AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #1 Del Skrevet 20. august 2019 Antar at legen visste hva han gjorde. Men jeg fikk zyrtec etter reaksjon på antibiotika, har elveblest. Hjelper zyrtec mot elveblest? Anonymkode: 257a8...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #2 Del Skrevet 20. august 2019 Ja. Antihistaminer anbefales mot akutt elveblest. Anonymkode: e606d...8a8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #3 Del Skrevet 20. august 2019 Ja. Anonymkode: 4be8d...dd3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 20. august 2019 #4 Del Skrevet 20. august 2019 Kan bare bekrefte det de andre sier. I noen tilfeller gis Zyrtec/Cetirizin til og med forebyggende før behandling hvis en pasient skal få medisiner som kan ha elveblest (og en del andre allergireaksjoner) som bivirkning. Har fått det selv i forbindelse med en bestemt type cellegift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #5 Del Skrevet 20. august 2019 Ja. Jeg fikk selv anafylaksi av en medisin (det mange ikke vet er at anafylaksi ikke bare kan gi lavt blodtrykk og sjokk, men at det også kan gi ekstremt høyt blodtrykk) og siden jeg hadde for høyt og ikke for lavt blodtrykk ville naturlig nok adrenalin hatt motsatt effekt enn det man ønsket så jeg fikk ganske mange milligram med antihistaminer. Anonymkode: f240b...bad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #6 Del Skrevet 20. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Antar at legen visste hva han gjorde. Men jeg fikk zyrtec etter reaksjon på antibiotika, har elveblest. Hjelper zyrtec mot elveblest? Anonymkode: 257a8...a80 Hva er mdisinsk allerhi? Mener du medisinallergi, allergi av medisner? Zyrtec hjelper på alt av allergi eller overømfintlighet. Lege har agert helt etter boka. Anonymkode: e6e2a...863 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #7 Del Skrevet 20. august 2019 Du må for all del ikke stole på legen, mye bedre å spørre vilt fremmede på et forum Anonymkode: b3315...c6b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2019 #8 Del Skrevet 20. august 2019 Medikamenter for bivirkninger av medikamenter for bivirkninger av medikamenter osv.... Helt vanlig det, slik blir big pharma rike. Anonymkode: 1c575...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #9 Del Skrevet 21. august 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Og vi holder oss i live. Anonymkode: 52c0a...6ee Akkurat nok i live til å fortsette å bruke medikamentene deres. Anonymkode: 1c575...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #10 Del Skrevet 21. august 2019 Ja. Det er veldig effektivt på elveblest. Anonymkode: 43932...496 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #11 Del Skrevet 21. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Hadde du avslått å bruke cellegift og antibiotika? Anonymkode: 52c0a...6ee Glatt. Anonymkode: 1c575...721 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #12 Del Skrevet 21. august 2019 Leger pålegger ikke pasienter å ta i mot og å kjøpe og å bruke de legemidlene leger tilbyr pasienter. Ts, du kan fint la være å bruke Zyrtec om du ikke er enig med legens vurdering. Du dør ikke men du klør og derfor gikk du til legen og bad om hjelp. TS hva mener du selv legen skulle tilbudt deg? Anonymkode: e6e2a...863 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #13 Del Skrevet 21. august 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Leger pålegger ikke pasienter å ta i mot og å kjøpe og å bruke de legemidlene leger tilbyr pasienter. Ts, du kan fint la være å bruke Zyrtec om du ikke er enig med legens vurdering. Du dør ikke men du klør og derfor gikk du til legen og bad om hjelp. TS hva mener du selv legen skulle tilbudt deg? Anonymkode: e6e2a...863 Jeg spurte fordi det sto på pakningsvedlegget at det hjalp mot snue og rennende øyne, men ingenting om utslett. Ville bare høre om det også ville hjelpe mot utslettet. Anonymkode: 257a8...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 21. august 2019 #14 Del Skrevet 21. august 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Glatt. Anonymkode: 1c575...721 Bare friske privilegerte mennesker som ikke vet hva de snakker om, eller aldri har opplevd noe farlig, vil finne på å mene noe slikt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jojo jojo Skrevet 21. august 2019 #15 Del Skrevet 21. august 2019 53 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg spurte fordi det sto på pakningsvedlegget at det hjalp mot snue og rennende øyne, men ingenting om utslett. Ville bare høre om det også ville hjelpe mot utslettet. Anonymkode: 257a8...a80 Fra felleskatalogen om zyrtec: Lindring av symptomer på kronisk idiopatisk urticaria urticaria er elveblest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå