Gå til innhold

Jenter catfisher med sminke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan skal menn være trygge? Menn blir dømt på utseendet med en gang og får kjeft om de bruker filter eller bilde av noen andre. Jenta kan gå med en gang om han ikke ser like bra ut som på bildet. Med jenter... Man går til sengs med ei du ville hatt sex med, og våkner med ei du aldri ville rørt. Se dette, de er ikke mulig å kjenne igjen engang. Hadde jeg sovnet med ei av disse og våknet til usminket hadde jeg trodd noen hadde brutt seg inn i huset og kidnappet henne, for så å begått seksuelt overgrep på meg ved å legge seg i sengen

Anonymkode: b6d03...817

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal menn være trygge? Menn blir dømt på utseendet med en gang og får kjeft om de bruker filter eller bilde av noen andre. Jenta kan gå med en gang om han ikke ser like bra ut som på bildet. Med jenter... Man går til sengs med ei du ville hatt sex med, og våkner med ei du aldri ville rørt. Se dette, de er ikke mulig å kjenne igjen engang. Hadde jeg sovnet med ei av disse og våknet til usminket hadde jeg trodd noen hadde brutt seg inn i huset og kidnappet henne, for så å begått seksuelt overgrep på meg ved å legge seg i sengen

Du får lære deg å sminke deg

• Liker 15
Skrevet

Lykke til med provokasjonsforsøket🤣.

• Liker 9
Skrevet
4 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Du får lære deg å sminke deg

Hadde blitt anmeldt for voldtekt om jeg gikk til sengs som brad pitt og våknet som marve fleksnes

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hadde blitt anmeldt for voldtekt om jeg gikk til sengs som brad pitt og våknet som marve fleksnes

Så stor forskjell vil en se før en går til sengs med vedkommende

Har en datter som jobber med å sminke andre og en kan se om en person har veldig mye krigsmaling på

• Liker 5
Skrevet

Dårlig forsøk på provakasjon, god bedring bror.

Anonymkode: 43cee...cd2

• Liker 4
Skrevet

Håper dette er et tulleinnlegg?

Jeg fortsetter å overraske meg over hvor eksepsjonelt dårlige noen menn er til å gjenkjenne en oversminket kvinne. Ærlig talt, hvor vanskelig er det å se at alle disse falske buskevippene, blyantstrekene og contouring/highlighter-greiene er falske? 

Om det er så grusomt å våkne opp med en kvinne som ser annerledes ut enn kvelden før, må man møte kvinner som ser naturlige ut.

• Liker 6
Skrevet

Hvis jeg gikk til sengs med deg hadde jeg anmeldt deg for dårlig skriftspråk. 

Anonymkode: 2c778...195

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Så stor forskjell vil en se før en går til sengs med vedkommende

Har en datter som jobber med å sminke andre og en kan se om en person har veldig mye krigsmaling på

Forskjellen var på det nivået i flere av tilfellene du så der.

13 minutter siden, Bonus skrev:

Håper dette er et tulleinnlegg?

Jeg fortsetter å overraske meg over hvor eksepsjonelt dårlige noen menn er til å gjenkjenne en oversminket kvinne. Ærlig talt, hvor vanskelig er det å se at alle disse falske buskevippene, blyantstrekene og contouring/highlighter-greiene er falske? 

Om det er så grusomt å våkne opp med en kvinne som ser annerledes ut enn kvelden før, må man møte kvinner som ser naturlige ut.

Hvorfor? Menn ser helheten, de ser ikke på de små detaljene og leter etter øyevipper. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forskjellen var på det nivået i flere av tilfellene du så der.

Hvorfor? Menn ser helheten, de ser ikke på de små detaljene og leter etter øyevipper. 

Og det er lett å se

• Liker 2
Skrevet

Hver eneste gang jeg leser om menn som går til sengs med en smellvakker dame, og våkner med et troll, så er det eneste jeg klarer å tenke på, hvor stram, sår og sviende trollet må være i maska og øynene på grunn av at hun la seg med førti lag sminke, i stedet for å fjerne sminka først. Det bidrar nok for øvrig til troll-faktoren. 

Og i tillegg, så tenker jeg på at jeg håper hun, eller den stakkars forfjamsa mannen, klarer å fjerne sminka som trolig er smurt utover, fra sengeklærne. Foundation sitter som f. 

• Liker 10
Skrevet
11 minutter siden, Fru Uperfekt skrev:

Og det er lett å se

Ikke for menn. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for menn. 

Jo og for menn

Med mindre en skulle tatt en tur til øyelegen eller er sveiseblind så vil en se det når de har på så mye krigsmaling at utseendet er totalt forandret

• Liker 7
Skrevet

Menn: "Jeg vil ha en naturlig dame som ikke bruker så mye sminke" 
(Når naturlig dame som ikke bruker så mye sminke kommer) - "Uæh! Hun ser jo ut som hun har aids og er døende, så stygg/ Æsj, jævla traktorlesbe!" 
(Når dame med fire lag sminke og falske øyevipper kommer) - "Wow sexy, jeg liker at du er så naturlig pen!" 

Logic: None. 

Takk dere selv karer.

Anonymkode: 1ac88...198

• Liker 22
Skrevet (endret)

Dette er da ingenting i forhold til det å ha sex i fylla med en dame, for å så våkne opp neste morgen, og oppdage at vedkommende er en mann ... ;)

Endret av Bix
  • Liker 4
Skrevet

En kompis av meg fortalte at han sist helg hadde våknet opp etter en one night stand og trodde han hadde hatt med hjem en transvestitt. På badet hang det løshår/push up bh /hold in strømpebukse/ løsnegler/ falske øyevipper og i senga lå det et vesen han ikke kunne huske hadde sett før😃

Anonymkode: e7808...7a3

• Liker 2
Skrevet

Det er lett å se sminka om de bruker øynene for fader, min oppfatning er at få menn har øye for detaljer så ikke rart at de føler seg lurt.

Huden ser ikke ut som et stykke tøy med konstant rødming og brune toner i kinnbeina. Øyenbrynshår er "nakne under", tilogmed ei med veldig hårete øyebryn vil ha hud som vises under hårene, og ikke en tjukk og mørk strek. 

Ingen lepper er naturlig røde eller en sinnsyk shiny rosa - de fleste har svak rosafarge blanda med litt brunt eller blått, mens andre etnisiteter har brune lepper med litt rosa inn mot munnen. 

Anonymkode: 176d7...70c

• Liker 5
Skrevet

Menn catfisher med personlighet og sjarm, den er aldri så bra som de later som i begynnelsen. Plutselig sitter han der med ketchup nedover t skjorta å fiser foran playstation og sier "hold kjeft åååååhhhhh nå missa jeg når jeg kunne scort faen fittekjerring" og klager hver gang han får beskjed om å henge opp vasketøyet og gidder aldri å ta hun med ut på fin restauran eller teater lenger så fort han har fått hun forelska og låst i forhold. 

Mens kvinner catfisher med sminke. Å nei hun hadde ikke usannsynlig tykke øyevipper allikevel, wow, jeg kunne aldri gjettet at de var fake liksom! 

Er ikke mannfolka det er synd på her , lov å ha litt IQ 😂

• Liker 14
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Marve Fleksnes kan jeg garantere deg mange hadde gått til sengs med. Sjarm som ingen andre.

Anonymkode: c7e9e...fbb

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er lett å se sminka om de bruker øynene for fader, min oppfatning er at få menn har øye for detaljer så ikke rart at de føler seg lurt.

Huden ser ikke ut som et stykke tøy med konstant rødming og brune toner i kinnbeina. Øyenbrynshår er "nakne under", tilogmed ei med veldig hårete øyebryn vil ha hud som vises under hårene, og ikke en tjukk og mørk strek. 

Ingen lepper er naturlig røde eller en sinnsyk shiny rosa - de fleste har svak rosafarge blanda med litt brunt eller blått, mens andre etnisiteter har brune lepper med litt rosa inn mot munnen. 

Anonymkode: 176d7...70c

Hahaha jaaaa hvor dum går det an å bli. Hvis de ikke klarer å forstå at hud ikke ser silkeglatt ut uten en eneste pore eller merke, at lepper ikke er sjokkrosa, at øyebryn ikke er en tett strek, at øyevipper ikke er 5 cm lange og når opp til øyebrynet, at hår ikke er tykt som 400 gram extensions osv. Da kan de ha det så godt haha. 

Det morsomste jeg hører med guttene på skolen er når vi har gått i byen og vi har snakket om naturlig look og en dame full av fake tilbehør kommer gående og de sier "ja sånn som hun der!" hahahaha.

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...