Gå til innhold

Ser andre tinder-brukere stedsposisjonen min?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lastet ned tinder for kort tid siden, men slettet det igjen ganske fort. Jeg lurer på om de andre som er innlogget kan se hvor jeg befinner meg i nuet? Eller forblir stedsposisjonen hemmelig? Er det mulig å gjøre den hemmelig slik at ingen kan finne ut hvor jeg er? 

(Ønsker ikke å kunne spores opp slik at det er synlig hvor jeg befinner meg. Av den grunn har jeg ikke aktivert Snapchat-kartet.) Hvor privat kan tinder kontoen være?

Anonymkode: 87819...2f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De ser bare estimert antall kilometer unna, ikke hvilket område. Du må deaktivere synligheten av profilen din der inne "deaktiver visning" inne på innstillinger for profil. Om du kun sletter appen fra telefonen ligger fremdeles profilen der. Om du vil slette, ikke deaktivere profilen må du slette appens tilgang til din facebook inne på facebook, google instruksjoner på how to delete facebook profile. 

Anonymkode: f46c0...e31

Skrevet

Du kan slå av dette i Innstillinger. Den viser uansett bare avstand, og ikke hvor/i hvilken retning. Står det 30 km og du er i Oslo, er det jo helt umulig å vite hvor du er når det kan være i alle retninger.

Men når det er sagt: Har du kontakt med noen vet du som regel avstanden til der de bor, og da vil du kunne se om de er hjemme eller ikke ved at avstanden endrer seg. Og merk at den endrer seg bare ved å du går inn på appen, den oppdaterer seg ikke av seg selv hvis du ikke bruker den.

Anonymkode: 69981...d87

Skrevet

Med litt krysspeiling skulle jeg nok finne hvilken bydel du er i, men det krever aktiv innsats.

Anonymkode: b9e33...387

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...