AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Hei! Jeg tar et introduksjonskurs i programmering, og det er helt gresk for meg. Vi jobber med Python og Spider. Læreren min skulle vise oss hvordan vi kunne få fram et ønsket bilde i programmet, men jeg husker ikke hvordan dette skulle gjøres, og jeg skjønner ikke helt instruksjonene hans. Unnskyld, hvis dette er et uklart spørsmål forresten. Anonymkode: f9cbc...ec8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Skrevet 21. august 2019 https://www.codecademy.com/learn/learn-python interaktiv læring. forskjellig oppgaver som byggervidere på forrige oppgave. Anonymkode: 61cad...56a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #3 Skrevet 21. august 2019 Tusen takk for linken! Jeg skal se gjennom informasjonen med en gang! -Ts Anonymkode: f9cbc...ec8
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #4 Skrevet 21. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for linken! Jeg skal se gjennom informasjonen med en gang! -Ts Anonymkode: f9cbc...ec8 Jeg bruker ikke siden nå lenger, men prøvde meg litt for noen år siden, og det er en vanvittig god side for læring Anonymkode: 61cad...56a
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #5 Skrevet 21. august 2019 Jeg antar at det er Spyder du mener. Python er et programmeringsspråk, det kan brukes til og laste og vise bilder på et utall måter. Hvis ikke du har noen notater du kan vise er det umuilg for oss å vite hva du skal lære. Anonymkode: a03e7...950
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå