Gå til innhold

Sugd av en kompis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble avsugd av en kompis i helga, han er helt ok med dette, jeg synst det er litt kleint. Jeg er ikke veldig interessert i slikt igrunn, men et eller annet gjorde at jeg lot meg rive med. Noen som har vært ute for lignende? Anser meg selv som hetero, tenner ikke på andre menn, men tror jeg av en eller annen grunn tente på situasjonen. 40 år så ikke helt uerfaren heller😅

Anonymkode: d71ad...351

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørt om en gutt som ble blowa av en annen. Som var hetro.

kan tenke meg å bli slikka av en jente, ville vært deilig. Er selv heteo og elsker mannen min!  Men tunge er tunge. Kan ikke motstå en våt tunge!

Anonymkode: cf3f6...643

• Liker 1
Skrevet

Æsj. Du er tydeligvis interessert siden du ble med på det.

Anonymkode: 92619...3b4

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Æsj. Du er tydeligvis interessert siden du ble med på det.

Anonymkode: 92619...3b4

Vet ikke hvorfor du begynner med æsj, men det får være din greie. Nei jeg er ikke interessert, men situasjonen var likevel en flott opplevelse. Han er godt gift, og er nok ikke ute etter å skifte beite, og jeg trives utmerket godt sammen med kvinner😉

• Liker 12
Skrevet

Lurer på opptakten til dette, ikke akkurat så vanlig å begynne suge en hetro kompis når man attpåtil er gift, da er man jo utro i tillegg. 

Anonymkode: 7f672...62a

• Liker 10
Skrevet

Var han flink til å suge? Skulle jo tro at han som mann var bedre til det enn damer

Anonymkode: 0a4d1...a8b

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på opptakten til dette, ikke akkurat så vanlig å begynne suge en hetro kompis når man attpåtil er gift, da er man jo utro i tillegg. 

Anonymkode: 7f672...62a

Vel, han var nyskjerrig på dette, og har fått tillatelse fra sin kone å utforske det, så ingen utroskap på gang. Hvordan han fikk overtalt meg inn i dette det kan jeg jammen ikke svare helt på, men slik ble det altså

• Liker 4
Skrevet

Var han flink til å suge? Skulle jo tro at han som mann var bedre til det enn damer

Tja ikke slik spesielt, selv om han er mann så har man jo ulike preferanser. Har fått langt bedre blowjober av damer🤪

Skrevet

Har du ikke hørt det gamle ordtaket; Du er ikke rompis selv om du suger en kompis?

Anonymkode: 4e23e...f57

• Liker 12
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke hørt det gamle ordtaket; Du er ikke rompis selv om du suger en kompis?

Anonymkode: 4e23e...f57

Haha, joda. Ikke så redd for at jeg er det anyway🤪 ser vel på det som en utvidelse av horisonten😉

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor gjøres dette egentlig til en big deal? Jeg er lesbisk men har ligget med menn da jeg var yngre. Gidder da ikke lage en tråd om det... 

Anonymkode: ea8f7...5af

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjøres dette egentlig til en big deal? Jeg er lesbisk men har ligget med menn da jeg var yngre. Gidder da ikke lage en tråd om det... 

Anonymkode: ea8f7...5af

Ser ikke helt hvorfor du skal gidde å kommentere heller🤷🏻‍♂️

• Liker 9
Skrevet

Mannen min gjorde dette med en kompis, begge var giver og mottaker. Han sa jo ingenting til meg, tror han synes det var litt flaut. Men da jeg fant det ut så ble han helt sjokkert over at jeg ble sint og sa han hadde vært utro. Han så det ikke som utroskap. 

Jeg mener at man ikke trenger å være hverken bifil eller homofil for å like å bli sugd av en mann. Det er jo selve sugingen som er deilig, så jeg ser at man kan la seg rive med. Men det må jo ha vært litt flaut i starten? Hvordan fant dere ut at dere skulle gjøre det? Bare startet han?

Anonymkode: 60938...46a

• Liker 3
Skrevet

Hvordan kan man ha frivillig oralsex med en kompis og kalle seg hetero? Hvis det skal være noen mening å dele inn i hetero, bi eller homo.

Har ingen problemer med at folk er forskjellige. Det man liker er det man liker. Dømmer ikke, helt sant.

Tar meg Marlboro hver dag, men regner meg ikke som røyker lizzom. Har du sex meg andre menn er man bi eller homo.

Anonymkode: d8071...e61

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan man ha frivillig oralsex med en kompis og kalle seg hetero? Hvis det skal være noen mening å dele inn i hetero, bi eller homo.

Har ingen problemer med at folk er forskjellige. Det man liker er det man liker. Dømmer ikke, helt sant.

Tar meg Marlboro hver dag, men regner meg ikke som røyker lizzom. Har du sex meg andre menn er man bi eller homo.

Ts her, hvorfor er det viktig for deg å få satt meg i en bås?🤔

• Liker 4
Skrevet

ok. Du hadde sex med en fyr. So what? Hva vil du diskutere? Andre som har gjort det samme?

Synes ikke det er kjempe spesielt.

Anonymkode: 741a6...831

• Liker 1
Skrevet

Du er homo. Eller i det minste biseksuell.

Anonymkode: fe058...5f5

• Liker 3
Skrevet

Omtrent like saklig som de VG overskriftene "derfor har hetrofile menn sex med andre menn - homse sex".

Altså whatdafuck :ler: Er du mann og treffer andre menn for sex, så er du ikke hetrofil - uansett hva VG eller en eller annen venstrevridd hen som er veganer og utdannet sexolog måtte mene om den saken.  

• Liker 5
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her, hvorfor er det viktig for deg å få satt meg i en bås?🤔

Det er ikke viktig for meg. Er det viktig for deg å se på deg selv som en hetero som har sex med menn??

Ha sex med hvem du vil for meg. Det er du som oppretter en tråd på kg etter å hatt homosex. Good for you.

• Liker 3
Skrevet

Så deilig! Flott at du ikke lar deg vippe av pinnen av de som prøver å kalle deg bi, homo osv. 

Man lever bare en gang, hvorfor ikke teste ut ting! 

Mannen min sa faktisk at han kunne ha sugd en annen under trekant. Full tenning for min del 😁

Anonymkode: 35bc0...8c3

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...