Gå til innhold

Dater en del


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, dater en del, ikke noe veldig seriøst enda, men når skal man avslutte relasjon med FF?

 

kan vel benytte seg av ff også i dating fasen? Har jo egentlig ikke noe forpliktelse til kvinne jeg dater enda🤔 har bare vært på 3-4 dates.

 

Anonymkode: ee38c...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Benytte seg" av FF? 🙄

Synest du skal tenke på at det er mennesker du har med å gjøre. Og gjør det ikke vanskligere å knytte seg til en du dater når du ligger med andre?

Anonymkode: 8a10c...e48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Benytte seg" av FF? 🙄

Synest du skal tenke på at det er mennesker du har med å gjøre. Og gjør det ikke vanskligere å knytte seg til en du dater når du ligger med andre?

Anonymkode: 8a10c...e48

Egentlig ikke

Anonymkode: ee38c...ed6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig tema, ville ikke nødvendigsvis dumpet en bra FF etter noen få dates med ei ny, da det fremdeles kan gå i vasken. Jeg synes også FF's kan være en god ting i begynnelsen av datingen fordi man blir mindre avhengig av at det skal gå bra med daten og på den måten blir man litt mer avslappet rundt det hele, som i min erfaring er noen damene trives med.

Anonymkode: f891a...52d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent personlig hadde jeg ikke villet date noen som ligger med noen andre mens vi dater. Det virker litt følelsesmessig avstumpet å holde på sånn sammenlignet med hvordan jeg er skrudd sammen. Har i prinsippet null problemer med at andre mennesker nærmest har samme forhold til sex som onani, men det er ikke en type mennesker jeg kunne involvert med utover å være venner. Går jeg på date antar jeg i utgangspunktet at motparten mangler et intimt forhold. Jeg er mann da, så kanskje ikke så relevant.

Anonymkode: 33842...f3e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes det er naturlig å avslutte forhold til "FF" så fort man begynner å date andre med formål om å finne en romantisk partner. Syntes det virker litt merkelig å holde på med "FF's" når man dater seriøst, siden det virker som at man egentlig ikke er seriøs. Og dette med å ha en FF for sikkerhets skyld...Kan man ikke date uten sikkerhetsnett, så er man ikke moden for seriøs dating eller et forhold. Det er ingen garantier i livet, også dating handler til syvende og sist om å tørre å ta sjansen uten forbehold fra A til Å. Kan man ikke det, så bør man vente med dating til man er klar. 

Anonymkode: 9b11b...dd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rent personlig hadde jeg ikke villet date noen som ligger med noen andre mens vi dater. Det virker litt følelsesmessig avstumpet å holde på sånn sammenlignet med hvordan jeg er skrudd sammen. Har i prinsippet null problemer med at andre mennesker nærmest har samme forhold til sex som onani, men det er ikke en type mennesker jeg kunne involvert med utover å være venner. Går jeg på date antar jeg i utgangspunktet at motparten mangler et intimt forhold. Jeg er mann da, så kanskje ikke så relevant.

Anonymkode: 33842...f3e

Jeg er kvinne og veldig enig i denne. Hadde jeg fått nyss i at daten holdt på med FF eller hadde sex med andre så hadde det vært takk og farvel straks. Dater kun menn som virkelig er ute etter noe forpliktende og varig, og da holder man ikke på sånn. Minimum så avslutter man med FF før man har sex med daten.

Anonymkode: c028a...4ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...