Gå til innhold

Blir jeg bare brukt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har ligget med en fyr en del ganger nå i fylla, ikke noen kontakt utenom, har prøvd tidligere å sende melding i ettertid for å høre om vi skal ta en kaffe og bli bedre kjent, men får ikke noe svar før neste gang vi møtes i fylla. Da sier han att han er veldig uerfaren på dette området og ikke har tort å svare på meldingen. Jeg har gitt klar beskjed om att jeg ikke er ute etter noe annet en å bli bedre kjent uavhengig av hvor det ender (må ikke nødvendigvis være forhold, ff eller ikke no er helt greit) har også sagt att det er helt innafor å si nei, men synes det er ren folkeskikk og gi ett svar. 

Ved forje fest havnet vi i samme seng igjen og snakket om å ta den kaffen igjen, men anger stort på att jeg ikke sa noe om det dagen etter også. 

Nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre, redd for å sende ny melding uten å få svar, men samtidig redd for å gå glipp av en sjanse til en flørt med det som virker som en hyggelig men ekstremt sjenrt og usikker fyr. 

Vi er like tafatte og uerfarne på dette område dessverre, er det noen som har noen gode råd eller ord som jeg kan ta med meg på veien? Er litt redd for att jeg bare blir brukt siden damene ikke akkurat står i kø for han og derfor er det lettest å ta med meg hjem fra fylla.. 

Anonymkode: a7282...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske tydelig at han ikke er interessert i noe annet enn uforpliktende, sporadiske fyllaligg ja. 
Kan godt hende han blir med på en kaffe etterhvert om du maser nok, bare for å ikke miste tilgangen på fyllasex med deg, men han viser veldig tydelig at han ikke vil noe mer. Sjenert eller ikke, ikke lag unnskyldninger for han, er man interessert i noen så tar man initiativ andre ganger enn fylla, det minste han kan gjøre er å svare deg når du tar initiativ men han gidder ikke det engang. Høres ut som han bare bruker deg som et hull ja. 

Anonymkode: 7d500...10e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, takk for svar, er det jeg hsr tenkt selv også. 

Er forsåvidt greit med sporadiske fyllaligg, er jo med på det selv, men hadde ikke gjort meg noe å hatt noen av de utenom fylla og, men da holder jeg meg for god til å mase om det. 

Anonymkode: a7282...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, takk for svar, er det jeg hsr tenkt selv også. 

Er forsåvidt greit med sporadiske fyllaligg, er jo med på det selv, men hadde ikke gjort meg noe å hatt noen av de utenom fylla og, men da holder jeg meg for god til å mase om det. 

Anonymkode: a7282...d1b


Ja eeeeller så kan du se din egen selvverdi, og ikke tillate deg å være fyllehullet til en gutt som ville tatt med seg hvem som helst men som ender opp med deg fordi du er den som er tilgjengelig, som ikke respekterer deg nok til vanlig til å engang svare deg på sms, og ikke sette deg selv i den selvoppofrende rollen hvor du tar til takke med å være dette fyllehullet bare fordi du liker han og vil ha bekreftelse og nærhet fra han, og ender opp med å få følelser og bli kjempe såra til slutt. 

 

Anonymkode: 7d500...10e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

? Vil heller si at du selv tilrettelegger for at andre skal bruke deg. Du fortsetter jo bare å ligge med han på fylla etter at du har sagt at du ikke er interessert i å bare være et ligg, samtidig som du sier at det er ok å bare være FF som bare handler om bruk.

Du virker rett og slett totalt useriøs selv og fryktelig umoden siden du sier noe og ikke handler i forhold til det i det hele tatt.

Start med å finne ut hva du selv egentlig vil, formidl det, og handle deretter. Du må nesten være tydelig selv om du øsnker at ande skal respektere deg.

Hvis du egentlig vil ha han som kjæreste. Avvis fyllasex med han og si at du heller vil treffe han på søndagen f.eks. 

Anonymkode: 76ba2...2c2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg ikke brukt, kanskje ting bare er litt vanskeligere/annerledes i tyskland enn i norge, føler dette med ligg og dateing var lettere før jeg flyttet, men er ferdig til jul og da blir det flytting uansett. 

Anonymkode: a7282...d1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...