Gå til innhold

Hva synes dere om denne kroppen / muskelmannen


KevinLevrone

Anbefalte innlegg

5 timer siden, KevinLevrone skrev:

Men synes du kroppen er litt rå.

Kroppen ser ufyselig ut...som noe deformert...

Anonymkode: 6d6f0...13b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, KevinLevrone skrev:

Konkurrerte du? Jeg er selv 100,6 kg, men konkurrerer ikke. Jeg er ikke ripped da, har lagt ut bilder av meg selv på kg tidligere. Tok disse to tidligere i kveld, men jeg gjør det egentlig bare for gøy og mest for at jeg elsker å trene. Har ikke noe ambisjoner om å konkurrere enkli, bare elsker å trene med godt-middelmådig kosthold. :) får se om jeg blir mer seriøs etterhvert, gler meg til hver eneste trening, og jeg mener det er et godt utgangspunkt. Men jeg beundrer bodybuilder-fysikkene.

IMG_20190821_202015716.jpg

IMG_20190821_202025811.jpg

Jeg konkurrerte i en annen idrett som er underlagt Norges Idrettsforbund og antidoping. Jeg var i tillegg ganske rippet så sixpacken vistes veldig godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, KevinLevrone skrev:

Konkurrerte du? Jeg er selv 100,6 kg, men konkurrerer ikke. Jeg er ikke ripped da, har lagt ut bilder av meg selv på kg tidligere. Tok disse to tidligere i kveld, men jeg gjør det egentlig bare for gøy og mest for at jeg elsker å trene. Har ikke noe ambisjoner om å konkurrere enkli, bare elsker å trene med godt-middelmådig kosthold. :) får se om jeg blir mer seriøs etterhvert, gler meg til hver eneste trening, og jeg mener det er et godt utgangspunkt. Men jeg beundrer bodybuilder-fysikkene.

IMG_20190821_202015716.jpg

IMG_20190821_202025811.jpg

Du er mye mer tiltrekkende enn han i HI. 

8 timer siden, KevinLevrone skrev:

Men nå synes vel dere kvinner at stor kropp er seksuelt tennende? Har hørt og lest mange muscle 4 life- og how to get women-podcasts, og i alle så går det frem at dere kvinner føler ubevisst at dere må ha muskelmennene og ikke tynne menn, fordi dere føler dere beskyttet. Så du mener dette er feil? Så du føler ikke dette?

 

6 timer siden, KevinLevrone skrev:

Dette er interessant. Det går mot alle muscle - og sjekkepodcastene jeg har hørt. Du tenker ikke at en kropp i seg selv er sexy? vi menn begjærer jo kvinnekropp.  Jeg går sjekke- og bodykurs hos en kar som tar 30 $ for hver time, som sier at kvinner elsker stor kropp, men velger å skjule det for å spille hard to get. det er bare game i følge de jeg følger. så du er uenig i dette du da.

Anbefaler deg å skrote de podcastene og kursene dine. Hvorfor tro mer på hva toskete menn har bestemt seg for at kvinner liker enn på hva damene sier sjøl? 

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, kisskissbangbang said:

Anbefaler deg å skrote de podcastene og kursene dine. Hvorfor tro mer på hva toskete menn har bestemt seg for at kvinner liker enn på hva damene sier sjøl?

Jeg tror du vil lære mer om hva kvinner liker ved å se på folk rundt deg. Hvor ofte ser du par hvor begge, eller bare en av dem, ser ut som en modell eller kroppsbygger? Faktum er at folk flest er fornøyd med folk flest. Det er klart vi alle har idealer, men ingen av oss forventer at partneren skal være ideell. Bra nok er mer enn bra nok.

Klart mange damer liker muskler, men det betyr ikke at de blir kåtere dess større musklene er. Akkurat slik menn liker pupper, men det betyr ikke at de aller største er mer tiltrekkende enn de helt vanlige. Du vil gjerne finne ei jente som liker deg, ikke sant? Da må du være deg, ikke en karakter du har satt sammen av tips og holdninger fra en podcast som skal lære deg hvordan du drar damer. Det er kjempebra å trene, og mange damer setter pris på litt muskler (og mange setter like stor pris på at det går an å hvile hodet på magen din uten å få trykksår). En trygg mann med pappakropp slår en usikker gutt i en muskelbunt hver gang, i alle fall hvis du er ute etter et seriøst forhold.

Anonymkode: 79929...578

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er i hvert fall ekte. Ikke noe bol i han. Han er over 50 år, og er fortsatt i fantastisk form. Sjekk han ut på insta og YouTube. 

Anonymkode: dbc79...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Han er i hvert fall ekte. Ikke noe bol i han. Han er over 50 år, og er fortsatt i fantastisk form. Sjekk han ut på insta og YouTube. 

Anonymkode: dbc79...32b

😂

Anonymkode: 8cfdd...b76

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

😂

Anonymkode: 8cfdd...b76

Har er olympisk mester. Urin og blodprøver hadde avslørt han. 

Anonymkode: dbc79...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er i hvert fall ekte. Ikke noe bol i han. Han er over 50 år, og er fortsatt i fantastisk form. Sjekk han ut på insta og YouTube. 

Anonymkode: dbc79...32b

Jeg er klar over naiviteten til folk, men at folk virkelig var så naive hadde jeg ikke trodd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han er i hvert fall ekte. Ikke noe bol i han. Han er over 50 år, og er fortsatt i fantastisk form. Sjekk han ut på insta og YouTube. 

Anonymkode: dbc79...32b

First rule of bodybuilding. 

You do not talk about Steroids

second rule of bodybuilding 

You do not talk about steroids. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...