Gå til innhold

Sugd av en kompis

Fremhevede innlegg

Gjest fitteslikker
Skrevet

Faktum er at, det finnes ingen som er 100% heterofile eller homoseksuelle. 
Heller ikke absolutt dominante eller undergivende. Med andre ord er ingen av oss helt kritt  hvite, ei heller kull svarte. Vi befinner oss alle sammen et sted på det jeg kaller: grå skalaen. 
Det at en en del av guttene som onanere sammen i 14 – 15 års alderen, også prøver å suge vær andre, er helt normalt. Men fra det, til at en godt voksen mann først da vil prøve å suge, eller en kvinne vil prøve å slikke en annen kvinne, er litt spesielt. Da befinner man seg et godt stykke inne i gråsonen på skalaen. Da titter man ut av bi-fil skapet.             

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man ha frivillig oralsex med en kompis og kalle seg hetero? Hvis det skal være noen mening å dele inn i hetero, bi eller homo.

Har ingen problemer med at folk er forskjellige. Det man liker er det man liker. Dømmer ikke, helt sant.

Tar meg Marlboro hver dag, men regner meg ikke som røyker lizzom. Har du sex meg andre menn er man bi eller homo.

Anonymkode: d8071...e61

Hvorfor?!

Anonymkode: fb79a...683

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig! Flott at du ikke lar deg vippe av pinnen av de som prøver å kalle deg bi, homo osv. 

Man lever bare en gang, hvorfor ikke teste ut ting! 

Mannen min sa faktisk at han kunne ha sugd en annen under trekant. Full tenning for min del 😁

Anonymkode: 35bc0...8c3

Suge kukk står ikke på hetrofile menn sin bucket list akkurat :ler: 

Anonymkode: bed09...e4c

• Liker 4
Skrevet
7 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Omtrent like saklig som de VG overskriftene "derfor har hetrofile menn sex med andre menn - homse sex".

Altså whatdafuck :ler: Er du mann og treffer andre menn for sex, så er du ikke hetrofil - uansett hva VG eller en eller annen venstrevridd hen som er veganer og utdannet sexolog måtte mene om den saken.  

Det er forskjell på å treffe andre menn - jevnlig - for sex, og å bli avsugd en gang. Hadde det skjedd under en trekant hadde neppe noen stilt spørsmål ved om TS er hetro. 

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så deilig! Flott at du ikke lar deg vippe av pinnen av de som prøver å kalle deg bi, homo osv. 

Man lever bare en gang, hvorfor ikke teste ut ting! 

Mannen min sa faktisk at han kunne ha sugd en annen under trekant. Full tenning for min del 😁

Anonymkode: 35bc0...8c3

I en trekant med 2 kvinner og 1 mann så er det liksom helt stuerent at kvinnene leker med hverandre. Så hvorfor kan ikke mennene også leke litt med hverandre i en trekant med 2 menn og 1 kvinne da.

Er helt enig med deg her altså, hadde nok prøvd å suge en annen mann og latt han suge meg om jeg og kona hadde hatt trekant med en mann.

Anonymkode: 6e3fb...c6e

• Liker 4
Gjest Middelmådig
Skrevet

Ikke vær flau haha. Det går no greit. Deilig med en avsugning uansett. 

Er man litt openminded og ikke så redd for å oppleve nye ting, så blir det gjerne til at ting skjer 😅

Skrevet
9 timer siden, petterm skrev:

Det er forskjell på å treffe andre menn - jevnlig - for sex, og å bli avsugd en gang. Hadde det skjedd under en trekant hadde neppe noen stilt spørsmål ved om TS er hetro. 

Nei, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke syns det er noe mindre gay/bi å bli sugd av en mann under en trekant :ler: En er ikke hetro om en blir sugd av en mann - uansett om det er på fotballkamp, under en trekant, på en fjelltur, under en bilreperasjon eller whatever.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Jr.Garcon skrev:

Nei, jeg må ærlig innrømme at jeg ikke syns det er noe mindre gay/bi å bli sugd av en mann under en trekant :ler: En er ikke hetro om en blir sugd av en mann - uansett om det er på fotballkamp, under en trekant, på en fjelltur, under en bilreperasjon eller whatever.

Hvorfor er denne kategoriseringa så viktig for deg?!

Skrevet

Jeg har vært i en liknende situasjon, ikke suging, men at vi runket hverandre. Begge ser seg selv egentlig som hetero (selv om opplevelsen har fått oss til å forstå at vi har bi-tendenser, bare at de veldig sjelden kommer frem), ble bare revet med i øyeblikket. Vi ler av det i etterkant og har snakket en del om det, uhøytidelig.

Anonymkode: b0582...bdc

Skrevet (endret)
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er denne kategoriseringa så viktig for deg?!

Den er ikke viktig for meg, eller ikke viktigere enn at fargen grønn er fargen grønn... Det er jo for deg det er så eksepsjonelt viktig å være hetrofil og som lager en tråd om at en fortsatt er hetrofil om en bare suger litt kukk noen få ganger. Noe som er komisk og underholdende å mene på.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
1 minutt siden, Jr.Garcon skrev:

Den er ikke viktig for meg, eller ikke viktigere enn at fargen grønn er fargen grønn... Det er jo for deg det er så eksepsjonelt viktig å være hetrofil og som lager en tråd om at en fortsatt er hetrofil om en bare suger litt kukk noen få ganger.

Tar du deg tid til å spørre Mr Hvemsomhelst om han er homo eller ikke (dersom det er viktig for deg å vite), er det opp til han å gi det rette svaret. Det er ikke opp til deg å fortelle ham hva han er eller ikke er. Deal with it!

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar du deg tid til å spørre Mr Hvemsomhelst om han er homo eller ikke (dersom det er viktig for deg å vite), er det opp til han å gi det rette svaret. Det er ikke opp til deg å fortelle ham hva han er eller ikke er. Deal with it!

:hoho:dagens!

Hva hvis en kar tilfeldig kommer bort til meg å sier at han er hetro, men glad i å suge kukk i helger og ferier? Får jeg lov å si du er du nok ikke hetro, da? :ler:

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
6 minutter siden, Jr.Garcon said:

Den er ikke viktig for meg, eller ikke viktigere enn at fargen grønn er fargen grønn... Det er jo for deg det er så eksepsjonelt viktig å være hetrofil og som lager en tråd om at en fortsatt er hetrofil om en bare suger litt kukk noen få ganger. Noe som er komisk og underholdende å mene på.

Menn kan godt ha sex med noen de overhodet ikke er tiltrukket av, sånn er det bare. Det er vel godt å bli sugd, selv om det ikke er av ei pen dame

Anonymkode: 0a4d1...a8b

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn kan godt ha sex med noen de overhodet ikke er tiltrukket av, sånn er det bare. Det er vel godt å bli sugd, selv om det ikke er av ei pen dame

Mulig huet ditt er sånn at moren/faren din kan suge deg og du syns det er knall - munn er munn og det å bli sugd er å bli sugd -  meeen sånn fungerer ikke min hjerne/legning i alle fall :ler:

Endret av Jr.Garcon
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En skulle tru det ja! :)

Skrevet
4 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

:hoho:dagens!

Hva hvis en kar tilfeldig kommer bort til meg å sier at han er hetro, men glad i å suge kukk sånn i helger og ferier? Får jeg lov å si da er du nok ikke hetro, da? :ler:

Om det er så sykt viktig for deg, får du gjerne kalle ham ei folkevogn for min del! Det er stadig hva han selv føler som har nevneverdig betydning.

Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om det er så sykt viktig for deg, får du gjerne kalle ham ei folkevogn for min del! Det er stadig hva han selv føler som har nevneverdig betydning.

Jeg er enig i at hva/hvordan han føler seg ( at han er komfortabel og har det bra med seg selv er viktigst for hvert enkelt menneske) , men om en hvit 175 cm høy kar føler seg/påstår at han er en 210 cm høy kinesisk dame, så vil jeg fortsatt si  - sorry, nei, du er en hvit mann på 175 cm. Så får han/henne eventuelt bare gi faen i min mening angående akkurat det :)

Endret av Jr.Garcon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...