Gå til innhold

Hvor lenge før bryllup?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har vært sammen i fire år når vi gifter oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde vært sammen i 3 år og 3 mnd. når vi giftet oss.

Gjest Lille Lakris
Skrevet
dere hadde bare vært sammen i to år? når forlovet dere dere da? Og kan jeg få spørre hvor gammel du var/er?

Bare av interesse, alle mener jeg og kjæresten har vært sammen for kort til å i det hele tatt forlove oss, og vi har allerede bodd sammen i 1 år nå..

Hei,

Vi har vært sammen 2,5 år når vi gifter oss.

Har bodd sammen nesten hele denne tiden.

Hvorfor ikke bare kjøre på når du vet at du har funnet den rette? Ikke bry deg om hva andre synes. Det er kun du og din samboer som vet om det er riktig å forlove seg eller ikke!

Skrevet

Vi runder 2 år sammen 1. mai til neste år, og gifter oss 1. juli. Vi forlovet oss etter tre måneder sammen, og kun en av hans ungkarskompiser syntes det var tidlig. Gjør det dere syns er best, det er bare dere som kan bestemme det. Jeg vet at dette er riktig for meg. Vi begynte tidlig å snakke om å gifte oss...det er naturlig for oss. Samtidig vil vi være gift før vi får barn, og vi vil ha barn før han fyller 30, så det er flere grunner til at vi gifter oss tidlig :)

Skrevet

Vi gifter oss på 11års dagen vår vi... Men vært fra hverandre i en periode på to år inni der da. Så da blir det vel 9 år tilsammen.

Skrevet

når vi gifter oss har vi vært sammen i 8 år og 2 måneder. Vi har da bodd sammen i 7 år og 9 måneder.

Gjør det dere syns er riktig. Vi har ikke hatt råd til å gifte oss før, for vi har alltid ønsket oss et pent stort bryllup, da vi jo har planer om å kun gjøre det denne ene gangen. Har nemlig vært studenter i stort sett den tid vi har kjendt hverandre.

Skrevet

Når vi gifter oss har vi vært sammen i 4,5 år. Vi har bodd sammen i 3,5 år. Gjør det som føles riktig for deg og ikke la andre styre deres valg.

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

13 år... møttes når vi var 18 år gamle.

har en gutt sammen, som blir 6 år imorgen...

jeg lager fottballbane sjokoladekake nå........ :)

Skrevet

Vi har vært sammen i 7 1/2 år, kjent hverandre i 10 år og bodd sammen i 5 år når vi gifter oss i oktober til neste år.

Gjest gjest1
Skrevet

Når vi gifter oss har vi vært sammen i 3,5 år :)

Skrevet

Vi har vært sammen nesten 3 1/2 år når vi gifter oss.

Skrevet
Når vi gifter oss har vi vært sammen i 5 1/2 år.

:Nikke:

Samme her, så og si på dagen...eller 5 år og 4 måneder for å være nøyaktig! :wink:

Skrevet

5 1/2 år.

Vært registrert som samboere i 4 1/2, men har praktisk talt bodd sammen fra starten av.

Skrevet

Det blir 10 år + et par mnd, og to barn!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vi har vært sammen i 6 1/2 år, når vi gifter oss. :wink:

Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år og 3 mnd når vi gifter oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...