AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #81 Skrevet 1. september 2019 Jeg var i et forhold i mange år med en dame som hadde bøttevis med erfaringer. Hun opplevdes som vid, og ga uttrykk for at penisen min var små. Dette gjorde meg dårlig, og følte meg ikke særlig komfortabel. Det ble heldigvis slutt tilslutt. Jeg innledet så et nytt forhold med en ny dame, som ga meg en strammere følelse, en bedre friksjon. Hun mente at jeg hadde en stor penis, og var selvfølgelig veldig fornøyd med det. Som igjen ga meg en bra følelse og mye selvtillit. Opplevelsene var totalt forskjellig, både for meg og dem. Fakta er jo at jeg har en normalstørrelse, ca. 15-16 cm, som burde være absolutt godkjent uansett. Men i begge tilfellene så var det altså meg det var noe "galt" eller "bra" med, ikke henne. Pussig det der? Anonymkode: 5d204...ac2 5
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #82 Skrevet 1. september 2019 Fikk en omgang med elskeren som har så TYKK penis i natt, så nydelig bare!!🥰 Er totalt solgt seksuelt til denne mannen, kjenner egentlig at jeg ønsker et forhold med han bare fordi han er skapt så vanvittig deilig der nede, så perfekt!! Alle kvinner fortjener å få være så heldige å få kjenne en sånn inni seg.. Anonymkode: d92e5...0d0 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #83 Skrevet 1. september 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du problemer med sex av og til? Med å få den inn i damene liksom? Anonymkode: 4b227...1b0 Anal har aldri vært på taaaale, og det er jo litt synn, for jeg har alltid villet hatt det. Har forøvrig ikke hatt mer enn 8 sex partnere, men alle har vært svært imponert over utstyret, og kun en har sagt at den var for stor. Anonymkode: 86f4e...357
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #84 Skrevet 1. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anal har aldri vært på taaaale, og det er jo litt synn, for jeg har alltid villet hatt det. Har forøvrig ikke hatt mer enn 8 sex partnere, men alle har vært svært imponert over utstyret, og kun en har sagt at den var for stor. Anonymkode: 86f4e...357 Her på KG er det så mange trange damer liksom, og menn med små peniser sier damer er store nedentil hvis de ikke er fornøyd med deres lille penis. Men så kommer du med 18cm lang og 16cm omkrets og har ikke problemer. Lurer da på om kvinner flest altså får inn ganske store peniser. Selv er jeg sterk i muskulaturen, men er elastisk når jeg er tent så jeg får inn store peniser. Kan kjenne små peniser godt om jeg strammer musklene, men... Foretrekker absolutt å bli strukket litt og ikke være avhengig av å bruke musklene for å oppnå orgasme. Har aldri prøvd så stor som din, men høres helt fantastisk ut! Anonymkode: 4b227...1b0
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #85 Skrevet 1. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her på KG er det så mange trange damer liksom, og menn med små peniser sier damer er store nedentil hvis de ikke er fornøyd med deres lille penis. Men så kommer du med 18cm lang og 16cm omkrets og har ikke problemer. Lurer da på om kvinner flest altså får inn ganske store peniser. Selv er jeg sterk i muskulaturen, men er elastisk når jeg er tent så jeg får inn store peniser. Kan kjenne små peniser godt om jeg strammer musklene, men... Foretrekker absolutt å bli strukket litt og ikke være avhengig av å bruke musklene for å oppnå orgasme. Har aldri prøvd så stor som din, men høres helt fantastisk ut! Anonymkode: 4b227...1b0 For å si det sånn, jeg har 19 cm og og tykk, og alle damer har blitt imponert over størrelsen, men til syvende og sist er det bare ei som har taklet den helt. De andre har det vært begrensninger med og smerter ved for røff sex. Så min erfaring er at jeg gjerne skulle vært 4-5 cm kortere. Tykkelsen går som regel fint om dama er veldig våt og ikke for trang. Noen damer er for trange for min. Den går inn, men må da være forsiktig. Så egentlig begrenser størrelsen min mere for meg enn motsatt, selv om den "imponerer" ved første øyekast.. Anonymkode: 9229b...1c0 3
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #86 Skrevet 1. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg var i et forhold i mange år med en dame som hadde bøttevis med erfaringer. Hun opplevdes som vid, og ga uttrykk for at penisen min var små. Dette gjorde meg dårlig, og følte meg ikke særlig komfortabel. Det ble heldigvis slutt tilslutt. Jeg innledet så et nytt forhold med en ny dame, som ga meg en strammere følelse, en bedre friksjon. Hun mente at jeg hadde en stor penis, og var selvfølgelig veldig fornøyd med det. Som igjen ga meg en bra følelse og mye selvtillit. Opplevelsene var totalt forskjellig, både for meg og dem. Fakta er jo at jeg har en normalstørrelse, ca. 15-16 cm, som burde være absolutt godkjent uansett. Men i begge tilfellene så var det altså meg det var noe "galt" eller "bra" med, ikke henne. Pussig det der? Anonymkode: 5d204...ac2 Meget bra innlegg! Takk, bror! Anonymkode: c2ba9...5fe 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #87 Skrevet 1. september 2019 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Meget bra innlegg! Takk, bror! Anonymkode: c2ba9...5fe Er dessverre realiteten... 😑 Heldigvis kom jeg meg bort fra hun som var vid, og inn i livet til hun som var trangere. Det endret hele livet mitt til det bedre 😊 Anonymkode: 5d204...ac2 2
Elaine Marley Skrevet 1. september 2019 #88 Skrevet 1. september 2019 Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.
Darkrobin27 Skrevet 1. september 2019 #89 Skrevet 1. september 2019 liker hvordan dere skylder på menn vær gang fordi vi er for liten, men er du sikker på at du ikke er for svær? Har vært borti kvinner der jeg får begge knyttnevene inni dem. 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #90 Skrevet 1. september 2019 Vi kan vel alle være enige at det er menn med penisstørrelse i nedre del av skalaen som klager over at damer er vise. Anonymkode: 56a72...9e1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #91 Skrevet 1. september 2019 Vide mener jeg Anonymkode: 56a72...9e1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #92 Skrevet 1. september 2019 On 8/30/2019 at 10:26 AM, AnonymBruker said: Problemet her er nok at du er ekstremt vid, og ikke penisstørrelsen. Anonymkode: a1ed9...e5b Er jeg vid hvis en del av mannfolka jeg har ligget med har sagt at "Åååh du er så trang" når de har stappa den inn? Problemet her er at du ikke kjenner meg eller underlivet mitt så da vet du heller ikke før du har prøvd 😉 En jeg hadde sex med som hadde rundt 12 cm sa ofte under akten "Ååh fitta di er så go" så hva tenker du da?🤷🏻♀️ Anonymkode: 9a4c3...f54
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #93 Skrevet 1. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi kan vel alle være enige at det er menn med penisstørrelse i nedre del av skalaen som klager over at damer er vise. Anonymkode: 56a72...9e1 Nei har opplevd det med damer så vide at to hender gled lett på plass inni der. Hjelper ikke med blåhvalkuk da akkurat🙈 Anonymkode: 9229b...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #94 Skrevet 1. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jeg vid hvis en del av mannfolka jeg har ligget med har sagt at "Åååh du er så trang" når de har stappa den inn? Problemet her er at du ikke kjenner meg eller underlivet mitt så da vet du heller ikke før du har prøvd 😉 En jeg hadde sex med som hadde rundt 12 cm sa ofte under akten "Ååh fitta di er så go" så hva tenker du da?🤷🏻♀️ Anonymkode: 9a4c3...f54 Alle menn sier dette uansett hvor vid musa er. Normal høflighet det.😊 Anonymkode: 9229b...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #95 Skrevet 1. september 2019 På 19.8.2019 den 23.47, AnonymBruker skrev: Har hatt samme erfaring, man får hele penisen i hånda uten at noe stikker ut. Det er veldig mange små peniser. Men heldigvis finnes det også veldig mange menn med deilige peniser også, og de må man bare holde på. Anonymkode: 4b227...1b0 Off samme erfaring her! Utrolig kjedelig- en har bygget seg opp lyst og kåtskap. Og så må en leite etter junior liksom. Sorry men det er bomtur! I tillegg er jeg i en alder hvor menn oftere sliter med potens/den blir ikke like stiv som i ungdommen. Ikke gøy! Anonymkode: 4180d...ae3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #96 Skrevet 1. september 2019 ALLE menn sier jo at dama har trang mus 😂 Virker som alle på KG går rundt og tror de er trange, det er ganske usannsynlig Anonymkode: 67713...ef1 2
AnonymBruker Skrevet 1. september 2019 #97 Skrevet 1. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: ALLE menn sier jo at dama har trang mus 😂 Virker som alle på KG går rundt og tror de er trange, det er ganske usannsynlig Anonymkode: 67713...ef1 Bingo. Alle menn sier det til dama de knuller men sier noe helt annet til kompisene😂 Anonymkode: 9229b...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 11. april 2021 #98 Skrevet 11. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.9.2019 den 22.58): ALLE menn sier jo at dama har trang mus 😂 Virker som alle på KG går rundt og tror de er trange, det er ganske usannsynlig Anonymkode: 67713...ef1 Dette stemmer ikke.... Anonymkode: e80ca...46a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #99 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 11.4.2021 den 12.13): Dette stemmer ikke.... Anonymkode: e80ca...46a Jo til dama sier alle menn at hun er deilig og trang. Kalles normal høflighet.. Anonymkode: 9229b...1c0 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #100 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (På 1.9.2019 den 22.06): Vi kan vel alle være enige at det er menn med penisstørrelse i nedre del av skalaen som klager over at damer er vise. Anonymkode: 56a72...9e1 Vi kan vel alle være enige om at det er kvinner med vagina fra øvre vidhetsskala som klager over at normale menn er små? Helt greit å være vid og ønske seg et balltre som klarer å fylle tomrommet altså, men det er to som skal passe sammen. Jeg har kun hatt ei som var vid heldiggvis. Alle menn fortjener å være så heldige at de får kjenne ei trang og deilig dame 😍 Anonymkode: 55a45...47d 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå