Gå til innhold

Hvordan gi bort tur?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har ikke datet lenge, men har snakket om å reise bort sammen en langhelg... 

Vi er akkurat like spontane begge to, og idag har jeg bestilt overraskelsestur til Gdansk..... 

Har noen en kreativ måte å gi han denne turen på? 

Anonymkode: 3acd7...f86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøp et sånt kart hvor du kan skrape land dere har vært i, og så kan du skrape ut Polen og gi kartet til han? Med et kort som står, "Hold av dato til dato". elns?

Anonymkode: 7e69f...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syntes det var too much å få i gave med en jeg ikke har datet lenge. Har dere ligget sammen en del? Blir det naturlig å reise slitne og stressa og kanskje sure på fly sammen? Sove på hotellrom sammen? Bæsje foran hverandre? 

Ikke gjjør det til enda mer too much enn det er, altså tanken din er kjempekoselig og får håpe han er klar for det! Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare sagt det i en hyggelig setting "Du! Vi snakka jo litt om reising, og jeg har en ekstra billett til Gdansk jeg, vil du bli med?!" Jeg hadde nok sagt at jeg egentlig skulle reise med en venninde men hun avlyste, så han ikke tror at du har kjøpt turen til spesifikk dere to. I mine øyne kan det bli litt for desperat og rask fremgang, som desverre kan resultere i en høy stigningskurve, og rask nedover kurve igjen så interesseren fra han dabber av noen uker etter turen. 

Anonymkode: dc6f0...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde syntes det var too much å få i gave med en jeg ikke har datet lenge. Har dere ligget sammen en del? Blir det naturlig å reise slitne og stressa og kanskje sure på fly sammen? Sove på hotellrom sammen? Bæsje foran hverandre? 

Ikke gjjør det til enda mer too much enn det er, altså tanken din er kjempekoselig og får håpe han er klar for det! Men hadde jeg vært deg hadde jeg bare sagt det i en hyggelig setting "Du! Vi snakka jo litt om reising, og jeg har en ekstra billett til Gdansk jeg, vil du bli med?!" Jeg hadde nok sagt at jeg egentlig skulle reise med en venninde men hun avlyste, så han ikke tror at du har kjøpt turen til spesifikk dere to. I mine øyne kan det bli litt for desperat og rask fremgang, som desverre kan resultere i en høy stigningskurve, og rask nedover kurve igjen så interesseren fra han dabber av noen uker etter turen. 

Anonymkode: dc6f0...615

Ts her: vi har ligget sammen noen ganger, og sovet sammen mange ganger, vi har ikke datet så lenge, men det er intenst..... Som han sier "ideelt sett burde vi sikkert gjort noe annet òg, men jeg har bare lyst til å være sammen med deg jeg....." 

Jeg hadde ikke gjort det, om det ikke var for at vi snaknet om det på seriøst grunnlag. 

 

Anonymkode: 3acd7...f86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her:

Daten har fått turen..... 

Kjøpte polsk øl og polske pølser til middag, samt at han måtte løse en rebus... 

Han ble kjempeglad, overraskende mye også ❤️

Anonymkode: 3acd7...f86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...