AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #1 Del Skrevet 21. august 2019 Trenger tips til noen få konkrete styrkeøvelser som trener store muskelgrupper som kan gjøres hjemme uten noe særlig utstyr. Nå løper jeg bare, men trenger litt styrke innimellom. Men når jeg begynner med styrke så begynner jeg nok for brått og ender ofte med ekstrem stølhet som går over til følelse av strekk eller senebetennelser. Kan nevne at jeg har hypermobile ledd som sikkert er med på at jeg ikke tåler noenting. Hvis jeg begynner med litt forskjellige mageøvelser føles det som om jeg har tarmslyng eller brokk etter et par dager. Hjelp 🤷♀️ Anonymkode: fe93a...dca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 Begynn veldig rolig og ikke la det gå så alt for lang tid mellom hver økt, så vil du merke at stølheten ikke blir noe ille etter en liten stund Kjøp deg en slynge og sjekk YouTube for masse gode øvelser! Kan også anbefale medisinball, kettlebells eller en doorgym. Du trenger ikke alt - du kommer langt med litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 22. august 2019 #3 Del Skrevet 22. august 2019 Sjekk Jørgine sin blogg. Masse fine triks der for hjemmetrening og ute i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Splittbinders Skrevet 23. august 2019 #4 Del Skrevet 23. august 2019 Strikker er også kjekt å ha hjemme, tar liten plass og kan brukes til mye forskjellig. Jeg er en løper/jogger som deg, og bruker strikker og et par kettlebells til å trene skadeforebyggende styrke hjemme. I tillegg bruker jeg en benk/stol og av og til en vaskestav til mageøvelser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå