Gå til innhold

Bæsjer på meg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har et problem som er veldig slitsomt.

Jeg kan bæsje på meg selv bare ved å nyse

I dag på bussen skjedde det igjen, jeg mistet mine øreplugger på gulvet, bøyde meg ned for p plukke dem opp, i det jeg reiste meg opp gikk hele skredet rett i trusa.

Det var masse folk på bussen og jeg måtte gå av så ingen skulle merke hva som var skjedd.

Måtte gå i 35 min med trusa full av avføring, og jeg kjente stanken av bæsj rundt meg hele tiden.

Tror dere folk jeg har møtt på veien har merket noe, traff flere kjente, men gjorde som jeg snakket i telefonen for å unngå stans og prat, har de kjent lukt tror dere, sitter her med angst 

Anonymkode: 377ae...862

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kom deg til legen så fort som mulig. Å være inkontinent for avføring er et symptom på et eller annet.  Du skjønner vel at du ikke bare kan gå sånn over tid?  

• Liker 2
Skrevet

Mhm. Idag fløy jeg med en enhjørning til jobb. 

Anonymkode: f5178...95e

Skrevet

Jeg vet ikke om noen har kunnet kjenne lukten, men synes fryktelig synd på deg som måtte oppleve noe så ubehagelig.  Dette er ikke normalt, så du må få deg en time os en mage/tarm spesialist så snart som mulig. Du kan ha en sykdom som må behandles. Ikke utsett å gå til legen.  Det er garantert mindre ubehagelig enn det du nettopp har opplevd.  Lykke til 👍

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...