Gå til innhold

Støtte til vektnedgang


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må ned i vekt. Jeg må ned 30 kg eller minst 24. Jeg har all teorien som kreves og litt til, men trenger mental støtte. Jeg vil ikke på GR-kurs, men vil gjerne ha noen å møte face to face. 

Noen forslag? 

Anonymkode: 8c0a1...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv litt om deg selv her så kanskje noen tar kontakt? Helt sikkert flere som kunne tenke seg noen å gjøre det sammen med. 

Anonymkode: a8886...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes vel også en venne app sånn type tinder? Hvis du er skikkelig bold så kan du poste i en Facebook gruppe? 

Anonymkode: a8886...046

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så dumt å ta en titt i den venneappen kanskje? 

Lurte mest på profesjonell oppfølging uten sytete halvgamle damer (jeg gikk på GR-kurs da jeg var 20 og hadde enormt utbytte av det altså, men...). 

Hva med PT? Ser at om jeg bestiller PT en gang i uka, så blir ikke det dyrere enn GR faktisk. Noen med erfaring? 

Anonymkode: 8c0a1...f95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roede har nå fått en-til-en kurs, eller om man vil gå kun to venninner sammen, de har også web-kurs. Jeg har selv gått vanlig kurs, men har ikke problem med å sitte der med eldre damer (men innrømmer lett at det var morsommere da vi var flest yngre og noen bekjente)

Roede har forøvrig også på noen treningssenter timer med spinning der man veier seg i forkant (altså kurs uten særlig mye teori og så heller fokus på trening) Litt sånn spark-i-ræva opplegg. 

Høres nesten ut som jeg reklamerer for Roede, men jeg har gått flere kurs gjennom årene, sist nå i våres (-7 kg) og likte veldig godt spinning-varianten. Er veldig usikker på om det er alle steder man tilbyr dette. 

Anonymkode: f349b...bc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...