Gå til innhold

Rense stoff på seng

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en rammeseng som  har fått noe smuss, og er ikke mulig å fjerne stoffet fra rammesengen. Tips for hva jeg kan gjøre for at den skal kunne bli renset fra stoffet?

Anonymkode: cf325...38f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hyr inn et møbelrensefirma. Hvor i landet bor du? Jeg kjenner til en dyktig kar som driver et slikt firma i Akershus. Han reiser rundt på oppdrag, og man kan også bringe møbelet/madrassen til han.

Leide han inn her en gang for å fjerne noe blod i setet på en ny, lysegrå lenestol. Han kom drassende med hele bøtteballetten og rensemaskinen sin, opp tre etasjer uten heis. Sprayet på flekken med enzymløsende middel, og sugde med vann i sugemaskinen, og fikk sugd opp alt blod fra stolen. Ikke en prikk igjen. Ble så god som ny.

For alt dette (hjemmebesøk og rens) betalte jeg kun 500 kr. Et par år siden.

Det finnes sikkert noen som driver slik møbelrensetjeneste i distriktet du bor også. Hvis ikke kan du leie en maskin selv, og sikkert få kjøpt en spesialspray for akkurat den typen flekker du skal ha fjernet. Hør med renserier i området. Eller google møbelrens og stedsnavn eller kommune.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2019 den 18.57, AnonymBruker skrev:

Har en rammeseng som  har fått noe smuss, og er ikke mulig å fjerne stoffet fra rammesengen. Tips for hva jeg kan gjøre for at den skal kunne bli renset fra stoffet?

Anonymkode: cf325...38f

Snakk med dem som selger den typen madrasser som du har. Tenk og på at du skal ligge i timer og sove i sengen etter rens. Kjemiske stoffer er i så måte ikke bra. 

Bedre å beskytte madrassen forebyggelde enn å rengjøre, så skaff deg madrasstrekk som du trekker over og som kan vaskes. 

Anonymkode: b400b...015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...