Gå til innhold

Penis størrelse

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 19.8.2019 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Haha mange bitre menn her gitt. Men I feel ya! Møtte en ganske ålreit fyr forrige mnd.. Kunne ta hele penisen hans i munn uten å treffe drøvelen engang.. Jeg har ikke vært i nærheten av å kunne deepthroate. Det sier seg selv at uansett str på vaginaen min funker ikke det. Hva skal man gjøre? Jeg vet ikke jeg. Man kan ikke spørre først og man kan ikke akkurat si "sorry jeg dropper det" når dem tar av seg buksa. Uff. Jeg trenger ikke store greiene.. Men å kjenne at han er inne i det hele tatt!! Uff kanskje vi får blir nonner? 

Anonymkode: 641f1...e2d

Menn blir vel ikke nonner?

Anonymkode: 0be2c...ff8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 28.8.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sier man alltid til mannfolk med kort penis at tykkelsen er enda viktigere? Det er sjeldent en mann med 12cm lengde har 15cm omkrets liksom. Stort sett er peniser avlange og har relativt lik form, dvs ikke så mange av de korte penisen er spesielt tykke heller.

Så man knuser ho mannfolka med liten penis enda mer når man begynner å dra inn tykkelse. Som om ikke det var nok prøver man å trøste ved å begynne setningen med "enda viktigere er tykkelsen". Javel, så da er størrelsen viktig da?

Jeg kan bare snakke for meg selv, men størrelsen betyr noe. Men her på KG kan man lese om så mange som ikke bryr seg, så man burde ikke være så engstelig som mann. Og på KG er det en sannhet om at vi som liker en viss størrelse på penis er slappe i fitta, så da er jeg vel det da. Selv om jeg får høre at jeg er trang IRL så er jeg visst ikke det ettersom jeg har preferanser. Men for min del handler det om at jeg kommer veldig lett og med en stor kommer jeg lettere. Den treffer lettere flere av punktene i vagina (Jeg har sterke muskler jeg bruker under penetrering, men synes fortsatt stor penis er best), jeg tenner mer på en stor penis og har lettere av å komme når jeg er skikkelig kåt, og det er lettere å ha sex med en penis over en viss lengde fordi man slipper å tenke på om man jukker med for store bevegelser og man kan ha sex i alle stillinger og penis når likevel frem til fitta, f.eks. fra siden hvis jeg ligger på ryggen.

FOR lang er vondt. FOR tykk er vondt. Men en stor penis er skikkelig tennende, gøy å ha sex med og føles bedre. 14cm omkrets og ikke over 17cm lang er deilig.

Anonymkode: 4b227...1b0

Og ditt svarer hjelper i hvert fall ikke. Kjipt å vite at man risikerer at dama man skal ha sex med har samme preferanse til størrelse og at en normal penis er bare nesten bra nok. Skjønner?

Er nettopp derfor såpass mange menn er usikre når det kommer til størrelse, for de vet at det er MANGE KVINNER der ut som DEG.

Slike svar skaper i hvert fall usikkerhet hos meg, siden jeg er helt normal, med 16cm lang og 12-13 cm rundt. Alltid innerst inne visst at de fleste damer foretrekker litt større en snittet, så lenge det ikke er for stort. Jaja, livet er urettferdig!😕

Anonymkode: fd1d4...0c4

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Det er ikke noe rart at menn med penis på 11-12 cm kaller sin penis micropenis, ettersom majoriteten av kvinner kaller normale penislengder på 14-15cm for for små. 

Svært tvilsomt at man har sex med 10-15 menn og kun kaller 2-4 for normale (nok tilfredsstillende). For dem med små peniser er (dessverre) oftest inaktive når det gjelder sex, da pga liten selvtillit og skam. Dem dropper det likegodt istedet for å "utsette" seg for det. Sjansen for å møte en med små penis er derfor lav. 

Kvinnene det gjelder, ikke alle selvfølgelig, må gå i seg selv når normale størrelser på penis ikke lenger er godt nok. 

Anonymkode: 5d204...ac2

• Liker 4
Skrevet
På 19.8.2019 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Andre som har samme "problem" som meg? 

Etter at det ble slutt med exen har jeg hatt så dårlig erfaring når det kommer til sex, da flesteparten jeg har ligget med har hatt veldig liten penis 😛 Exen min hadde den perfekte størrelsen for meg, men de jeg har møtt etter han har nesten ikke klart å tilfredsstille meg pga størrelsen.

Han siste jeg lå med hadde ekstremt liten, kjente den nesten ikke og føltes ut som jeg hadde en OB inni meg.. 

Kan ikke akkurat spør mannfolk om hvilken størrelse de har når jeg møter dem, men jeg har sett meg lei av dette nå og jeg har ikke blitt skikkelig seksuellt tilfredsstillt på nesten 1 år.

Jeg vet at størrelsen ikke betyr alt men jeg har liksom lysst å ha et bra sexliv også, og at jeg i det minste kan kjenne den da det går flere måneder mellom hver gang jeg har sex.

Anonymkode: 9a4c3...f54

For din del så er det vel på grensen til at nettopp størrelse betyr alt. Enten så får du

• være selektiv med de du møter og faktisk avklare størrelse før dere blir for seriøse, eller
  • lære opp/forske sammen med partneren din om alternative måter å bruke pikken på/stillinger etc. eller
  • kjøpe inn noe som hjelper (finnes jo hylstre/sleeves) som kan være en del av gøyal variasjon eller
  • overtale partner til å involvere en ekstra (godt utstyrt) mann i sexleken nå og da (det mangler garantert ikke kandidater)
Skrevet
På ‎19‎.‎08‎.‎2019 den 22.17, AnonymBruker skrev:

den nesten ikke og føltes ut som jeg hadde en OB inni meg.. 

Problemet her er nok at du er ekstremt vid, og ikke penisstørrelsen.

Anonymkode: a1ed9...e5b

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet her er nok at du er ekstremt vid, og ikke penisstørrelsen.

Det trenger absolutt ikke være at hun er så vid. Kan bare være hun er godt vant. Jeg traff en godt voksen mann. Han hadde den minste erigrerte penis jeg har sett. Kort og veldig tynn. Kjente absolutt ingenting. Så ja noen har veldig liten penis

Anonymkode: 56a72...9e1

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det trenger absolutt ikke være at hun er så vid. Kan bare være hun er godt vant. Jeg traff en godt voksen mann. Han hadde den minste erigrerte penis jeg har sett. Kort og veldig tynn. Kjente absolutt ingenting. Så ja noen har veldig liten penis

Anonymkode: 56a72...9e1

Trådstarter snakker ikke bare om han ene, hun snakker generelt om det. Om du må 20 cm kuk for å kjenne noe, så er ikke penisstørrelsen problemet, det er at hun er for vid som er problemet.

• Liker 6
Skrevet

Fin måte å selektere bort menn med for "små penis" for deg (altså normalstørrelser):
Skriv på Tinderprofilen:
"Vid kvinne søker mann med stor penis. Normale blir nok for små, så har du det så sveip venstre om du ikke har lyst til å bli uthengt". 

Jeg tipper du går i fra å få f.eks flere 100 likes til kanskje å få 2 likes. Men da får du kanskje tak i det du ønsker deg fra dem 2.  
Problem solved. 

• Liker 2
Skrevet
På 29.8.2019 den 23.52, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe rart at menn med penis på 11-12 cm kaller sin penis micropenis, ettersom majoriteten av kvinner kaller normale penislengder på 14-15cm for for små. 

Svært tvilsomt at man har sex med 10-15 menn og kun kaller 2-4 for normale (nok tilfredsstillende). For dem med små peniser er (dessverre) oftest inaktive når det gjelder sex, da pga liten selvtillit og skam. Dem dropper det likegodt istedet for å "utsette" seg for det. Sjansen for å møte en med små penis er derfor lav. 

Kvinnene det gjelder, ikke alle selvfølgelig, må gå i seg selv når normale størrelser på penis ikke lenger er godt nok. 

Utrolig gode poenger du kommer med her!! Når vi som ikke vil utsette hverken oss selv eller damer (andre menn) for nederlaget og det lille naturen har skjenket oss, er det ikke så stor sjans for å treffe en "liten". Liten er så mangt, ser det ut som, men alt innenfor normalen ser vi stadighet blir for stusselig for mange. Ikke alle, men mange.

Dere godt utrusta og dere damer har ingen ide om hvor nedverdigende det er, og hvor slitsomt det etter hvert blir å måtte be om unnskyldning for at ikke utstyret er stort nok. Ok å være voksen og ha innfunnet seg med skjebnen, men fy faen det må være jævlig å være ung og stå på terskelen til livet og måtte gjennomgå dette så til de grader i det samfunnet vi lever i i dag!

Anonymkode: c2ba9...5fe

• Liker 3
Skrevet

Målt penis på 18cm og 16cm omkrets. Denne tråden får meg til å føle meg ekstremt bra. Takk jenter :fnise:

Anonymkode: 86f4e...357

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Målt penis på 18cm og 16cm omkrets. Denne tråden får meg til å føle meg ekstremt bra. Takk jenter :fnise:

Anonymkode: 86f4e...357

Har du problemer med sex av og til? Med å få den inn i damene liksom?

Anonymkode: 4b227...1b0

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig gode poenger du kommer med her!! Når vi som ikke vil utsette hverken oss selv eller damer (andre menn) for nederlaget og det lille naturen har skjenket oss, er det ikke så stor sjans for å treffe en "liten". Liten er så mangt, ser det ut som, men alt innenfor normalen ser vi stadighet blir for stusselig for mange. Ikke alle, men mange.

Dere godt utrusta og dere damer har ingen ide om hvor nedverdigende det er, og hvor slitsomt det etter hvert blir å måtte be om unnskyldning for at ikke utstyret er stort nok. Ok å være voksen og ha innfunnet seg med skjebnen, men fy faen det må være jævlig å være ung og stå på terskelen til livet og måtte gjennomgå dette så til de grader i det samfunnet vi lever i i dag!

Anonymkode: c2ba9...5fe

Damer vil ikke inrømme hvor dobbeltmoralsk de er. Selv kan de ha strekkmerker, vid mus, cellulitter, overvektig, små pupper og likevel skal menn forgude de😂

Anonymkode: 9229b...1c0

• Liker 3
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Damer vil ikke inrømme hvor dobbeltmoralsk de er. Selv kan de ha strekkmerker, vid mus, cellulitter, overvektig, små pupper og likevel skal menn forgude de😂

Er da vel lov å ha preferanser. 

Skrevet
2 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Er da vel lov å ha preferanser. 

Ja men poenget er at de kaller menn som foretrekker trang vagina foreksempel for bitterpikk med liten osv med en gang. Er ikke lov for menn å ha preferanser uten å bli hetset for det.

• Liker 4
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja men poenget er at de kaller menn som foretrekker trang vagina foreksempel for bitterpikk med liten osv med en gang. Er ikke lov for menn å ha preferanser uten å bli hetset for det.

Kan jo hende at de har det. Liten, altså. Og hva er galt med å like små pupper? Ikke at jeg har små, men det er vakkert.

Skrevet
Akkurat nå, MadameDeRosa skrev:

Kan jo hende at de har det. Liten, altså. Og hva er galt med å like små pupper? Ikke at jeg har små, men det er vakkert.

Kan jo hende dama har vid vagina også ikke sant? Siden de kommer i alle størrelser de også.. Små pupper var bare et eksempel. Noen syns sikkert det er okei også så lenge det ikke er helt flatt.

• Liker 3
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan jo hende dama har vid vagina også ikke sant? Siden de kommer i alle størrelser de også.. Små pupper var bare et eksempel. Noen syns sikkert det er okei også så lenge det ikke er helt flatt.

De fleste damer er jo ikke det. Plages du med ei som kjennes vid ut, kan du jo prøve å bruke mer tid på forspill og ikke bare pumpe inn og ut for da vil du få mye luft inn - og hun vil da føles vid. 

Skrevet
3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

De fleste damer er jo ikke det. Plages du med ei som kjennes vid ut, kan du jo prøve å bruke mer tid på forspill og ikke bare pumpe inn og ut for da vil du få mye luft inn - og hun vil da føles vid. 

Og de fleste menn har heller ikke liten penis. 95% ligger innenfor normalen på 12-18 cm, så sjelden at menn har liten selv om noen har det. Vil tro det samme gjelder kvinner, at fåtallet har vid romslig vagina, selv om noen har det. Poenget er at man må slutte å skylde på mannen hver gang.

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og de fleste menn har heller ikke liten penis. 95% ligger innenfor normalen på 12-18 cm, så sjelden at menn har liten selv om noen har det. Vil tro det samme gjelder kvinner, at fåtallet har vid romslig vagina, selv om noen har det. Poenget er at man må slutte å skylde på mannen hver gang.

Greit det, men 12 cm hadde ihvertfall ikke funka for meg. Ville aldri ha tent på noe som ser ut som en barnetiss. 

Anonymkode: 8619f...e41

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...