Gå til innhold

VIL DU BLI KJENDIS?

UkjentN

VIL DU BLI KJENDIS?  

75 stemmer

1. 1. KUNNE DU TENKT DEG Å BLI BERØMT?

• JA
      10
    • NEI
      60
    • USIKKER
      5

Anbefalte innlegg

5 timer siden, UkjentN skrev:

Jeg forventet at minst halvparten av folk ønsket å bli berømte, så jeg er faktisk ganske sjokkert over det at det hittil er 2 stemmer på Ja, 2 på Usikker, og hele 22 på Nei! 

Tror det var lettere å være berømt før internett kom. Nå ser mange hva folk engasjerer seg i og alt hva de bryr seg med og tenker. Så tror faktisk på de som sier nei. Det var lettere før når det "kun" var aviser og TV. Nå blir mann eksponert over alt, og det tror jeg virkelig ikke frister så veldig mange. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Det er fint  å kunne tjene seg rik, men av en eller annen grunn ser jeg litt gjennom og ned på de som vil bli kjendis bare for å bli kjendis. En ting er om man har et talent, som fantastisk sangstemme eller sportstalent, og driver med det som man elsker og har talent for, og på den måten tilfeldigvis blir kjendis. Det respekterer jeg. Men ikke de som bare gjør skandaler for å selge seg fullstendig for å få litt spalteplass. Typisk paradise hotell deltakere, ex on the beach deltakere eller sånn som Frank Løke. 

Jeg pleide å like å ha et stort nettverk hvor både kjente og ukjente visste hvem jeg var og pleide å komme bort for å hilse eller slå av en prat, men på et punkt så utviklet jeg sterk sosial angst av det. Var alltid redd for at noen skulle kjenne meg igjen, hilse osv og slet med å forholde meg komfortabelt til det. Jeg kan ikke se for meg hvor angstfullt og belastende det må være å være ordentlig kjendis og aldri kunne gå et eneste sted uten at alle vet hvem du er. 

Så neitakk, da lever jeg heller fattig og anonym :)

Anonymkode: 5faf1...5a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig kunne jeg godt tenkt meg å bli kjent som musikkartist, eller som musikkprodusent, men jeg har ikke noen interesse av å bli kjent for negative ting, eller for å være reality deltaker. Jg har vært nær å komme med på Paradise Hotel, og jeg ser faktisk på dt som å ha vunnet, ved at jg ikke fikk blitt med. Jeg tør ikke tenke på hvor mange ting som ville blitt vist på TV som jeg hadde angret på. Jeg vll bli anerkjent for musikken min, og respektert for noe positivt. Jeg vil ha en positiv innvirkning på mennesker, og skape noe som folk har glede av. 

Jeg tror faktisk noen av terroristene, som f.eks Manshaus, faktisk kan ha hatt fame som en interesse, og forstår absolutt ikke hvordan folk kan ønske å bli hatet på. Jeg ønsker å bli likt, og å bli sett på med respekt. Ikke å bli kjent igjen som han som tok 3 damer i baken på TV, og kalte folk for feite. Folk over 20 syns ikke du er noe kul om du er kjent for slik, med mindre du har gjort en karriere som STEVE-O, og vært en del av livet til folk via TVen gjennom hele dems oppvekst.

Jeg har EKSTREMT lyst til å være et soundtrack til livet til folk, og å ha et par musikkvideoer som folk elsker. 

Det er faktisk veldig viktig for meg som menneske, å oppnå en form for respekt i musikkindustrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, UkjentN skrev:

Personlig kunne jeg godt tenkt meg å bli kjent som musikkartist, eller som musikkprodusent, men jeg har ikke noen interesse av å bli kjent for negative ting, eller for å være reality deltaker. Jg har vært nær å komme med på Paradise Hotel, og jeg ser faktisk på dt som å ha vunnet, ved at jg ikke fikk blitt med. Jeg tør ikke tenke på hvor mange ting som ville blitt vist på TV som jeg hadde angret på. Jeg vll bli anerkjent for musikken min, og respektert for noe positivt. Jeg vil ha en positiv innvirkning på mennesker, og skape noe som folk har glede av. 

Jeg tror faktisk noen av terroristene, som f.eks Manshaus, faktisk kan ha hatt fame som en interesse, og forstår absolutt ikke hvordan folk kan ønske å bli hatet på. Jeg ønsker å bli likt, og å bli sett på med respekt. Ikke å bli kjent igjen som han som tok 3 damer i baken på TV, og kalte folk for feite. Folk over 20 syns ikke du er noe kul om du er kjent for slik, med mindre du har gjort en karriere som STEVE-O, og vært en del av livet til folk via TVen gjennom hele dems oppvekst.

Jeg har EKSTREMT lyst til å være et soundtrack til livet til folk, og å ha et par musikkvideoer som folk elsker. 

Det er faktisk veldig viktig for meg som menneske, å oppnå en form for respekt i musikkindustrien.

Jeg støtter deg- så lenge du ikke skriver musikktekster på smsspråk! 😁

Anonymkode: cdc3f...ae2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Jeg hadde satt veldig pris på om jeg kunne blitt kjendis på kvinneguiden jeg. er ikke kravstor. 😇😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det blir gjentatt i flere tråder om at man vil bli kjendis, da har man nok ikke ekte potensiale til å bli en slik. Da er man bare masete. :Gjesp: 

Anonymkode: 78834...68b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TheCatLady

Nei, det vil jeg ikke. Jeg har ingen spesielle talenter og om jeg hadde det så hadde jeg ikke hatt som mål å bli kjendis. Da synes jeg man har feil fokus. 

Så det som hadde gjenstått da hadde vært og jobbet for å bli kjendis gjennom å være tv eller "influencer". Noe som er idiotisk i mine øyne og ikke minst meningsløst. 

Jeg er ikke typen litt engang. Liker privatlivet mitt og er sjenert. Ikke har jeg så høye tanker om meg selv at jeg tror at eventuelle meninger og holdninger er så utrolig interessant for alle andre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...