Gå til innhold

VIL DU BLI KJENDIS?


UkjentN

VIL DU BLI KJENDIS?  

75 stemmer

  1. 1. KUNNE DU TENKT DEG Å BLI BERØMT?

    • JA
      10
    • NEI
      60
    • USIKKER
      5


Anbefalte innlegg

TENKER AT DETTE KAN BLI INTERESSANT, SIDEN DET ER ANONYMT.

 

Om du ønsker, så hadde det vært interessant å høre refleksjonene deres i forhold til hvorfor dere ønsker, eller ikke ønsker, å få et kjent fjes/navn. Hva kunne du isåfall tenkt deg å bli kjent for? Reality, TV, FILM, litteratur, musikk etc?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske privat av meg og som regel liker jeg forsvinne i mengden. 

Når det er sagt, så kunne jeg kanskje likt å være skuespiller, eller spille i band. Men akkurat å være kjendis ville nok vært mer slitsomt enn gøy for meg. Hadde ikke likt at folk skulle komme bort til meg en dag jeg var trøtt og sliten og måtte kjøpe brød på butikken. Hadde vel blitt vant til det, men det er ikke noe jeg drømmer om

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Om jeg skulle vært kjendis måtte det bli skuespiller eller musiker.  Men egentlig kunne jeg ikke tenkt meg det, er for introvert og privat av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg skrevet bøker som ble populære, så ja. Da blir det uansett ikke sånn at alle vet hvem en er, og nysgjerrighet rundt privatliv ville vært moderat til liten, ihvertfall her i Norge. Så det skulle jeg fint ha taklet for å kunne skrive gode bøker! Ville ikke vært kjendis på sånn måte at folk var interessert i privatliv i større grad. Så utrolig slitsomt å forholde seg til. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke bli kjent igjen av folk jeg ikke vet hvem er.

Anonymkode: ca306...c5c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest #Rasshøl

Nei! Etter jeg så Notting Hill som barn, og lest utallige sladre magasiner virker det helt forferdelig å ikke ha noe privatliv noensinne. Jeg hadde hatet det. Det verste med det er alle løgnhistoriene som selges, og folk kjøper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forventet at minst halvparten av folk ønsket å bli berømte, så jeg er faktisk ganske sjokkert over det at det hittil er 2 stemmer på Ja, 2 på Usikker, og hele 22 på Nei! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, som forfatter og forkjemper for økt kunnskap/forskning knyttet til psykisk helse.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som streamer/gamer, ja kanskje. Da er du kjent på nett med fiktivt navn, og på gata er du anonym med ditt ekte navn.

Anonymkode: 80e4f...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, jeg var kjæreste med en kjendis i mange år  og det er ikke et liv jeg hadde ønsket for meg selv, det er mye negativt forbundet med det.

Anonymkode: 30f64...598

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei jeg ville ikke vært kjendis. Jeg har en Instagramkonto med noen tusen følgere, og ble helt paranoid en stund etter at jeg ble gjenkjent. 

Men jeg hadde elsket å være skuespiller! Men dessverre ikke kjendisstatusen som ofte følger med. 

Anonymkode: 3336b...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2019 den 12.42, #Rasshøl skrev:

Nei! Etter jeg så Notting Hill som barn, og lest utallige sladre magasiner virker det helt forferdelig å ikke ha noe privatliv noensinne. Jeg hadde hatet det. Det verste med det er alle løgnhistoriene som selges, og folk kjøper. 

 

På 22.8.2019 den 13.14, SardintrollReturns skrev:

Nei, jeg liker å være anonym. 

Vi er C-kjendiser på kg. Det får holde 😅

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nei, jeg har vært lokalkjendis i en liten kommune og bare det var faktisk ganske slitsomt. 

Eventuelt: Dersom jeg kunne ha vært en maskert rockestjerne som bare gjorde sånn 10-20 konserter i året og noen få intervjuer i uka, så kunne jeg ha vært»  kjendis», men da ville få visst at det var meg, så «jeg» hadde egentlig ikke vært kjendis, bare rollefiguren min.

Endret av absinthia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, vintage skrev:

 

Vi er C-kjendiser på kg. Det får holde 😅

Nettopp, det holder lenge. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...