AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Skrevet 21. august 2019 Har fått en helt sinnsyk angst om at det er noe galt med hjertet mitt og at jeg kommer til å dø. Stresser, lytter etter hjertet, sjekker puls osv hele tiden. Livredd for å sovne, for jeg er sikker på at jeg kommer til å dø. Har vært hos legen og tatt EKG, puls, blodtrykk osv og alt er fint, men angsten slipper ikke, og sobril hjelper ingenting heller, er også livredd for å ta de vanlige medisinene jeg går på, for jeg har fått det for meg at de går på hjertet, selvom legen sier de ikke gjør det. Og redd for mat, for jeg tenker at blodsukkeret påvirker hjerter. Er det noen som har noen tips til å bli kvitt angsten nå? Er så veldig rart, for jeg er på en møte helt klar og skjønner hva som skjer og klarer å forstå at det ikke er noe problem, samtidig så er de «stemmene» i hodet så sterke at de overdøver all fornuft. Anonymkode: ec1e1...a8a
AnonymBruker Skrevet 22. august 2019 #2 Skrevet 22. august 2019 Huff, det hørtes ille ut. Jeg hadde det som deg en gang for lenge siden. Ingenting hjalp før jeg begynte på Cipralex. Etter ca to uker begynte jeg å bli bedre og etter hvert er det bare blitt et gammelt men fælt minne. Håper du blir bedre snart 😘 Anonymkode: d3c1f...fd1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå