Gå til innhold

Hvilken kattespade anbefaler du til fin sand?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!
Er det noen som bruker kattesand av typen Klumpe ( grønn eske fra plantasjen ), som kan anbefale en grei spade? Har sett på en del typer, men synes at alle har så store hull, sånn at jeg ikke får med alle de små klumpa ''knuppene'' jeg vil ha vekk 😅

Anonymkode: de077...a3d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de hadde en type på Buddy med store hull nært skaftet og mindre hull nærmere enden. Den fungerer veldig fint på Ever Clean i alle fall. Kjenner ikke til Plantasjen sin klumpesand, men den er i alle fall ganske finkornet.

Anonymkode: 3f9a4...e9b

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet de hadde en type på Buddy med store hull nært skaftet og mindre hull nærmere enden. Den fungerer veldig fint på Ever Clean i alle fall. Kjenner ikke til Plantasjen sin klumpesand, men den er i alle fall ganske finkornet.

Anonymkode: 3f9a4...e9b

Takk for tipset 😊

Anonymkode: de077...a3d

Skrevet

Plastspader har lett for å knekke etter en stund.

Anbefaler en stålspade, selv om de koster mer så varer de lenger. Min spade har jeg hatt siden 2006 tror jeg. Den er like fin i dag.

Likner noe på denne fra Trixie: https://www.dyrekassen.no/trixie-kattespade-rustfritt-staal?gclid=CjwKCAjw44jrBRAHEiwAZ9igKNaeUHn2hF6A0rxO99LcwYQZ97KFS4X1Quiff-jnEasBFxBkW0aw-BoCpGAQAvD_BwE

Anonymkode: e333e...fb8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...