Gå til innhold

Tannbleking hos tannlege

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor mye koster dette? Og kan man bestemme grad av bleking?

Jeg er misfornøyd med mine misfargede tenner, vil nesten kalle de direkte gule. Jeg vil ha et hvitt og pent smil.

For å bleke tennene, er det slik at man ikke må ha hull eller syreskader på tennene?

Anonymkode: 98cef...580

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min bleket tennene for 2-3 uker siden. Hvor hun gikk, så kunne hun ikke ha hull eller skader på tennene. Det kostet 4200,- for avtrykk av tenner, en skinne til bleking hjemme som hun skulle bruke om natten i en uke og bleking hos tannlegen (4x15 minutter). De bleket de fremste tennene oppe og nede (10-12 tenner på hver rad), dvs 5-6 tenner på hver side. Men dette varierer jo fra tannlege til tannlege. Det beste er å ta kontakt med din tannlege.

Skrevet
På 19.8.2019 den 21.52, Kittykat skrev:

Datteren min bleket tennene for 2-3 uker siden. Hvor hun gikk, så kunne hun ikke ha hull eller skader på tennene. Det kostet 4200,- for avtrykk av tenner, en skinne til bleking hjemme som hun skulle bruke om natten i en uke og bleking hos tannlegen (4x15 minutter). De bleket de fremste tennene oppe og nede (10-12 tenner på hver rad), dvs 5-6 tenner på hver side. Men dette varierer jo fra tannlege til tannlege. Det beste er å ta kontakt med din tannlege.

Ja, da koster det jo litt.

Først og fremst burde jeg jo tenke å fikse tennene, etter 15 år uten tannlegebesøk. Jeg har fått litt syreskader, men de er bare synlige om jeg kikker nærme i speilet.

Hvordan vet man om emaljen er slitt, og om man eventuelt ikke kan ta tannbleking? Hvor mye skal til, liksom?

Anonymkode: 98cef...580

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...