Gå til innhold

Hjelp, hva svarer jeg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har chattet et par dager med en fyr, som har begynt å vri ting inn på sex. I siste melding skriver han at han er vill på det området.  Jeg kan ikke relatere og vet ikke helt hva jeg skal svare uten å avsløre mine seksuelle preferanser. Jeg liker han ganske godt, men vet jeg ikke har tenkt å date ham, bl a fordi han skriver dette vedrørende sexlivet sitt - jeg bare vet vi ikke vil passe sammen på det området. Hva svarer jeg??

Anonymkode: 5851b...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du vet du ikke har tenkt å date han uansett, er det vel bare å svare at "dette er helt uinteressant for meg, så bye bye"
-eller noe lignende?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke svare noenting. Du kan bare slutte å svare, overse meldingene hans. Du har bare chattet med han, du har ikke noe forpliktelse i å avslutte dette.

Anonymkode: 1b294...200

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som ei som liker det litt vilt selv, må jeg innrømme å si at jeg selv hadde ønsket at personen jeg datet var åpen for å prøve ting. Om du ikke er åpen for den type sex, kan det fort gå ut over et potensielt forhold om du fortsetter med han.

Eksen var "kjedelig" og ønsket sex i blant og misjonær var det eneste vi gjorde. Må innrømme å si at det var ganske turn off for meg. Ikke grunnen til at denne slutt, men valget var litt enklere når ikke intimitet fungerte heller.

Anonymkode: efaa5...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som ei som liker det litt vilt selv, må jeg innrømme å si at jeg selv hadde ønsket at personen jeg datet var åpen for å prøve ting. Om du ikke er åpen for den type sex, kan det fort gå ut over et potensielt forhold om du fortsetter med han.

Eksen var "kjedelig" og ønsket sex i blant og misjonær var det eneste vi gjorde. Må innrømme å si at det var ganske turn off for meg. Ikke grunnen til at denne slutt, men valget var litt enklere når ikke intimitet fungerte heller.

Anonymkode: efaa5...504

Jeg er enig, man må ha like preferanser.

 

Jeg vet jo ikke 100% hva han legger i det, men jeg tenker sm og gruppesex, der er ikke jeg, selv om jeg ikke vil beskrive meg som kjedelig på samme måte som du beskriver eksen din.

 

Poenget mitt er at jeg ikke har lyst til å avsløre seksuelle preferanser når det er uaktuelt med sex.

 

Jeg glemte å skrive i hovedinnlegget at dette er en bekjent, som jeg må litt litt med å gjøre fra tid til annen, derfor har jeg ikke lyst til å glefse fram et negativt svar.

Anonymkode: 5851b...527

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dette tilfellet hadde jeg valgt å være ærlig at det han forteller om seg og sex gjør at du er sikker på at dere ikke passer sammen seksuelt, Og det ønsker sikkert ikke han heller😂

Anonymkode: 1c893...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis han er fra nettdating eller tinder så hadde jeg bare unmatchet han. Du skylder han ikke en forklaring eller mer tid. Uansett om dere har forskjellige seksuelle preferanser, så er menn som dreier samtalen inn på sex så tidlig kun ute etter sex. Om du er ute etter kjæreste og å bli behandlet med respekt så er han feil fyr så bye boy! 

Anonymkode: 9e982...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...