AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #41 Skrevet 3. september 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i himmelens navn kommer det alltid slike innlegg i en tråd som dette? Hva svarer dere når en venninne forteller at bilen hennes har brutt sammen og mannen har forlatt henne? "Typen kom hjem i går med roser og en ny Tesla til meg"? Anonymkode: d2358...09d Haha, jeg tenkte det samme. Det er så rart! Anonymkode: c46dd...de3 2
AnonymBruker Skrevet 3. september 2019 #42 Skrevet 3. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er en usaklighet at 6 eller 7 kirurger har frarådet det. Og jeg sa hverken at du var overfladisk eller dum, blir bare fortvilet på dine vegne. For øvrig har jeg botox i sinnarynka selv, så dette er ikke et "naturlig er best"-innlegg, men du bør jo høre på hva ekspertene faktisk sier til deg. Anonymkode: c46dd...de3 Neida, skjønte det var godt ment, altså. Var heller ikke direkte ment til deg. Mtp det med alder blir jeg oppgitt da jeg ser flere ansikter som ser ut som mitt og bedre til og med, som blir operert, spesielt i USA. Livskvaliteten min hadde blitt betraktelig bedre om jeg hadde blitt tatt på alvor og ikke avfeid fordi jeg er "for ung"(er halvveis til 70, så da er det sagt;)). Når det gjelder pupper så opererer jo kirurger over en lav sko. Anonymkode: 327eb...9c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå