Gå til innhold

"Kramper" i magen etter magetrening


JessicaDay

Anbefalte innlegg

Sliter med at magen liksom låser seg helt en til to dager etter magetrening. Hvis jeg reiser meg brått eller sånn er det akkurat som om noe vrenger seg inni der og jeg må stå forover lyd å vente til det låses opp igjen 🙄 skal sies at dette skjer når jeg er støl. Mn det føles ikke som vanlig stølhet. Mer som om noe ikke er helt sånn det skal. Dette hemmer meg i vanlige bevegelser når det står på. Og sette seg opp i senga er nesten umulig på morgenen. Noen som vet hva dette kommer av eller som har opplevd det samme? Er det bare ekstrem stølhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er i siden(e) og nedover så kan det være stram høfteleddsbøyer - jeg sliter med det etter graviditet. Er verst når en reiser seg opp fr gulv/seng.

Jeg har blitt mye bedre etter jeg har gått til naprapat og kiropraktor.

Men uansett hva det er så er det ikke normalt, nei. Du bør få en sjekk tenker jeg.

Anonymkode: 4b21c...5e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fra tid til annen opplevd det samme, riktignok på trening, ikke i dagene etter. Om jeg trener mage, så kan det hende at jeg får intens krampe, så ille at jeg må legge meg ned. Jeg har merka at det forekommer sjeldnere hvis jeg trener magen hyppigere. Det er ikke en muskelgruppe jeg vier mye oppmerksomhet til, så det kan ha noe med saken å gjøre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...