Gå til innhold

ARH! Dumpa, og så er han på...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en kjapp fling I sommer- men ble dumpa før jeg i det hele tatt fikk tenkt meg om. Det var stille en. stund så tok han masse kontakt- men aldri spm om å møtes el. Nå har han vært inne på profilen min på møteplassen og gitt meg et kompliment. Hva f... er vitsen? Kan han ikke bare la meg gå videre. Jeg likte han mye mer enn han likte meg tydeligvis. Dumme dumme menn!! 

Anonymkode: 7d38d...303

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blokker han da vel

Anonymkode: ad0bd...887

Skrevet

Har blokka ja. Dust...

Anonymkode: 7d38d...303

Skrevet

Det der er veldig spesiell oppførsel ... tankeløst. Godt du blokkerte fyren 

Anonymkode: 06670...a21

• Liker 1
Skrevet

Det opplevde jeg også men jeg hadde holdt på med mannen i ca 5 mnd før han bare ghostet meg. Nå tre månender etterpå når jeg endelig begynte å glemme han,så måtte han selvsagt ta kontakt igjen og itellegg komme flere ganger uanmeldt på døren her! Kunne han ikke bare heller holdt seg unna så kunne gått videre å glemme han??

Anonymkode: f5da2...c58

• Liker 1
Skrevet

Ja, du ble vel satt på gjerdet da, mens han utforska noen som var mer spennende. Og så skar det seg vel. Og så tenker han at du sitter der og venter enda, for det er jo så sjarmerende å ha æra av å vente på sånne. Fordi han satte deg der, og tenker at der ble du sittende, fordi at så bra, er jo han. 

Men han tar feil, sant? Bare ignorer og gi blanke i hele fyren. Han driter seg ut, bare la han. :) Sånn sett, blir det jo du som dumper han, på en måte. 

• Liker 6
Skrevet

Funker som opplæring også det der. Lær menn at de ikke kan behandle damer som dritt og så komme tilbake og forvente å bli tatt imot. Har også erfart litt tilsvarende at menn som er litt halvlunka i utgangspunktet plutselig blir veldig interessert når de oppdager at dama har flyttet interessen sin (og har noen andre som er interessert i seg). De kan ikke slå til mens hun er tilgjengelig, for da er det jo fortsatt mulig at det dukker opp noe bedre. Men når hun da blir snappet opp av noen andre, så kommer de på at hun kanskje var interessant likevel. Joda.🙄 Akkurat som om man gidder å se to ganger på vedkommende da.

Anonymkode: 0c93f...2d8

• Liker 2
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Funker som opplæring også det der. Lær menn at de ikke kan behandle damer som dritt og så komme tilbake og forvente å bli tatt imot. Har også erfart litt tilsvarende at menn som er litt halvlunka i utgangspunktet plutselig blir veldig interessert når de oppdager at dama har flyttet interessen sin (og har noen andre som er interessert i seg). De kan ikke slå til mens hun er tilgjengelig, for da er det jo fortsatt mulig at det dukker opp noe bedre. Men når hun da blir snappet opp av noen andre, så kommer de på at hun kanskje var interessant likevel. Joda.🙄 Akkurat som om man gidder å se to ganger på vedkommende da.

Ble irritert bare av å lese for det er så sant, møkkafolk som holder på sånn altså :nei:

Anonymkode: af685...e43

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff sånn er barnefaren her! Han er kun intressert i meg når jeg holder på med en mann,for da er han skikkelig sjalu å gjør alt for å få meg tilbake! Men så fort jeg kutter ut han andre for å prøve på nytt med barnefaren,så er han ikke lenger intressert for da er jo ikke opptatt lenger!

Anonymkode: f5da2...c58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...