AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Skrevet 20. august 2019 Håret mitt er helt klissete og ekkelt, og lurer på om det kan ha noe å gjøre med at jeg vasker håret mitt daglig? Synes liksom at det er ganske vanskelig å kutte ut med daglig hårvask ettersom at jeg har gjort det lenge. Anonymkode: 551d6...67e
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #2 Skrevet 20. august 2019 Slutt å vask håret daglig, jeg vasker det kun 2 ganger i uka, og har aldri «ekkelt» hår lengre Anonymkode: b21d9...594 3
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #3 Skrevet 20. august 2019 Vasker med sjampo kun 2 ganger i uka. Mitt hår er helt fint Anonymkode: e5bd2...33c 1
Vinky Skrevet 20. august 2019 #4 Skrevet 20. august 2019 (endret) Jeg har samme problem, men vasker det annenhver dag. Vasket det hver tredje dag i et og et halvt år, men ble ikke mindre fett så ga opp. Er sånn i huden også.. Ansiktet mitt er oljete og blankt hele tiden. Kjører på med mattende pudder hele dagen. Er dritt lei. Endret 20. august 2019 av Vinky
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 1 time siden, Vinky skrev: Jeg har samme problem, men vasker det annenhver dag. Vasket det hver tredje dag i et og et halvt år, men ble ikke mindre fett så ga opp. Er sånn i huden også.. Ansiktet mitt er oljete og blankt hele tiden. Kjører på med mattende pudder hele dagen. Er dritt lei. Har erfart det samme.. det hjalp ikke å kutte ut å vaske håret hver dag 😕 Anonymkode: ff12d...39d
CabinCruiser Skrevet 20. august 2019 #6 Skrevet 20. august 2019 Nioxin system vil hjelpe til å renske opp i de opphopningene i hodebunnen. Det er sjampo og balsam som er ment til å bruke hver dag og for å gjøre håret sunnere, tykkere, og sterkere. Det er ett mye enklere alternativ enn å ikke vaske, tørrshampo, bakepulver eller natron eller what not noen vil putte i håret.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #7 Skrevet 20. august 2019 Jeg tvang meg til å vaske håret hver 2. eller 3. dag, og etter et halvt år ble det mye bedre. Nå kan jeg til og med la det gå 4 dager mellom med hjelp av litt tørrsjampo, eller hvis jeg setter opp håret fremfor å ha det løst. Anonymkode: 37abc...8ce 1
solmåneogstjerner Skrevet 20. august 2019 #8 Skrevet 20. august 2019 Begynn å vaske mye sjeldnere. Etter noen uker så tilpasser håret seg, og det blir ikke fett selv om det går en del dager. Har gjort det selv. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #9 Skrevet 20. august 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Håret mitt er helt klissete og ekkelt, og lurer på om det kan ha noe å gjøre med at jeg vasker håret mitt daglig? Synes liksom at det er ganske vanskelig å kutte ut med daglig hårvask ettersom at jeg har gjort det lenge. Anonymkode: 551d6...67e Går helt fint å vaske håret hver eneste dag bare du bruker en mild shampoo. De som hevder noe annet taler mot bedre vitende. Å føle deg vel er viktig. Anonymkode: 26e97...9d5 1
Cleopatra. Skrevet 20. august 2019 #10 Skrevet 20. august 2019 (endret) 32 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Begynn å vaske mye sjeldnere. Etter noen uker så tilpasser håret seg, og det blir ikke fett selv om det går en del dager. Har gjort det selv. Dette. Man må bare "tørre" å gå med fett hår en periode før håret tilpasser seg. Det er ingen vits å vaske det hver dag og skjønner helt ærlig ikke at folk orker Endret 20. august 2019 av Cleopatra. Skrivefeil 2
UkjentN Skrevet 20. august 2019 #11 Skrevet 20. august 2019 Jeg hadde faktisk en periode der jeg så og si aldri vasket håret med annet enn varmt vann i flere uker, og jeg tror etter den erfaringen at håret på en måte venner seg til å "vaske" seg selv om det er nødt til det. Tror at daglig hårvask med sjampo så og si ødelegger kroppens egen rensing, og at det derfor ikke takler å jobbe uten sjampo. Jeg anbefaler deg å, om du ikke klarer å la være å vaske håret, heller prøve å vaske det med en fjerdedel eller en kvart del av sjampoen du ellers har brukt! At du dusjer og vasker håret er ikke problemet, tror jeg. Tror mengden sjampo er hva som skader håret. Sjampo er til for å vaske håret, og ikke et vidundermiddel som gjør håret godt! 2
Vinky Skrevet 20. august 2019 #12 Skrevet 20. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tvang meg til å vaske håret hver 2. eller 3. dag, og etter et halvt år ble det mye bedre. Nå kan jeg til og med la det gå 4 dager mellom med hjelp av litt tørrsjampo, eller hvis jeg setter opp håret fremfor å ha det løst. Anonymkode: 37abc...8ce 54 minutter siden, Cleopatra. skrev: Dette. Man må bare "tørre" å gå med fett hår en periode før håret tilpasser seg. Det er ingen vits å vaske det hver dag og skjønner helt ærlig ikke at folk orker Ikke min erfaing. Jeg har aldri vasket håret hver dag engang. Vasket hver tredje dag i et og et halvt år men holdt ikke ut mer. Det blir grisefett på formiddagen dagen etter hårvask. Jeg har som sagt fet hud også. Er blank og oljete hele dagen, så er kanskje forskjell på oss.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #13 Skrevet 20. august 2019 Jeg vasker håret en gang i uka. Har ikke fett hår lenger. Men har gjort det sånn i over ti år da. Anonymkode: 3c5c5...d9f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå