Gå til innhold

Har ikke dame - endring?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke dame. Men funderer på at jeg bor på et sted/by som ikke er designet for meg å være.

Andre som har erfart det samme? 

Anonymkode: 3395a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Måten du ordlegger deg på, får deg til å høres rar ut, så det kan like gjerne være problemet. 

Anonymkode: ddfa3...281

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Måten du ordlegger deg på, får deg til å høres rar ut, så det kan like gjerne være problemet. 

Anonymkode: ddfa3...281

🤣🤣🤣

Anonymkode: 74fb9...f67

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du?  bor du et sted hvor fleste parten er pensjonister og utelivet er bingo og buffe? vis ja, da bor du på feil sted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinnene er noe annerledes her, men det visste jeg ikke forut jeg flyttet hit. 

Men blir å flytte da vil prosentene øke betraktelig. Hvis man tar sannsynlighetregning som utgangspunkt. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

kvinnene er noe annerledes her, men det visste jeg ikke forut jeg flyttet hit. 

Men blir å flytte da vil prosentene øke betraktelig. Hvis man tar sannsynlighetregning som utgangspunkt. 

Anonymkode: 3395a...3c2

😕😌

Anonymkode: bd463...eed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

kvinnene er noe annerledes her, men det visste jeg ikke forut jeg flyttet hit. 

Men blir å flytte da vil prosentene øke betraktelig. Hvis man tar sannsynlighetregning som utgangspunkt. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Hæ? :klo:

Anonymkode: bd463...eed

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

merkelig svar å få her. Kan ikke tro dere er de mest modne innpå her. 

Trenger kun svar fra modne.

Anonymkode: 3395a...3c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er rart med kvinnene ? Er det et dårlig miljø ?

Anonymkode: 355a9...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo mer mennesker man omgås, jo mer øker sjansene for å komme over en man får gjengjeldt kjemi med. 
Om du bor på en veldig liten plass og omgås få så vil det hjelpe sannsynlighetsmessig å flytte til en større by, men om du sitter der å ikke omgås noen særlig folk heller så er det jo ingen forskjell. 
Hvordan man ter seg og går frem har også mye å si, hjelper ikke noe sted om man er en raring. Da tror jeg egentlig du bare kan bli mer demotivert og skuffa av å flytte og fortsatt ikke få det som du forventa. 

Anonymkode: 5fd20...42a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo mer mennesker man omgås, jo mer øker sjansene for å komme over en man får gjengjeldt kjemi med. 
Om du bor på en veldig liten plass og omgås få så vil det hjelpe sannsynlighetsmessig å flytte til en større by, men om du sitter der å ikke omgås noen særlig folk heller så er det jo ingen forskjell. 
Hvordan man ter seg og går frem har også mye å si, hjelper ikke noe sted om man er en raring. Da tror jeg egentlig du bare kan bli mer demotivert og skuffa av å flytte og fortsatt ikke få det som du forventa. 

Anonymkode: 5fd20...42a

det betyr jeg må starte å drikke meg full, for å få sjanse på dem? alle damene har alkohol problemer, og har sex med forskjellige menn i løpet av helgen. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er rart med kvinnene ? Er det et dårlig miljø ?

Anonymkode: 355a9...483

jeg tror det er miljøet som er spesiell, jeg er ikke designet for å bo her. Jeg har ikke alkohol problem. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det betyr jeg må starte å drikke meg full, for å få sjanse på dem? alle damene har alkohol problemer, og har sex med forskjellige menn i løpet av helgen. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Høres mer ut som du må jobbe med kvinnesynet ditt. Med mindre du bor i ei bygd med sånn 5 damer som alle er på det ene festlokalet hver helg, så tror jeg virkelig ikke at "alle damene har alkoholproblem" eller bare fester og har sex med fremmede i helgene. 

Men jeg er enig i at det er blitt vanskelig å møte noen ute i det virkelige liv, for færre går ut for å være impulsiv å treffe folk. 

Anonymkode: 92454...365

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det betyr jeg må starte å drikke meg full, for å få sjanse på dem? alle damene har alkohol problemer, og har sex med forskjellige menn i løpet av helgen. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Alle faktisk? Ja, kanskje best å flytte da... hvor mange kvinner i rett alder bor på dette stedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

kvinnene er noe annerledes her, men det visste jeg ikke forut jeg flyttet hit. 

Men blir å flytte da vil prosentene øke betraktelig. Hvis man tar sannsynlighetregning som utgangspunkt. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Ja, det er nok aaaaalle andre som er problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er ikke ute etter et problem, men miljøskifte. Jeg har tenkt på det en stund, og har stor lengsel etter mye andre ting i livet.

Anonymkode: 3395a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er ikke ute etter et problem, men miljøskifte. Jeg har tenkt på det en stund, og har stor lengsel etter mye andre ting i livet.

Anonymkode: 3395a...3c2

Men da syns jeg du skal prøve det, hvis du ikke føler at det er bra der du er nå. Sørg for at du har det bra med deg selv, og ikke tenk at det må en kvinne til for å gjøre deg komplett. 

Anonymkode: ddfa3...281

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da syns jeg du skal prøve det, hvis du ikke føler at det er bra der du er nå. Sørg for at du har det bra med deg selv, og ikke tenk at det må en kvinne til for å gjøre deg komplett. 

Anonymkode: ddfa3...281

jeg har kun stusset over at jeg ikke har kommet i kontakt med ei kvinne som jeg har kjemi med eller blir forelsket i. Da har jeg innsett jeg ikke bor på et sted som er designet for meg. Blir lett kritisert å være singel for tiden. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg har kun stusset over at jeg ikke har kommet i kontakt med ei kvinne som jeg har kjemi med eller blir forelsket i. Da har jeg innsett jeg ikke bor på et sted som er designet for meg. Blir lett kritisert å være singel for tiden. 

Anonymkode: 3395a...3c2

Ingen steder er "designet" for deg. Du må tilpasse deg det samfunnet du lever i og kan ikke forvente at samfunnet tilpasser seg deg. At du ikke har møtt noen du har kjemi med handler sannsynligvis ikke om hvor du bor. 

Anonymkode: db715...6b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen steder er "designet" for deg. Du må tilpasse deg det samfunnet du lever i og kan ikke forvente at samfunnet tilpasser seg deg. At du ikke har møtt noen du har kjemi med handler sannsynligvis ikke om hvor du bor. 

Anonymkode: db715...6b9

jeg nekter å bli alkoholiker. 

jeg kommer heller ikke til å ha ei løs dame i senga mi.

 

Anonymkode: 3395a...3c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...