Gå til innhold

Ansiktet har startet å henge og miste spenst og fylde

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det her kunne vært meg! Føler det på akk samme måte!! Så sykt kjipt å se gammel og sur ut allerede. Sur har jeg forsåvidt alltod vært 🙊 Er også nedre del av ansiktet som plager meg mest. 

Vurdert facelift selv, men ingen som vil gjøre det i Oslo (Vært hos 6-7 stk), de mener jeg er for ung🤯. Koster ca 50-60K. Tar fillers og Botox jevnlig, og er vel det eneste jeg ser at fungerer. Har også prøvd mesoteapi og dermapen sikkert 10 ganger, profhilo 2 ganger og nettopp ferdig med 3 behandlinger med fotona laser, men ser dessverre lite endring:( veldig skuffende npt man bruker så mye penger. Hadde vørt billigere med facelift😭 Har også tenkt å prøve Venus freeze. Vurderer også fettinjeksjoner, men føler kirurger i Norge er så opptatt av alder og ikke symptomer. Har jo alle symptomene på aldring:( 

Anonymkode: 327eb...9c1

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det her kunne vært meg! Føler det på akk samme måte!! Så sykt kjipt å se gammel og sur ut allerede. Sur har jeg forsåvidt alltod vært 🙊 Er også nedre del av ansiktet som plager meg mest. 

Vurdert facelift selv, men ingen som vil gjøre det i Oslo (Vært hos 6-7 stk), de mener jeg er for ung🤯. Koster ca 50-60K. Tar fillers og Botox jevnlig, og er vel det eneste jeg ser at fungerer. Har også prøvd mesoteapi og dermapen sikkert 10 ganger, profhilo 2 ganger og nettopp ferdig med 3 behandlinger med fotona laser, men ser dessverre lite endring:( veldig skuffende npt man bruker så mye penger. Hadde vørt billigere med facelift😭 Har også tenkt å prøve Venus freeze. Vurderer også fettinjeksjoner, men føler kirurger i Norge er så opptatt av alder og ikke symptomer. Har jo alle symptomene på aldring:( 

Hva med å ta til deg tilbakemeldingen du har fått av 6-7 (!) profesjonelle om at du er for ung? Dette hørtes virkelig ikke bra ut. 

Anonymkode: c46dd...de3

• Liker 9
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å ta til deg tilbakemeldingen du har fått av 6-7 (!) profesjonelle om at du er for ung? Dette hørtes virkelig ikke bra ut. 

Men når jeg har alle tegnene til aldring (hengende kjevelinje, jowls, innsukne kinn osv) forstår jeg ikke hvorfor alderen er så viktig? Plastisk kirurgi i USA som er ledende på dette feltet sier at man skal behandle symptomer og ikke alder. 

• Liker 2
Skrevet

Spensten er vanskelig å gjøre noe med. Fylden kan derimot ordnes ved å konsumere 400 gr sjokolade hver dag fremover:-)

Anonymkode: 61880...ffa

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men når jeg har alle tegnene til aldring (hengende kjevelinje, jowls, innsukne kinn osv) forstår jeg ikke hvorfor alderen er så viktig? Plastisk kirurgi i USA som er ledende på dette feltet sier at man skal behandle symptomer og ikke alder. 

Hvor gammel er du, da? 

• Liker 1
Skrevet

At du som 34-åring i det hele tatt vurderer ansiktsløft til 80.000 er bare trist. Det folk alltid glemmer er at alderen "avsløres" enn andre ting enn rynker og litt slapp hud i ansiktet. Du kan ta ansiktsløft, men halsen din vil fremdeles bære preg av alderen. Huden på brystet eller hendene vil vise hvor gammel du er.

Vi har en 50-åring på jobb som driver og tar masse behandlinger. Hun har knapt en rynke i ansiktet, men har fått det der kunstige, litt umenneskelige utseendet av for mye nåler og fillere og jeg vet ikke hva. Og så ser vi det bare på hendene og hele hennes vesen at hun er så gammel som hun er, og alle syns mer synd på henne enn å beundre henne. for å være rynkefri. 

Så har man yogalæreren min som er like gammel. En dame som ikke har vært redd for solen, rynker og ujevn hud. Men slank og sprek og vital. Sunt kosthold, måtehold og mye livsglede gjør at hun har et mye mer ungdommenlig helhetsuttrykk enn hun kollegaen min. 

Anonymkode: 77cd6...b1d

• Liker 4
Skrevet
På 20.8.2019 den 14.53, CabinCruiser skrev:

Begynn med collagen i kosten i din. Du kan bl.a bestille collagen som smaker ingenting hos myrevolution.no og som kan blandes inn i alt.

Collagen kan ikke tas opp gjennom mat. Det er fullstendig bortkastede penger.

Anonymkode: 32b74...751

Skrevet

Skikkelig rens, syrer og retinol har gjort mest forskjell for meg + gode oljer og god fukt. 

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ER kollagen i mye mat.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

så mesoterapi funker ikke?

Anonymkode: 30dee...ec3

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant!

Anonymkode: 30dee...ec3

Skrevet
6 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Det ER kollagen i mye mat.

Ja, men dette øker ikke spensten i huden din!

Det finnes ulike former for kollagen, og alle er former for proteiner. Men disse brytes ned i kroppen din, de legger seg ikke inn i huden din. Det er som å svelge en klump gele og tro at den skal fylle inn kinnene dine. Det er ikke slik det fungerer. Dette er nok en hype noen lettlurte og litt desperate mennesker slenger seg på.

Skrevet
37 minutter siden, SupaWoman skrev:

Skikkelig rens, syrer og retinol har gjort mest forskjell for meg + gode oljer og god fukt. 

Har du noen gode oljer å anbefale? 

Anonymkode: 1c6c1...331

Skrevet

Jeg har forstått at jeg nok har gode gener. Jeg har ikke rynkete hender, eller slappe kinn. Jeg er god og rund ja, men skinnet holdes stramt 🙂

Annonse
Skrevet

Trådløft ville fungert veldig fint tror jeg, er billigere enn facelift, men varer jo ikke for alltid. 

RF laser og lignende skal visst virke fint for å stramme opp huden, men jeg har lest endel om at det kan bryte ned fett i ansiktet ditt også (som er det siste du vil for da henger huden enda mer). 

Unngå microneedling, sjansen for å få arr er veldig skummel. Sett alt for mange skrekkhistorier. 

Profhila virker ganske godt for å stramme opp, men om du har veldig mye heng kan jeg ikke se for meg at det blir synlig bedre.

Fettinjeksjoner kan også funke, det er faktisk ikke så veldig dyrt (sammenlignet med f.eks. facelift). 

Er så utrolig vanskelig å gi tips uten å se hvor ille det er, men du er jo bare 34 år så kan ikke se for meg at du trenger noe mer enn en minifacelift eller liten halsløft? Tror det koster rundt 40 000 kr i Norge. 

Anonymkode: 761ab...ed6

• Liker 1
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du, da? 

Hvorfor er det så viktig? Så lenge jeg har alle tegnene og vil se bedre/yngre ut? Folk i Norge er så utrolig nøkterne og livredde for operasjoner, Botox osv. Alt skal være så sabla naturlig. Og det må de bare fortsette med, men hvorfor skal de absolutt gi meg eller andre som vil operere og kanskje liker det litt unaturlig dårlig kvaliteter- vi er overfladiske, dumme, det er idiotisk osv. Man kan faktisk ha to tanker i hodet samtidig.  Og hvor setter man streken på hva som er greit og ikke? Det som er sosialt aksepterert reagerer ingen på - negler, hår, sminke, pushup bh, vipper osv. Men behøver ikke ta en lang diskusjon på dette, blir avsporing. Bare så lei av at i alle tråder hvor man spør om konkrete råd for å gjøre noe for å se yngre ut(botox/operasjoner) kommer det så mange usakligheter og formaninger. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det så viktig? Så lenge jeg har alle tegnene og vil se bedre/yngre ut? Folk i Norge er så utrolig nøkterne og livredde for operasjoner, Botox osv. Alt skal være så sabla naturlig. Og det må de bare fortsette med, men hvorfor skal de absolutt gi meg eller andre som vil operere og kanskje liker det litt unaturlig dårlig kvaliteter- vi er overfladiske, dumme, det er idiotisk osv. Man kan faktisk ha to tanker i hodet samtidig.  Og hvor setter man streken på hva som er greit og ikke? Det som er sosialt aksepterert reagerer ingen på - negler, hår, sminke, pushup bh, vipper osv. Men behøver ikke ta en lang diskusjon på dette, blir avsporing. Bare så lei av at i alle tråder hvor man spør om konkrete råd for å gjøre noe for å se yngre ut(botox/operasjoner) kommer det så mange usakligheter og formaninger. 

Jeg synes ikke det er en usaklighet at 6 eller 7 kirurger har frarådet det. Og jeg sa hverken at du var overfladisk eller dum, blir bare fortvilet på dine vegne. For øvrig har jeg botox i sinnarynka selv, så dette er ikke et "naturlig er best"-innlegg, men du bør jo høre på hva ekspertene faktisk sier til deg. 

• Liker 2
Skrevet
18 hours ago, Måbarefåsiat... said:

Jeg har forstått at jeg nok har gode gener. Jeg har ikke rynkete hender, eller slappe kinn. Jeg er god og rund ja, men skinnet holdes stramt 🙂

Hvorfor i himmelens navn kommer det alltid slike innlegg i en tråd som dette? :klo:

Hva svarer dere når en venninne forteller at bilen hennes har brutt sammen og mannen har forlatt henne? "Typen kom hjem i går med roser og en ny Tesla til meg"?

Anonymkode: d2358...09d

• Liker 8
Skrevet

Botox forebyggende. Det er nok ikke for sent 😊

Anonymkode: 43933...d2d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...