Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen / muskelmannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir dere litt kåte av denne kroppen. Hvis dere hadde møtt han her eller noen andre eller sett han på gata, ville dere begynt å tenke litt på hvordan det er så ha sex med en muskelmann? Bare kjenne på alle musklene hans. gi karakter 1 - 10 på denne kroppen og videoen er dere snill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil være altfor mye for de aller fleste, men han vil nå en liten nichegruppe av jenter som synes det er fantastisk

• Liker 9
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg syns det er stygt med så mye muskler.

Skrevet

9

Anonymkode: da77c...b14

Skrevet

Stygt

Anonymkode: 1c853...dd7

• Liker 6
Gjest Forumhei
Skrevet

Er mere fan av Hollywood kroppen, sånn som Han som spillet Thor så ut i den siste filmen 😍, er mann, heterofil , men wow!! Både kona og jeg ble litt tent😆😎.

Skrevet

jeg har denne til 10 selv altså, men jeg er mann.

Skrevet

Ut i fra videoen fikk jeg inntrykk av at han er selvsentrert og veldig ensporet. Han tilbringer det meste av sin våkne tid på treningssenteret, og livet hans dreier seg om seg selv og sin egen kropp. Jeg vil sånn umiddelbart anta at sex med ham også ville dreie seg om ham selv, hans nytelse og at jeg skulle beundre hans kropp i alle vinkler. Så neitakk.

• Liker 12
Skrevet

Kroppen får en 10 for respekt👍 4 for utsende.

Anonymkode: 56b38...081

• Liker 1
Skrevet

Den kroppen ser jo helt mutert ut. 2/10 for min del. Har aldri syntes overdrevent store muskler er fint

• Liker 6
Skrevet

Litt morro at han ikke var slik store deler av året, men bare kjørte opp mot konkurranser. 

Skrevet

Ersj. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg liker ikke å gi karakter på andres kropper. De som ser slik ut har åpenbart jobbet hardt for det, og Grattis til de for det. Men sånn rent seksuelt så gjør det nada og niks for meg. 

• Liker 5
Skrevet

Nei takk, det er altfor mye etter min smak. 

• Liker 4
Skrevet

Ellerstakk.

Anonymkode: 24eb0...f76

• Liker 3
Skrevet

Jeg er glad i muskler, men dette blir i overkant (veldig) mye. 

• Liker 2
Skrevet

Alt for mye muskler. Synes ikke det er så pent. Gir en 3/4

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, KevinLevrone skrev:

Blir dere litt kåte av denne kroppen. Hvis dere hadde møtt han her eller noen andre eller sett han på gata, ville dere begynt å tenke litt på hvordan det er så ha sex med en muskelmann? Bare kjenne på alle musklene hans. gi karakter 1 - 10 på denne kroppen og videoen er dere snill.

Takk men ikke min kopp te

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, KevinLevrone skrev:

Har du laget deg ny konto for å spamme med akkurat det samme tullet som før?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...