Gå til innhold

Ansiktet har startet å henge og miste spenst og fylde


AnonymBruker

Anbefalte innlegg


Hvilke behandlinger kan dere anbefale? Jeg vurderte laser men syntes det ser veldig kritisk ut å gå skrellet i to uker og har lest så mange historier om at det har gått galt, så det tror jeg ikke at jeg tør. Men vil gjerne høre andres erfaringer med alt fra laser til microneedling, til IPL eller ledlys behandlinger, trådløft, ansiktstreningsøvelser, PRP behandling, eller kollagenfremmende fillers (Det er visst ikke fillers, men væske som skal stimulere kollagenproduksjon over tid, Profhila heter en av variantene) og andre ting. 

Særlig området i nedre del av ansikt som har begynt å henge, slik at ansiktet har blitt breiere ved kjeven i kantene, og jeg ser mer sur og sliten ut. Spesielt dette området jeg ønsker et løft av, men har pr nå ikke råd til kirurgisk facelift til 80.000 og tenkte jeg skulle vente ti år til med et så drastisk grep. 

Hilsen kvinne 34 som blir trist og sliten av å se sur og sliten ut.

Anonymkode: 7bc40...c53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du beskriver deg selv som stemoren i Tornerose. Alderdommen tar oss alle, og du er ikke i den fasen ennå. Herregud kvinne! Jeg er 25 og merker alderen allerede. Vi er ikke evig unge. Omfavne de årene som kommer!

Anonymkode: 9a89d...b2e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mor sverger til en hudpleie rutine som hun oppdaget for ca ett år siden, tror det er fra forever Living, har kollagen kosttilskudd og kollagen i en av kremene tror jeg. 

Har hvertfall hjulpet henne mye, tror det koster litt, men langt fra 80 000😅

Anonymkode: cfc5a...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du beskriver deg selv som stemoren i Tornerose. Alderdommen tar oss alle, og du er ikke i den fasen ennå. Herregud kvinne! Jeg er 25 og merker alderen allerede. Vi er ikke evig unge. Omfavne de årene som kommer!

Anonymkode: 9a89d...b2e


Etter å blitt i mishandlet forhold i 9 år og en krevende skillsmisse samt tre rettsaker, så vil jeg nok kunne signere på at jeg ser hakket mer sliten og sur ut enn andre på 34. Jeg ser 39 ut, og vil få igjen livsgnisten og ungdommeligheten jeg mistet i forholdet og slee sporene fra mishandlingen. Vet at aldring skjer med alle og at man skal omfavne den, men jeg trenger å få opp selvbildet mitt igjen nå og føle meg selvsikker og pen igjen :)

Anonymkode: 7bc40...c53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du beskriver deg selv som stemoren i Tornerose. Alderdommen tar oss alle, og du er ikke i den fasen ennå. Herregud kvinne! Jeg er 25 og merker alderen allerede. Vi er ikke evig unge. Omfavne de årene som kommer!

Anonymkode: 9a89d...b2e

25 og du merker det allerede? Hva er det du liksom merker i en alder av 25? Er 25 selv og har ikke sett noe særlig endringer utenom kanskje tankegangen, men fysisk så er jeg samme enda.

Anonymkode: e1c01...a61

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg er enig i at vi ikke er evig unge, men mange fikk ikke nytet den tiden de var unge fordi de slet med psykiske problemer, helseproblemer og div. Så er ikke alltid så enkelt og forstår at noen ønsker å ''gå tilbake'' i tid. Men samtidig så er livet kort, og tenker det beste er å bare gjøre det beste ut av det man har?

Anonymkode: e1c01...a61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Begynn med collagen i kosten i din. Du kan bl.a bestille collagen som smaker ingenting hos myrevolution.no og som kan blandes inn i alt.

I tillegg trenger du en skikkelig hudpleierutine, med ZO medical og procollagen/antiagebehandlinger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Airol får du billig på resept fra fastlege.

Anonymkode: 66fcc...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alt det der kollagen greiene virker ikke! du burde ta retinol, det funker på å få kroppen til å selv produsere mer kollagen. alle fancy ord og uttrykk i de fleste kremer og sånt er bare tull. retinol, fruktsyre og c-vitaminserum er omtrent det eneste som virker. drikk masse vann, sov godt, ikke stress, ikke gå ned i vekt (man må velge mellom ansikt eller kropp i 40-åra....fyldig kropp og ungdommelig ansikt, eller slank og spenstig kropp men tynt og dratt ansikt....). 

Anonymkode: 14b3a...40b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2019 den 14.53, CabinCruiser skrev:

Begynn med collagen i kosten i din. Du kan bl.a bestille collagen som smaker ingenting hos myrevolution.no og som kan blandes inn i alt.

I tillegg trenger du en skikkelig hudpleierutine, med ZO medical og procollagen/antiagebehandlinger.


Har en sånn bøtte med kollagen pulver som skal drikkes, men eneste offisielle forskning (ikke gjort av firmaene selv) jeg har funnet påstår at det ikke hjelper. Jeg har heller ikke sett noen resultater etter ca 5 måneders bruk. 

Hvilke produkter og hudpleie rutine kan du anbefale? Rutinen min nå innebærer anti-age vitamin e,a og aha syre fra Elixir. 
Har også en krem med 0.25% retinol i som jeg bruker iblandt men den kræsjer litt med aha nattkremen min.

Ja, det er collagenfremmende klinikkbehandlinger jeg spør etter i tråden min, men hvilke gir synlig resultat og er verdt pengene? 

Anonymkode: 7bc40...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:


Har en sånn bøtte med kollagen pulver som skal drikkes, men eneste offisielle forskning (ikke gjort av firmaene selv) jeg har funnet påstår at det ikke hjelper. Jeg har heller ikke sett noen resultater etter ca 5 måneders bruk. 

Hvilke produkter og hudpleie rutine kan du anbefale? Rutinen min nå innebærer anti-age vitamin e,a og aha syre fra Elixir. 
Har også en krem med 0.25% retinol i som jeg bruker iblandt men den kræsjer litt med aha nattkremen min.

Ja, det er collagenfremmende klinikkbehandlinger jeg spør etter i tråden min, men hvilke gir synlig resultat og er verdt pengene? 

Anonymkode: 7bc40...c53

Jeg ville satset på profhilo. Moren min tok 3 behandlinger og hun ble sykt fin. 

Anonymkode: 9e49a...efb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville satset på profhilo. Moren min tok 3 behandlinger og hun ble sykt fin. 

Anonymkode: 9e49a...efb


Sier du det ja! Spennende og gøy å høre! Vet du hvor lang tid hun ventet mellom hver behandling? Det er jo en veldig dyr behandling 7-8 tusen pr gang, så jeg har egentlig kommet frem til at jeg ikke har råd til mer enn 1 behandling. Men de jeg mailet med angående behandlingen sa at 1 behandling ville holde for et år, derimot ser jeg før og etter bilder på nettet av 1 behandling med uvesentlig forskjell man aldri hadde sett om man ikke visste om det. 

Anonymkode: 7bc40...c53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det på samme måte er 35 år

Har også fått søkk under øynene....

Anonymkode: 2fd3e...688

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er underhudsfettet i ansiktet som forsvinner. Jeg selv bruker filler to ganger i året. Under øynene og ved hakepartiet. Fyller det ut så det ikke ser slapt ut. Blir veldig fint. Jeg betaler 5000 for en behandling. 

Anonymkode: 41d53...46c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er underhudsfettet i ansiktet som forsvinner. Jeg selv bruker filler to ganger i året. Under øynene og ved hakepartiet. Fyller det ut så det ikke ser slapt ut. Blir veldig fint. Jeg betaler 5000 for en behandling. 

Anonymkode: 41d53...46c


Vil ikke fillers i kinn føre til noe derformerte og ujevne og enda mer rare kinn i lengden? Etter mange år 

Anonymkode: 7bc40...c53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vi er faen meg dårlig skapt! Er 27 og ser ikke noe betydelig enda. Men tydeligere smilerynker og det ser jeg på alle på min alder jeg ikke har sett på en stund. Herregud så dårlig skapt vi er.

alle mine unge år gikk bort i depresjon. Synes det er så bortkastet å bli glad først når man skal begynne å forfalle. Har ikke hatt sex enda heller. 

Anonymkode: f5660...2d6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:


Vil ikke fillers i kinn føre til noe derformerte og ujevne og enda mer rare kinn i lengden? Etter mange år 

Anonymkode: 7bc40...c53

jo

Anonymkode: 5abad...0c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smil mer, legg deg tidlig og stå opp tidlig, få mye frisk luft og bevegelse, men unngå for mye sol, drikk masse vann og stress ned. Og smil mer. Husket jeg å si smil mer?

Jeg er selv 50 år og en ting er klart, livet blir bare bedre og bedre etter 40.

Anonymkode: 0b55c...278

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.8.2019 den 5.27, AnonymBruker skrev:

Smil mer, legg deg tidlig og stå opp tidlig, få mye frisk luft og bevegelse, men unngå for mye sol, drikk masse vann og stress ned. Og smil mer. Husket jeg å si smil mer?

Jeg er selv 50 år og en ting er klart, livet blir bare bedre og bedre etter 40.

Anonymkode: 0b55c...278

Herregud så lei jeg er svar som dette. Kan man ikke svare på spm? Når man har mistet spenst og fylde hjelper ikke frisk luft og å smile. Skjerp dere. Noen omfavner aldringen og elsker å se eldre ut, andre vil gjøre det de kan for å forsinke aldringen. Cut the crap! Takk for meg. 

Anonymkode: 327eb...9c1

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...