Gå til innhold

Hvilken BH anbefaler du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil gjerne kjøpe 3 gode Bher, i sort, beige og hvit. De må være helt basic, gjerne litt push up, og god kvalitet! Pris er ikke veldig viktig, men bonus hvis det er mye kvalitet for pengene :)

Noen tips?

Anonymkode: ff709...b9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min erfaring er at bh må prøves, for ingen pupper er lik. Selv om jeg tar riktig størrelse i flere ulike typer er det kanskje bare 1-2 som sitter pent.

Gå til en god undertøysbutikk og prøv litt forskjellig der. De skal ha gode merker og bedre kvalitet enn Lindex O.l.

Anonymkode: f108a...9f5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok best å prøve for å finne det merket som er best for deg men jeg har funnet Triumph som mine favoritter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PrimaDonna har god kvalitet på sine produkter. Som det nevnes over her,så må man uansett prøve og finne det som passer en best.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp oppdaget Sloggi sin «zerofeel». Men det er mer en type topp, aka blanding mellom treningstopp og BH. Merker ikke jeg har den på, helt fantastisk!!!🥰  kommer i mange lekre farger, men kjøpte en til å begynne med for å teste ut. Nå har jeg forholdsvis små bryst, så for de med veldig store er jeg usikker på om det vil være nok hold. Uansett- jeg hadde prøvd. Har ikke klart å gå til mine gamle bh’er etter jeg kjøpte disse. 

Anonymkode: a9bff...812

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min favoritt, Panache Tango. Jeg har nærmest bodd i den BH'en de siste årene. 

r653756-p167374-alternate.jpg?sh=1000

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.8.2019 den 6.24, AnonymBruker skrev:

Jeg vil gjerne kjøpe 3 gode Bher, i sort, beige og hvit. De må være helt basic, gjerne litt push up, og god kvalitet! Pris er ikke veldig viktig, men bonus hvis det er mye kvalitet for pengene :)

Noen tips?

Anonymkode: ff709...b9a

Hvilken størrelse bruker du? Når kvinner ønsker seg push-up så snakker vi vel om A - C cup?

Marie Jo Avero finnes i flere modeller og er en BH det er lett å like fordi den passer til det meste. Skulderstroppene kan tas av og byttes med gjennomsiktige stropper ved ønske/behov. Den produseres i 70 - 85 med cup fra A - E

Avero er bare en av mange modeller fra det merket. Jeg liker dem. De varer og varer så lenge du putter dem i vaskepose og ikke bruker skyllemiddel eller Milo når du vasker :) 

 

Noen av variantene her: 

100417_SVART_1-247x300.jpg

Push-up

100413_CAL_1-247x300.jpg

Stroppeløs (skulderstroppene er her løsnet og festet bak i nakken. Du endrer fra halterneck til vanlige skulderstropper selv)

100416-Hvit_1-247x300.jpg

Hjerteformede cup'er (skulderstroppene er her også løsnet og festet bak i nakken. Du endrer fra halterneck til vanlige skulderstropper selv)

Anonymkode: 4db57...db3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt umulig å komme med tips når vi ikke aner noe som helst om din kropp. Hvilken størrelse bruker du, eller fortell oss i det minste omkretsen din. Hvor bred er du mellom brystene? Har du spisse bryster? Lavtsittende? Er de fulle øverst? Utstikkende ribbein? Smale eller brede skuldre? 

 

Anonymkode: d37a8...c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva du legger i god kvalitet, men de fleste bhene mine er fra lindex og de har holdt for min del i alle fall. 

Anonymkode: f819b...390

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må kjøpe på vubus, de på h & m passer ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 2814e...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...