Gå til innhold

Blør ut av nr2 OBS BILDE

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal legge ut dette innlegget... men vi prøver her.

Noen som har opplevd det samme? Kommer ikke fra en rift. 

4A6EA9AD-4AF1-41C4-9CB4-A8E18E8D752E.thumb.png.78cc1bda96663f7a1114bd4da6befabb.png

Anonymkode: cc798...d78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blør du etter eller i forbindelse med avføring? Da kan det være hemoroider (kan også ha innvendige hemoroider), blør du imellom, ikke i forbindelse med avføring bør du gå til legen. Friskt blod som det kommer langt ned ifra derfor mest sannsynlig med innvendig rift eller hemoroider. 

Anonymkode: f92fb...2c0

• Liker 4
Skrevet

Kan virke som hemorider, men blod fra nr2 bør alltid sjekkes av lege. Så ta en telefon og få deg en sjekk for sikkerhets skyld!

Anonymkode: f70d7...644

Skrevet

Så lenge det er friskt blod så er det ihvertfall ikke stor sjanse for noe kreft lengre oppe i systemet. Tipper det er noen blodkar på innsiden av tarmåpningen som har sprukket. Det kan blø rikelig. 

Mer ikke nødvendigvis noe å gå til lege med, men er ikke kjekt med blodkar som sprekker uansett. Kanskje lege kan gi deg noen stikkpiller.

Skrevet

Jeg vil tippe en hemoroide som ligger litt på innsiden. Den behøver du ikke å kjenne, men de kan sprekke opp og blø innimellom. Er du bekymret så drar du selvfølgelig til legen. 

Anonymkode: 88644...f6a

Skrevet

Har du eller er du timer unna menstruasjon? 

Dersom du har endometriose på eller i tarmen så blør du ut av endetarmen ofte litt før mensen starter. 

Ser ut som friskt blod. Snakk med legen din.

Anonymkode: fc415...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...