Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #1 Del Skrevet 12. mai 2005 Hei. Jeg har kjøpt slike lange plast tråder som man skal lage armbånd av.. Det er visst veldig populært blandt jenter fortiden. Så i dag var jeg og kjøpte en pakke til min datter på 6 år. Men der var ingen oppskrift. Og jeg må innrømme at jeg ikke har så veldig god fantasi.. Så det jeg lurer på er om noen vet om der finnes internett sider med oppskrift, eller kanskje noen klarer å forklare meg enkelt hvordan jeg kan lære henne å knyte noen enkle armbånd.. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 12. mai 2005 #2 Del Skrevet 12. mai 2005 Er det sånn som dette : http://www.boondoggleman.com/what_is_it.htm I såfall så finnes det oppskrifter på den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mai 2005 #3 Del Skrevet 12. mai 2005 Ja det var sånne jeg mente... Kjempe flott! Tusen takk for svar :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2005 #4 Del Skrevet 13. mai 2005 Aha! Vev og makramè - nå i farget plast. Jaja. Men god ide - bortsett fra at jeg vil finne noe hyssing og lage armbånd av naturfarge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molla Skrevet 13. mai 2005 #5 Del Skrevet 13. mai 2005 Aha! Vev og makramè - nå i farget plast. Jaja. Men god ide - bortsett fra at jeg vil finne noe hyssing og lage armbånd av naturfarge... Dette er ikke veving eller makrame.. Har selv sittet sammen med sønnen min og lagd sånne armbånd... Funker ikke med tråd heller skal jeg si deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sukkerert Skrevet 13. mai 2005 #6 Del Skrevet 13. mai 2005 Jeg synes de var tøffe. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madeline Skrevet 13. mai 2005 #7 Del Skrevet 13. mai 2005 Både den ene datteren min og jeg har laget armbånd både av disse plasttrådene og av hyssing. Begge deler fungerte helt fint. Hyssingarmbåndene ble faktisk veldig fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tin tin Skrevet 14. mai 2005 #8 Del Skrevet 14. mai 2005 De var fine! Tror det var sånne jeg flettet av lærstrimler på barneskolen....sukk det er lenge siden....mimre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå