AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #1 Del Skrevet 19. august 2019 Jeg har laget noen uroer med kuler, strikkede blader osv. Men lurer på om det er marked for å selge slike? Og hva er ok pris å ta for en hjemmelaget uro? Anonymkode: 8caed...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2019 #2 Del Skrevet 21. august 2019 Jeg lager mye forskjellig av garn, og har solgt på ulike arenaer. Her er mine tips: Markeder/stands: å stå på lokalt marked er det mest innbringende. Større sjanse for å få solgt luer og pynt. Mange tar med små, kjøpeglade barn, så jeg sørger for å ha mye søte ting, leker og figurer. Finn.no: her går mye forskjellig, men er langt mellom salgene. Annonser går ut etter 60 dager, men man kan bare fornye dem med et klikk. Har hatt annonser ute i 1.5 år før de selger. Mange småbarnsforeldre tilbringer tid på Finn. Tise: lite salg, men har solgt noen klær og bamser der. For å bestemme pris må du regne ut hvor mye materialene koster for deg, og så bestemme hva tiden din på den er verdt. Jeg bor i en lavlønnskommune, så jeg presser ikke priser opp, for å si det sånn. Sjekk gjerne hva fabrikkproduserte uroer som ligner på din koster og vurder derfra om du vil selge den dyrere eller billigere. Anonymkode: ee4a8...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. august 2019 #3 Del Skrevet 22. august 2019 Må nok se et bilde av produktet før jeg kan si hva jeg ville ha betalt for det. Uroer er i utgangspunktet artige ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå