Gå til innhold

Marked for uroer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har laget noen uroer med kuler, strikkede blader osv. Men lurer på om det er marked for å selge slike? 

Og hva er ok pris å ta for en hjemmelaget uro?

Anonymkode: 8caed...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lager mye forskjellig av garn, og har solgt på ulike arenaer. Her er mine tips:

Markeder/stands: å stå på lokalt marked er det mest innbringende. Større sjanse for å få solgt luer og pynt. Mange tar med små, kjøpeglade barn, så jeg sørger for å ha mye søte ting, leker og figurer. 

Finn.no: her går mye forskjellig, men er langt mellom salgene. Annonser går ut etter 60 dager, men man kan bare fornye dem med et klikk. Har hatt annonser ute i 1.5 år før de selger. Mange småbarnsforeldre tilbringer tid på Finn.

Tise: lite salg, men har solgt noen klær og bamser der. 

For å bestemme pris må du regne ut hvor mye materialene koster for deg, og så bestemme hva tiden din på den er verdt. Jeg bor i en lavlønnskommune, så jeg presser ikke priser opp, for å si det sånn. Sjekk gjerne hva fabrikkproduserte uroer som ligner på din koster og vurder derfra om du vil selge den dyrere eller billigere.

Anonymkode: ee4a8...494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok se et bilde av produktet før jeg kan si hva jeg ville ha betalt for det. Uroer er i utgangspunktet artige ting. :jepp: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...