AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #1 Skrevet 22. august 2019 Hva er deres erfaring ved å være friends with benefits? Saken min er at jeg er bifil(jeg er ei jente/dame kall det hva du vil) og har rett og slett funnet ut nå i det siste at jeg tror rett og slett ikke jeg har sjans til å få følelser for en mann. Sex er jeg up for, men hele forelskelse/forhold-greia med en mann er ikke min greie. Møtte jo en fyr på tinder da, dette var litt før jeg fant ut at jeg ikke er interessert i menn på den måten som ei straight jente ville vært. Han er nå en del av vennegjengen vår - og nå har da jeg og han endt opp i denne friends with benefit-greia. Ingenting kleint mellom oss på vennefronten for det om etterpå heldigvis, men jeg er jo redd for at han plutselig skal tro det er noe mer mellom oss, eller vil ha det. Skal sies at han vet at jeg er bifil også Anonymkode: 78229...129
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Du må ha klare regler, men det dumme du gjør er jo å være venner. Omgås hverandre utenom sexen, da fucker du det opp. Knytter en relasjon. Det beste er å kun møtes for sexen, sextreffene. maks 1 gang i uken. Ikke bli for private, ikke del for mye. Men gjerne kos etter sexen, det liker jeg. Kose og prate om livet, ser på disse treffene som et fristed. Deilig å ikke føle seg bundet, krav til noe annet enn sexen vi møtes for. Når man vil selv. Min mening. Anonymkode: 6b141...18f 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #3 Skrevet 22. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må ha klare regler, men det dumme du gjør er jo å være venner. Omgås hverandre utenom sexen, da fucker du det opp. Knytter en relasjon. Det beste er å kun møtes for sexen, sextreffene. maks 1 gang i uken. Ikke bli for private, ikke del for mye. Men gjerne kos etter sexen, det liker jeg. Kose og prate om livet, ser på disse treffene som et fristed. Deilig å ikke føle seg bundet, krav til noe annet enn sexen vi møtes for. Når man vil selv. Min mening. Anonymkode: 6b141...18f Vi har veldig mye sånn "kos" både før og etter og bare prater og sånn, vi begge er veldig glad i bare kosing. Vi går jo utrolig bra overens da som venner, både før og etter vi starta med sexen, så den biten tror jeg skal gå fint. Er veldig vanskelig å ikke være venn med han, for han er jo i vennegjengen vår nå, jeg vil jo ikke droppe ut fra den, og vil jo ikke ekskludere han heller. Anonymkode: 78229...129
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #4 Skrevet 22. august 2019 Altså, slik du beskriver deg er du ikke bifil. Du beskriver deg som homofil og biseksuell. Hvis du ønsker å ha en mannlig "venn med seksuelle fordeler" er det jo greit at han vet at det aldri kommer til å bli noe romantisk mellom dere, fordi du faktisk er homofil. Anonymkode: f26a9...8f4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #5 Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, slik du beskriver deg er du ikke bifil. Du beskriver deg som homofil og biseksuell. Hvis du ønsker å ha en mannlig "venn med seksuelle fordeler" er det jo greit at han vet at det aldri kommer til å bli noe romantisk mellom dere, fordi du faktisk er homofil. Anonymkode: f26a9...8f4 Ja, men som sagt så er jeg litt usikker på hele legningen min der haha så vet ikke helt hva jeg skal kalle meg om jeg finner helt ut at jeg kan ha seksuelle forhold med begge kjønn, men kun ha følelser for samme kjønn. Anonymkode: 78229...129
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #6 Skrevet 22. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Altså, slik du beskriver deg er du ikke bifil. Du beskriver deg som homofil og biseksuell. Hvis du ønsker å ha en mannlig "venn med seksuelle fordeler" er det jo greit at han vet at det aldri kommer til å bli noe romantisk mellom dere, fordi du faktisk er homofil. Anonymkode: f26a9...8f4 Syns hele høres kaotisk ut. Å være kvinne og homofil men alikevel syns d er digg med sex med en mann? Jeg er heterofil og sex med en kvinne byr meg i mot. Så forskjellig vi er Anonymkode: cde39...431
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #7 Skrevet 22. august 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Syns hele høres kaotisk ut. Å være kvinne og homofil men alikevel syns d er digg med sex med en mann? Jeg er heterofil og sex med en kvinne byr meg i mot. Så forskjellig vi er Anonymkode: cde39...431 Jeg er også heterofil og heteroseksuell, men andres legning har jeg heldigvis ingenting med. Anonymkode: f26a9...8f4 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #8 Skrevet 22. august 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns hele høres kaotisk ut. Å være kvinne og homofil men alikevel syns d er digg med sex med en mann? Jeg er heterofil og sex med en kvinne byr meg i mot. Så forskjellig vi er Anonymkode: cde39...431 Haha, syntes ikke det er kaotisk i det hele tatt. Godt folk er forskjellige 😄 Anonymkode: 78229...129 2
Katten.2.0 Skrevet 22. august 2019 #9 Skrevet 22. august 2019 Med god nok kommunikasjon er det null stress.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #10 Skrevet 22. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, men som sagt så er jeg litt usikker på hele legningen min der haha så vet ikke helt hva jeg skal kalle meg om jeg finner helt ut at jeg kan ha seksuelle forhold med begge kjønn, men kun ha følelser for samme kjønn. Anonymkode: 78229...129 Jeg kan ikke si at jeg forstår usikkerheten, for som heterofil og heteroseksuell har jeg aldri opplevd den usikkerheten selv. Hadde det ikke vært for problemstillingen hadde jeg sagt at du ikke burde stresse med merkelapper, men siden problemstillingen er som den er føler jeg det er viktig med åpenhet. Hvis han tror du er bifil kan det jo hende at han har/får et håp om at du kan utvikle romantiske følelser for ham, men hvis du er homofil biseksuell er jo den biten utelukket fra din side. Det kan gå greit, men det kan også være en "dealbreaker" for ham. Så lenge du er så usikker selv, kan det være en idé å inngå "forhold " (også fwb-forhold) inntil du er mer sikker? Anonymkode: f26a9...8f4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #11 Skrevet 22. august 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så lenge du er så usikker selv, kan det være en idé å unngå "forhold " (også fwb-forhold) inntil du er mer sikker? Anonymkode: f26a9...8f4 Unngå skulle det stått der. Anonymkode: f26a9...8f4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #12 Skrevet 22. august 2019 Sikker på at du ikke er homofil og bisexuel, TS? Jaja, er ikke så nøye med å kategorisere alt mulig. Bare gjør det tydelig at du ikke kommer til å bli forelsket, eller at det ikke kommer til å bli noe mer. Da er dere hvertfall på samme side av boka Anonymkode: 43879...fc5 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #13 Skrevet 22. august 2019 Kan du ikke bare si til han at du kun vil ha sex ikke noe mer? Det er det som er mest fair Anonymkode: 9febb...201
AnonymBruker Skrevet 23. august 2019 #14 Skrevet 23. august 2019 Tror kanskje han har forstått det da - ingen av oss oppfører oss som noe annet enn venner når vi er med hverandre, og på væremåten hans virker han ikke interessert i meg som noe kjæreste heller. Men jeg får si det en dag, slik jeg er helt sikker på at han vet det Anonymkode: 78229...129
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå