AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #601 Skrevet 30. oktober 2019 Blir så flau av jentene der inne🙈 Anonymkode: 9452d...a87 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #602 Skrevet 31. oktober 2019 Jentene der er perfekte ofre for gutta. De prøver å lære seg å ikke ikke bry seg slik som gutta, men får det ikke helt til. Anonymkode: 1e7ef...06d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #603 Skrevet 31. oktober 2019 Når ble det stas å få seg ett ligg for kvinner? Rikke føler seg heldig som får ligge med en fuckboy. Når ble det stas? De fleste normale kvinner holder seg unna fuckboys for å ikke nedverdige seg selv og få enda dårligere selvfølelse/selvtillit. Anonymkode: 1e7ef...06d 12
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #604 Skrevet 31. oktober 2019 Noen har misforstått ganske kraftig, ja. Det er status for kvinner å få forhold og forpliktelser. Ikke et billig ligg. Hadde guttene grått over Rikke, tryglet henne om å bli sammen, lagt fremtidsplaner, kjøpt henne ring, skrevet kjærlighetsbrev. Da kunne hun med rette ha skrytt og følt seg heldig. Alle damer kan få seg et ligg, svært få kan få en (høystatus) mann til å forplikte seg. Anonymkode: d8222...f3f 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2019 #605 Skrevet 31. oktober 2019 Det må være noe seriøst galt med kvinnene her inne (på KG). For noen drittsekk-holdninger. Anonymkode: c750a...37d 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #606 Skrevet 1. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det må være noe seriøst galt med kvinnene her inne (på KG). For noen drittsekk-holdninger. Anonymkode: c750a...37d Drittsekk holdningene er i ex on the beach. Bra at det kommer fram hvordan visse fest miljøer er. Anonymkode: 1e7ef...06d 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #607 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det må være noe seriøst galt med kvinnene her inne (på KG). For noen drittsekk-holdninger. Anonymkode: c750a...37d Helt enig. Hva er det med damer egentlig? Mannfolk tar hverandre i forsvar og støtter hverandre. Fins ingen forum tilsvarende dette der de sitter å legger ut om hvor idiotisk og patetiske de er. Nei disse gutta i programmet har ikke lovet jentene noe der inne, men de viser med handling og ord at de liker en jente og vil være med henne. Det er klart jentene faller. Ulrik har nå forøvrig rast og ropet når Siv "valgte" Pier foran han. Mens så endrete han taktisk og skal feie over så mange som mulig. Sier han vil bli kjent med de, men etter et ligg er han ikke interessert lengre. Anonymkode: b6769...d43 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #608 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Hva er det med damer egentlig? Mannfolk tar hverandre i forsvar og støtter hverandre. Fins ingen forum tilsvarende dette der de sitter å legger ut om hvor idiotisk og patetiske de er. Nei disse gutta i programmet har ikke lovet jentene noe der inne, men de viser med handling og ord at de liker en jente og vil være med henne. Det er klart jentene faller. Ulrik har nå forøvrig rast og ropet når Siv "valgte" Pier foran han. Mens så endrete han taktisk og skal feie over så mange som mulig. Sier han vil bli kjent med de, men etter et ligg er han ikke interessert lengre. Anonymkode: b6769...d43 Jeg er ikke enig. Det er viktig at ex on the beach får kritikk. Unge jenter ser på dette og de ser opp til kvinnene som er med på dette. Melina ble veldig populær blant småjentene enda hun gikk til angrep på en deltaker der inne. I tillegg fikk hun gullprisen for deltakelsen. De er dårlige forbilder for unge jenter som vokser opp og noen bør si ifra. Anonymkode: 1e7ef...06d 10
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #609 Skrevet 1. november 2019 Ulrik fikk god opplæring av jentene der inne i hvordan han burde oppføre seg mot dem. Hvordan gikk det når han var nice guy, trofast, kompis og hyggelig? Ingen ville røre ham med ei ildtang. Partneren Siv gjorde narr av ham foran de andre, han ble ydmyket, ledd av. Lurt til å kle seg naken og ligge og vente i senga. Damene kastet seg i stedet etter rundbrennerne. De som løy. Lurte. Var jævlige mot dem. Man trenger ikke mange hjerneceller for å innse at man må bytte taktikk da. Jentene belønner ræva oppførsel med sex. Anonymkode: d8222...f3f 7
Hatsumomo Skrevet 1. november 2019 #610 Skrevet 1. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig. Hva er det med damer egentlig? Mannfolk tar hverandre i forsvar og støtter hverandre. Fins ingen forum tilsvarende dette der de sitter å legger ut om hvor idiotisk og patetiske de er. Det er vel ingen her i tråden som har forsvart guttene? Gjentatte ganger har det blitt poengtert hva slags type gutter dette er, men fordi man uttaler seg om jentene på samme måte så er ikke det greit? Hvorfor ikke? Hvorfor skal jentene være unntatt kritikken? De oppfører seg jo helt på trynet - samme gjøre guttene - men de oppfører seg på trynet på ulike måter. Guttene ved å ligge rundt og villig utnytte jentene, jentene ved å villig ligge rundt og la seg utnytte. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #611 Skrevet 1. november 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er ikke enig. Det er viktig at ex on the beach får kritikk. Unge jenter ser på dette og de ser opp til kvinnene som er med på dette. Melina ble veldig populær blant småjentene enda hun gikk til angrep på en deltaker der inne. I tillegg fikk hun gullprisen for deltakelsen. De er dårlige forbilder for unge jenter som vokser opp og noen bør si ifra. Anonymkode: 1e7ef...06d Helt enig med deg. Men grunnen til at Melina er blitt "kjendis" og fått pris, er fordi hun er så out there. En karakter. En tegneseriefigur, nesten. Jeg lar meg også fascinere og underholde av henne, men det er ikke det samme som at hun er et forbilde. Noe å se opp til. Jeg tenker på Fridtjof-karakteren til Øyvind Blunck, eller Borat til Sasha Cohen. At noen får TV-pris behøver absolutt ikke være noen hedersbetegnelse. Det var ikke Nobelsprisen hun fikk akkurat. Det betyr bare at TV-selskapet setter pris på at hun genererer penger for dem. Anonymkode: d8222...f3f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #612 Skrevet 1. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt enig med deg. Men grunnen til at Melina er blitt "kjendis" og fått pris, er fordi hun er så out there. En karakter. En tegneseriefigur, nesten. Jeg lar meg også fascinere og underholde av henne, men det er ikke det samme som at hun er et forbilde. Noe å se opp til. Jeg tenker på Fridtjof-karakteren til Øyvind Blunck, eller Borat til Sasha Cohen. At noen får TV-pris behøver absolutt ikke være noen hedersbetegnelse. Det var ikke Nobelsprisen hun fikk akkurat. Det betyr bare at TV-selskapet setter pris på at hun genererer penger for dem. Anonymkode: d8222...f3f At man får gullpris etter å ha gått til angrep på en annen deltaker, blir jo på en måte belønning for oppførselen, at man er vill og gæren. Dette skjønner årets deltakere og kopierer kulturen som er satt tidligere på ex on the beach. Anonymkode: 1e7ef...06d 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #613 Skrevet 1. november 2019 Fyfader, Rikke lever jo helt i sin egen verden.... for en tankegang! *Daniel veksler mellom å ligge med Rikke og gå etter en annen, ligger med Rikke når andre ikke vil ha han, dumper Rikke når det kommer en ny...repeat* "Jeg tror det kommer til å bli meg og Daniel til slutt!" 😵 Anonymkode: f1967...c66 15
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #614 Skrevet 1. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke enig. Det er viktig at ex on the beach får kritikk. Unge jenter ser på dette og de ser opp til kvinnene som er med på dette. Melina ble veldig populær blant småjentene enda hun gikk til angrep på en deltaker der inne. I tillegg fikk hun gullprisen for deltakelsen. De er dårlige forbilder for unge jenter som vokser opp og noen bør si ifra. Anonymkode: 1e7ef...06d Men du synes det er bedre forbilder å slenge ut at guttene der inne er billedskjønne og satt sammen med middelmådige jenter. Se forrige side. Og slenge ut forestillinger om at jentene skal være takknemlige for at en mann vil forplikte seg, fordi det er jo så sjelden, og sitte og vente på at menn trygler "henne om å bli sammen, lagt fremtidsplaner, kjøpt henne ring, skrevet kjærlighetsbrev." En forestilling om at kvinner skal streve seg ihjel for å få kjærlighet, og at det er menn som er på toppen av tronen som den ultimate gevinst. Som her: På 31.10.2019 den 11.22, AnonymBruker skrev: Noen har misforstått ganske kraftig, ja. Det er status for kvinner å få forhold og forpliktelser. Ikke et billig ligg. Hadde guttene grått over Rikke, tryglet henne om å bli sammen, lagt fremtidsplaner, kjøpt henne ring, skrevet kjærlighetsbrev. Da kunne hun med rette ha skrytt og følt seg heldig. Alle damer kan få seg et ligg, svært få kan få en (høystatus) mann til å forplikte seg. Anonymkode: d8222...f3f Hvorfor skal dette være status? Fordi slike som deg har bestemt det? Anonymkode: c750a...37d
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #615 Skrevet 1. november 2019 5 timer siden, Hatsumomo skrev: Det er vel ingen her i tråden som har forsvart guttene? Gjentatte ganger har det blitt poengtert hva slags type gutter dette er, men fordi man uttaler seg om jentene på samme måte så er ikke det greit? Hvorfor ikke? Hvorfor skal jentene være unntatt kritikken? De oppfører seg jo helt på trynet - samme gjøre guttene - men de oppfører seg på trynet på ulike måter. Guttene ved å ligge rundt og villig utnytte jentene, jentene ved å villig ligge rundt og la seg utnytte. Jo på flere måter er det mange som har forsvart guttene. Eksempel på meninger: Jentene "ser ikke ut", guttene er billedskjønne. Jentene "lar seg utnytte" og det er deres feil at ditt og datt. Krass kritikk av jentenes utseende og hva de har gjort med utseendet sier noe om hvor dårlige de er som person. Etc. etc. etc. Slik jeg ser det, så burde disse guttene vært takkmemlig for at jentene i det hele tatt gidder å ta på dem. Og ikke omvendt som kanskje du mener ( og derav støtter guttene, som de støtter hverandre). La oss starte der. Anonymkode: c750a...37d 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #616 Skrevet 1. november 2019 Vi er ikke samme ab. Er du fornærma over at jentene kalles utseendemessig gjennomsnittlig? Ja, i noens verden er det den grusomste fornærmelse; å beskyldes for å være vanlig, kjedelig, normal. Da er det mye bedre å spille klovn på TV. Da er man i det minste somebody. Hvor er løgnen i de andre påstandene mine? Det er ingen sak for damer å få sex. Man kan lett komme opp i et tre, firesifret antall partnere på null tid. Mener du vi skal applaudere dette? Yo go girl, Rikke. Dette er ikke skadelig for selvtillit eller selvbilde på lang sikt i det heeeele tatt. Anonymkode: d8222...f3f 1
Hatsumomo Skrevet 1. november 2019 #617 Skrevet 1. november 2019 Altså-- at folk syntes guttene er billedskjønne kan jeg ikke fatte. I mine øyne ser de like takras ut som jentene. Ulrik ser så harry ut i trynet med antydningen til bart at jeg cringer litt hver gang jeg ser han, jeg fatter ikke at damene er begeistret for han. Richard ser så stram ut i trynet at det ser ut som "jobber med noe" konstant. Daniel og Pierre ser jo ikke ut i det dagligdagse - skikkelig harry utseende, ikke er de noe særlig inne på Ex heller. Jeg syntes ingen av guttene har sett noe særlig ut av guttene som kommer inn. (Bortsett fra Herman i 1 sesong og Ole fra 1 og denne sesongen). Fine greier at de er veltrente, men masse muskler, brunhet og tattiser betyr ikke "deilig" i min bok. 13
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #618 Skrevet 1. november 2019 29 minutter siden, Hatsumomo skrev: Altså-- at folk syntes guttene er billedskjønne kan jeg ikke fatte. I mine øyne ser de like takras ut som jentene. Ulrik ser så harry ut i trynet med antydningen til bart at jeg cringer litt hver gang jeg ser han, jeg fatter ikke at damene er begeistret for han. Richard ser så stram ut i trynet at det ser ut som "jobber med noe" konstant. Daniel og Pierre ser jo ikke ut i det dagligdagse - skikkelig harry utseende, ikke er de noe særlig inne på Ex heller. Jeg syntes ingen av guttene har sett noe særlig ut av guttene som kommer inn. (Bortsett fra Herman i 1 sesong og Ole fra 1 og denne sesongen). Fine greier at de er veltrente, men masse muskler, brunhet og tattiser betyr ikke "deilig" i min bok. Henrik fra sesong 2 som forsvant ut ganske tidlig var klassisk pen i utseendet. Anonymkode: a23eb...9c9 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #619 Skrevet 1. november 2019 Ja, nei, billedskjønn var kanskje å ta i. Pierre minner meg om Selena Gomez i ansiktet, og Ulrik er litt snarlik Butthead i profil. Daniel i litt mer utrent versjon kunne sklidd rett inn i Ullared. Og Richard har et blikk bare en seriemorder kan elske.. Anonymkode: d8222...f3f 13
AnonymBruker Skrevet 1. november 2019 #620 Skrevet 1. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du synes det er bedre forbilder å slenge ut at guttene der inne er billedskjønne og satt sammen med middelmådige jenter. Se forrige side. Og slenge ut forestillinger om at jentene skal være takknemlige for at en mann vil forplikte seg, fordi det er jo så sjelden, og sitte og vente på at menn trygler "henne om å bli sammen, lagt fremtidsplaner, kjøpt henne ring, skrevet kjærlighetsbrev." En forestilling om at kvinner skal streve seg ihjel for å få kjærlighet, og at det er menn som er på toppen av tronen som den ultimate gevinst. Som her: Hvorfor skal dette være status? Fordi slike som deg har bestemt det? Anonymkode: c750a...37d Jeg har ikke skrevet alt du nevner her. Anonymkode: 1e7ef...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå