Gå til innhold

Penis størrelse

Fremhevede innlegg

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg plutselig ble anonym 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Greit det, men 12 cm hadde ihvertfall ikke funka for meg. Ville aldri ha tent på noe som ser ut som en barnetiss. 

Anonymkode: 8619f...e41

12 cm er ikke micropenis. Alt under 7 cm er det. Visste du at dildostørrelsen som blir solgt mest av på kondomeriet er 12-15 cm. Du høres ung og uerfaren ut.

Anonymkode: 9229b...1c0

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

12 cm er ikke micropenis. Alt under 7 cm er det. Visste du at dildostørrelsen som blir solgt mest av på kondomeriet er 12-15 cm. Du høres ung og uerfaren ut.

Nei, jeg bare tenner ikke på noe som ikke ser ferdig utviklet ut. Liker voksne menn. 

Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Nei, jeg bare tenner ikke på noe som ikke ser ferdig utviklet ut. Liker voksne menn. 

Du vet at voksne menn kan ha micropenis?😅

• Liker 3
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at voksne menn kan ha micropenis?😅

Selvfølgelig! Men micropeniser ser ut som barn. Og det tenner ihvertfall ikke meg. Men nå slipper jeg heldigvis det problemet. 

Skrevet
5 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Selvfølgelig! Men micropeniser ser ut som barn. Og det tenner ihvertfall ikke meg. Men nå slipper jeg heldigvis det problemet. 

Ja men da må du også lese deg opp å lære at 12 cm ikke er micropenis. Spørs alle sexologer om 12 cm er for lite. De vil si du er dårlig i sengen og bruker feil teknikk hvis 12 cm ikke er nok. 7 cm og nedover er micropenis. G-pungtet ligger bare 3-5 cm innenfor vagina og med tanke på at jeg med mine 19 cm bunner alle damer og ikke får inn hele penisen, hva skal man med særlig mere enn 12 cm da?

• Liker 2
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og de fleste menn har heller ikke liten penis. 95% ligger innenfor normalen på 12-18 cm, så sjelden at menn har liten selv om noen har det. Vil tro det samme gjelder kvinner, at fåtallet har vid romslig vagina, selv om noen har det. Poenget er at man må slutte å skylde på mannen hver gang.

Ehhh joda, men "normalen 12-18 cm" er ikke godt nok for mange. Når guttene som peiver rundt med 17 cm og tror de er Guds gave til menneskeheten blir avvist fordi de er for små, må selv de tåle den knekken det er å bli avvist pga for få cm!

Anonymkode: c2ba9...5fe

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja men da må du også lese deg opp å lære at 12 cm ikke er micropenis. Spørs alle sexologer om 12 cm er for lite. De vil si du er dårlig i sengen og bruker feil teknikk hvis 12 cm ikke er nok. 7 cm og nedover er micropenis. G-pungtet ligger bare 3-5 cm innenfor vagina og med tanke på at jeg med mine 19 cm bunner alle damer og ikke får inn hele penisen, hva skal man med særlig mere enn 12 cm da?

Feil teknikk. Nei, I senga trenger ihvertfall ikke vi drive med spesielle teknikker for at en minipenis skal fungere optimalt. Stakkars menn. (Og kjærestene deres)

Skrevet

Jeg har alltid fått høre at jeg er trang. Men siste årene har jeg hatt en sexpartner med stor og veldig tykk penis. Så pga det ville ikke en mindre gitt samme nytelse. Og derfor ville jeg nok virket vid for en med mindre. Det er vel ikke min feil at jeg er vant til sex med en med stor penis. 

Anonymkode: 56a72...9e1

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Feil teknikk. Nei, I senga trenger ihvertfall ikke vi drive med spesielle teknikker for at en minipenis skal fungere optimalt. Stakkars menn. (Og kjærestene deres)

Er vel mere synd på deg som har et nedlatende syn på andre mennesker fordi du er større nedentil enn snittet, eller eventult blitt bitter av å lese tråder her inne. Man må ta det meste som skrives her inne med en klype salt, siden det er tydeligvis mange som er bitre eller usikkre på seg selv og dermed skriver ting for å provosere. Hadde du hatt et så fantastisk sexliv med partneren din så hadde du neppe hatt behov for å rakke ned på andre kanskje?

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Er vel mere synd på deg som har et nedlatende syn på andre mennesker fordi du er større nedentil enn snittet, eller eventult blitt bitter av å lese tråder her inne. Man må ta det meste som skrives her inne med en klype salt, siden det er tydeligvis mange som er bitre eller usikkre på seg selv og dermed skriver ting for å provosere. Hadde du hatt et så fantastisk sexliv med partneren din så hadde du neppe hatt behov for å rakke ned på andre kanskje?

Er ikke større, men har mine preferanser. Det har vel de fleste. Føler du deg truffet?

Skrevet
Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Er ikke større, men har mine preferanser. Det har vel de fleste. Føler du deg truffet?

Nei overhodet ikke, men lov å bruke hodet selv om man har preferanser. Jeg har mine preferanser angående kvinner også, men snakker ikke nedlatende om kvinner som ikke innehar de preferansene jeg foretrekker. Kompisen min kan fint like samme dama selv om ikke jeg gjør det hvis du skjønner hva jeg mener? Alle er forskjellige, og ingen liker det samme. Hadde det vært okei hvis menn sa at kvinner med små pupper ser ut som unederutviklete barn syns du som du skrev om menn med liten penis lengre opp? Normal folkeskikk er aldri feil å tenke på.

• Liker 3
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei overhodet ikke, men lov å bruke hodet selv om man har preferanser. Jeg har mine preferanser angående kvinner også, men snakker ikke nedlatende om kvinner som ikke innehar de preferansene jeg foretrekker. Kompisen min kan fint like samme dama selv om ikke jeg gjør det hvis du skjønner hva jeg mener? Alle er forskjellige, og ingen liker det samme. Hadde det vært okei hvis menn sa at kvinner med små pupper ser ut som unederutviklete barn syns du som du skrev om menn med liten penis lengre opp? Normal folkeskikk er aldri feil å tenke på.

Folk er forskjellige og mener forskjellige ting. Get over it.

Skrevet
Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Folk er forskjellige og mener forskjellige ting. Get over it.

Så det er greit at menn kan si til deg direkte at du er mindre pen og små pupper eller vid siden alle har rett til sine preferanser? Har du ikke dummet deg nok ut med kommentarene dine syns du? Du høres svært umoden og kverrulerende ut så lite poeng å diskutere med noen ikke skjønner det elementære i normal god folkeskikk..

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Så det er greit at menn kan si til deg direkte at du er mindre pen og små pupper eller vid siden alle har rett til sine preferanser? Har du ikke dummet deg nok ut med kommentarene dine syns du? Du høres svært umoden og kverrulerende ut så lite poeng å diskutere med noen ikke skjønner det elementære i normal god folkeskikk..

Menn? Er i et fast forhold. Ingen vits i å gå inn i en tråd om temaet om du er hårsår.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det er greit at menn kan si til deg direkte at du er mindre pen og små pupper eller vid siden alle har rett til sine preferanser?

Kvinner elsker å henge ut menn som dem har dårlige opplevelser i senga med. Og i disse dager er ikke normalstørrelse godt nok, derfor risikerer de fleste å bli uthengt. Spesielt når kvinnen selv har et underliv som er så vidt at et balltre får plass. Det er likevel mannen det er noe galt med, det er jo normene i dag. 

Menn på sin side går ikke rundt å kverner om et dårlig ligg eller en for vid dame. Det holder han seg for god til, slik det skal være.

Respekten for det motsatte kjønn er dessverre ikke gjensidig. Som du ser. 

Anonymkode: 5d204...ac2

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Menn? Er i et fast forhold. Ingen vits i å gå inn i en tråd om temaet om du er hårsår.

Du skjønte det tydeligvis ikke...😂🙈 Er lov å ha sine preferanser UTEN å prate nedsettende om andre som ikke treffer DINE preferanser. Skjønte du ikke det?? Gir opp..

• Liker 2
Skrevet

Mener det er en omvendt normalfordelingskurve når det kommer til penisstørrelser. Altså at det er flere som er under og over gjennomsnittet enn gjennomsnittlig.

Kan bare være du er uheldig. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skjønte det tydeligvis ikke...😂🙈 Er lov å ha sine preferanser UTEN å prate nedsettende om andre som ikke treffer DINE preferanser. Skjønte du ikke det?? Gir opp..

Dette er et diskusjonsforum. Tål at folk har andre meninger enn deg. 

Skrevet
1 minutt siden, MadameDeRosa skrev:

Dette er et diskusjonsforum. Tål at folk har andre meninger enn deg. 

Snakker ikke om preferansene dine for siste gang for guds skyld.. Snakker om måten du snakker stygt om alt som ikke havner innenfor preferansene dine. Er jævlig mye som havner utenfor mine og andres preferanser men hadde det blitt fint hvis alle pratet drit og stygt om alle som ikke traff preferansene? Ikke et samfunn jeg ville vært del av iallefall. Hvis du enda ikke forstår hva jeg mener burde du logge av kg å spørre foreldrene eller noen andre hva god folkeskikk betyr..

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...