AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Hei! Jeg er hvitt mellom nesa og leppene, har vært det ganske lenge nå. Det irriterer meg og jeg får ikke gjort noe med det. Det ser rart ut og jeg liker ikke selv hvordan det ser ut. Noen tips til hva det kan være? Huden er fin i resten av ansiktet. Anonymkode: f8b05...8da
signatur Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 – Hvite flekker etter soling er et svært vanlig, og ufarlig fenomen med flere forskjellige årsaker
Mkhjelp Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 Men går det ann å gjøre det mindre synlig?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 Tråden slettes snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 2af51...7b7
signatur Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 7 minutter siden, Mkhjelp skrev: Men går det ann å gjøre det mindre synlig? apoteket har noe som funker mot det ASAP
Perelandra Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 Hei, trådstarter! Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Fremhevede innlegg