Gå til innhold

Kun ute etter sex?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Datet en fyr noen ganger, så endte vi opp i seng. Så dabbet interessen hans av i sommer. Men nå er han helt på at vi må finne på noe en dag, og han foreslo da filmkveld🤔 sender meg mld hver dag om jeg har en fin dag osv. Etter jeg trakk meg unna og slutta ta kontakt ble han helt på! 

Jeg gidder ikke svare stort. Man vil ha det man ikke kan få? 

Anonymkode: c3ca8...00a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er kåt å vil ha seg mus så da ringer han deg som han vet ikke sier nei,å foreslår å se en film for å late som han er intressert i deg.

Anonymkode: 1174e...936

• Liker 5
Skrevet

Bra, ikke gidd å svar. 

Anonymkode: c7071...3d3

• Liker 3
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Derfor det er lurt å vente med sex, da finner man ut om de faktisk er ute etter mer enn bare et ligg.

Skrevet

Han er ute etter sex heilt sikker. Spør om en tur på dagtid 😏

Anonymkode: fc6f1...148

Skrevet

Er det noe galt med sex, da?

Anonymkode: 3ac99...0d0

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, WhisperingWind skrev:

Derfor det er lurt å vente med sex, da finner man ut om de faktisk er ute etter mer enn bare et ligg.

Tar det for lang tid, så mister man kanskje interessen, selv om man opprinnelig var interessert i noe seriøst/langvarig. 

• Liker 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet
Akkurat nå, OnFire skrev:

Tar det for lang tid, så mister man kanskje interessen, selv om man opprinnelig var interessert i noe seriøst/langvarig. 

Om en mann mister interessen i meg fordi jeg ikke ligger med han fort nok så er det ikke en mann for meg uansett.

Man kan gjøre mye spennende og lidenskapelig uten at det må være penetrering inni bildet.

Skrevet

Du bør uansett vente med sex til du har giftet deg. Og bør helst kunne vise frem et rødt laken etter bryllupsnatten.

Anonymkode: e4e98...8ae

Skrevet
6 minutter siden, WhisperingWind skrev:

Om en mann mister interessen i meg fordi jeg ikke ligger med han fort nok så er det ikke en mann for meg uansett.

Man kan gjøre mye spennende og lidenskapelig uten at det må være penetrering inni bildet.

Det er jo greit nok, på samme måte som at du ikke er dama for ham. 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet
29 minutter siden, OnFire skrev:

Det er jo greit nok, på samme måte som at du ikke er dama for ham. 

Ja, det er jo naturlig 🧐

Skrevet
19 timer siden, WhisperingWind skrev:

Jeg ville tolka det som at noen lekte med meg, hvis det ikke ble sex på første eller andre date, desverre. Ikke som at de var ekstra interessert i noe seriøst. Sex sier også mye om hvem man er som person. Å holde tilbake sex ville jeg sett på som at man var uerfaren/barnslig. Spesielt hvis man ellers gjorde "spennende og lidenskapelige" ting.

Skulle jeg data noen uten sex i starten, hadde jeg gått helt omvendt med kun fokus på personlighet og framtidsplaner. 

Anonymkode: 76ba0...aa7

Gjest Familytree
Skrevet

Sikkert vil han ha det han ikke kan få. Han har et barns oppførsel som ikke får hans leketøy.

Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville tolka det som at noen lekte med meg, hvis det ikke ble sex på første eller andre date, desverre. Ikke som at de var ekstra interessert i noe seriøst. Sex sier også mye om hvem man er som person. Å holde tilbake sex ville jeg sett på som at man var uerfaren/barnslig. Spesielt hvis man ellers gjorde "spennende og lidenskapelige" ting.

Skulle jeg data noen uten sex i starten, hadde jeg gått helt omvendt med kun fokus på personlighet og framtidsplaner. 

Jeg mangler å se hva som er barnslig med å ikke gi alt av seg selv (bokstavelig talt) til en nesten helt ukjent person. Sex er for mange intimt, og ikke noe alle ser på som «en del av å bli kjent». Det er mange andre måter man kan bli kjent på. Men, det er klart, med hookup-kulturen som dominerer nå, er jeg ikke overrasket over slike holdninger.

Anonymkode: 5c594...e87

Gjest WhisperingWind
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er du morsom? Om en dame ikke har sex med deg innen tredje date? 😂😂😂😂

Lykke til med å finne en livspartner.

Jeg har aldri hatt problemer med å finne meg flotte mannfolk som faktisk har vært interessert i å bli kjent med meg som menneske før vi har hatt sex. Når jeg ser etter en partner så ser jeg faktisk etter en som jeg har felles interesser med, en som jeg kan snakke med, har det gøy med og som faktisk er en person jeg liker å henge med. 

Om du mener at sex er det eneste som gjør at du interesserer deg i en kvinne så synes jeg synd i deg for da har noe gått veldig galt med deg et sted på veien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...