AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #1 Skrevet 19. august 2019 Jeg blir veldig forandret når jeg drikker alkohol.. Er en forferdelig kjæreste mot samboeren min når jeg drikker, blir apatisk, egoistisk og klarer aldri å holde avtaler. I tillegg går det hardt utover psyken min, jeg tror rett og slett jeg ikke tåler det. Har derfor bestemt meg for å bli avholds, både for min samboers del og min egen. Men dette er jo lettere sagt enn gjort.. Jeg er i starten av tjueårene og de aller fleste av mine venner drikker. Tar gjerne imot tips av dere der ute som har klart å slutte helt. Anonymkode: fb85a...3ce 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #2 Skrevet 19. august 2019 Lykke til. Kjenner meg igjen. Du må rett og slett droppe sosiale sammenhenger der alkohol er hovedessensen. Anonymkode: 7b6c6...9c7 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #3 Skrevet 19. august 2019 Ikkje dra på settinger med alkohol. Hilsen ei som vart avhalds. 1,5 år uten, aldri følt meg bedre. Litt slankare og litt fetere lommebok også. Anonymkode: a8639...749 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2019 #4 Skrevet 19. august 2019 Jeg er ikke avholds selv, men velger i mange settinger å droppe alkohol. Jeg tror du gjør lurt i å ta en liten pause fra settinger hvor alkohol er hovedessensen, men du skal jo ikke slutte å leve og ha det gøy av den grunn Jeg tror åpenhet er viktig! Fortell noen gode venner (eller alle om du er så åpen) at du prøver å trappe ned. Selv har jeg blitt glad i ulike typer alkoholfri øl som jeg har med i sosiale settinger, funker veldig fint og det er super deilig å kunne ta bilen hjem når jeg er lei og våkne uten angst dagen etter. Lykke til, og husk at det er INGEN skam å la være å drikke Anonymkode: 62cf8...7e2 2
SoWhat? Skrevet 20. august 2019 #5 Skrevet 20. august 2019 Hvis du forandrer deg til det negative når du drikker og ikke klarer å slutte, så har du et alkoholproblem. Den erkjennelsen burde være nok til å slutte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå