Gå til innhold

Spiller han spill?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tekstet noen dager med en fyr. Han tok veldig mye initiativ alle dagene og kommenterte omtrent alt jeg la ut. Jeg har også tatt mye initiativ de siste dagene. Vi snakket om å møtes snart osv. Men nå, helt stille. Har ikke hørt noe på over et døgn og det var jeg som skrev sist.. Han er pålogget hele tiden og ser alt jeg legger ut. Er dette et forsøk på spill? Jeg kommer ikke å reagere eller skrive noe hvis det var målet med ignoreringen.

Anonymkode: 3ef48...575

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva den psykologiske grunnen til at gutter forandrer seg sånn øyeblikkelig, men han er tydeligvis ikke så interessert i deg at han vil møte deg. Bare å la være å si noe. Så får du se om han i det hele tatt tar mer kontakt, men jeg tviler.

Anonymkode: cf42e...05c

• Liker 1
Skrevet

Mannfolk er rare. De kan ha hatt kontakt med deg i ett halvt år og møttes flere ganger. Plutselig skriver de hei. En prøver å tekste litt så er det stille en uke og så kommer det en tekst om alt er Ok... fatter ikke at de gidde🤮🤮🤮. Hva er vitsen lissom. Kan de ikke bare la være å ta kontakt når de tydeligvis ikke liker deg? Skjønner ingenting av sånn oppførsel. Men svarer men kun kort og på en slik måte at jeg ikke forventer noe svar.

Anonymkode: 37d68...401

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...