte lengre, f.eks en natt eller helt på hotell.

Du har en veldig bra instilling og vil gjøre noe med sexlivet og forholdet, og det tror jeg er lurt for små barn er noe av det som setter et forhold sterkest på prøve.

Lykke til, håper du finner på noe som er til glede for dere begge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...